לקוחות Bsmart? חיברנו לכם את אקטיב טרייל בשביל שתוכלו למכור יותר

Bsmart היא אחת הפלטפורמות האהובות ביותר לבניית אתרי מסחר בשוק הישראלי. בין לקוחות Bsmart ניתן למצוא את: עצמ’לה, ZER4U, כלי זמר, רשת APRIL ועוד רבים וטובים. מתוך ההבנה הזו, אנו גאים לספר שבתהליך ממוקד, יסודי ובשיתוף פעולה הדוק חיברנו את כל יכולות הדאטה של אקטיב טרייל ליכולות הקומרס של Bsmart ויצרנו עבורכם שילוב מנצח שיגדיל לכם את ההכנסות וגם את הרווח.

קבלו מספר דוגמאות על קצה המזלג.

שיווק ממוקד יותר

החנויות יכולות לשלוח קמפיינים מותאמים אישית, בכל הערוצים: אימייל, סמס, וואטסאפ והודעות פוש, המבוססים על התנהגות המשתמשים באתר ועל היסטוריית רכישה

שדות מחושבים

אקטיב טרייל יודעת לקחת את נתוני הרכישה ב-BSmart לרבות סכומים, תאריכי רכישות, נקודות במועדון ועוד, ולהשתמש בהם על מנת ליצור מסרים פרסונליים המבוססים על היסטוריית הלקוח. למה זה חשוב? יכולת זו  מאפשרת מתן יחס אישי וטיפוח קהל לקוחות חוזר. איך נראה מסר מותאם אישית?

“היי ירון, כמה חיכינו כדי להגיד מזל טוב! מכיוון שכבר רכשת ביותר מ-1000 ש”ח לאורך השנה ויש לך היום יום הולדת, נעניק לך הנחה ייחודית על סך 32% ליממה הקרובה. תהנה!”.

המערכת תקבל את הפרמטרים המופיעים במסר ישירות מהחנות ותאפשר לכם להגדיל מכירות בזכות הדיוק, התזמון והמסרים האישיים.

קטלוג דינמי

קטלוג המוצרים שמופיע ב-Bsmart יכול להשתקף בכל דיוור שתוציאו מהמערכת ובו יופיעו אוטומטית מוצרים מהקטלוג באתר. תוכלו ליצור קבוצות דינמיות שיקבלו מיילים לפי תנאי מסוים, כך שתוכן הקטלוג יותאם אישית למשתמש. הוא יקבע לפי מוצרים שנרכשו בעבר, מוצרים שהמערכת תזהה שהוא יכול לרכוש בעתיד, מוצרים משלימים, מוצרים מאותה הקטגוריה או לפי החוקיות שאתם תגדירו. 

ecommerce strategy

אוטומציה של תהליכים

כל התהליכים המתרחשים בממשק הנהדר של Bsmart כמו הזמנות, רכישות, מוצר אשר חזר למלאי, יצא מהמלאי או כל נתון אחר שיכול להטריג אוטומציה יאפשרו לכם להפוך את התהליכים לשיטתיים. שליחת הודעות אוטומטיות כמו אישור הזמנה, תזכורות עגלה נטושה ומבצעים ללקוחות רדומים שלא רכשו תקופה מסוימת הם רק חלק מהתהליכים שתוכלו להקים בזכות האינטגרציה בין שתי הפלטפורמות.

נטישת עגלה

אין ספק שנטישת עגלה היא האוטומציה המוכרת ביותר בעולם האיקומרס ובצדק. שימוש באוטומציה זו יכול להחזיר בין 10-30% מהלקוחות, תחשבו לבד איזו השפעה אדירה יש לכך על שורת הרווח של החנות שלכם.

לאקטיב טרייל יש אוטומציית נטישת עגלה מובנית בתוך המערכת, זאת אומרת שללקוחות BSmart יש אפשרות לייצר מנגנון שחזור סל עם הנעה לפעולה במינימום עבודה.
מעבר לכך, לאקטיב טרייל יש את היכולת לבצע פעולות מיוחדות על עגלות נטושות. כך למשל, תוכלו לייצר סגמנטים כבר בשלב הצ’ק אאוט של הלקוח, זאת אומרת לקבוע שלקוחות שנטשו סל ב-X מחיר יקבלו תקשור מסוים ולקוחות שנטשו סל מקטגוריית מוצרים מסוימת יקבלו תקשור שונה לחלוטין.

מעקב ביצועים (Attribution):
האינטגרציה בין המערכות מאפשרת  לכם לראות בדו”חות אקטיב טרייל את סכומי הכסף שהכניס כל קמפיין בכל הערוצים. החיבור בין המסרים לכסף ידייק את ההבנה שלכם אודות האפקטיביות של כל קמפיין ויעזור לדייק את המסרים ולהפוך אותם ליתרון התחרותי שלכם אל מול המתחרים.

ומה אם יש לנו גם חנויות פיזיות? 

קל. עם אקטיב טרייל תוכלו לחבר את הקופות שלכם (Verifone, Comax, Otech, Boss, Nayax ועוד) ולבצע תהליכים היברידיים הכוללים פעולות המתחילות בקופת החנות הפיזית, וממשיכות באתר אונליין.  לחצו כאן לקריאה על חיבור העולמות של אקטיב טרייל.

אוקיי, יש לי אתר ב-Bsmart, איך אני מתקדם לחיבור עם אקטיב טרייל?

שאלה מצוינת עם תשובה פשוטה – צרו קשר עם אקטיב טרייל ומשם אנחנו נדאג לחיבור מהיר וחלק. צוות הצלחת הלקוח יצור איתכם קשר, תתואם פגישה, ותהליך החיבור יהיה בשיתוף פעולה מלא מהצד של אקטיב טרייל. בסוף התהליך כל הדאטה שלכם מ-Bsmart יסתנכרן עם המערכת של אקטיב טרייל ותוכלו לתכנן מסעות לקוח חכמים מבוססי דאטה.

אינספור יכולות והזדמנויות ללקוחות שתי הפלטפורמות

“אני שמח וגאה על שיתוף הפעולה עם Bsmart – חברה כל כך משפיעה ומשמעותית בשוק המסחר האלקטרוני הישראלי”. אומר נאור מן, מנכ”ל אקטיב טרייל. “לאורך השנים החברות היו בקשר הדוק, שכן יש לנו מספר רב של לקוחות משותפים. עכשיו החיבור הטכנולוגי מביא לידי מיצוי את הקשר הזה תוך שהוא מספק אינספור יכולות והזדמנויות ללקוחות שתי הפלטפורמות.”

“עכשיו ללקוחות BSmart יש את כל הכלים והערוצים למכור יותר”

“אנחנו שמחים שסוף-סוף לקוחות BSmart יהנו מאינטגרציה איכותית עם מערכת כמו של אקטיב טרייל. הצורך הזה עלה מהשטח ואנחנו כמו תמיד עם האצבע על הדופק לזהות את הצרכים האמיתיים והחשובים של לקוחותינו. והנה החיבור קורה והדאטה יכולה לעבור בקלות בין המערכות. מהיום, לקוחותינו יוכלו לשווק חכם, אוטומטי ומותאם אישית לקהל המטרה, כשהיתרון הגדול הוא שהם יכולים לעשות זאת בכל הערוצים: אימייל, סמס, וואטסאפ, סושיאל, ואפילו מובייל פוש. החיבור הזה נותן ללקוחות את כל הכלים והערוצים להגדיל מכירות ולעבוד יעיל יותר”. מסכמת ורדית שטרנבך מחברת ביסמארט.