איסתא מחזקת מערכות יחסים עם הלקוחות
קבוצת איסתא הותיקה מובילה בתחום התיירות ופועלת משנת 1956 ועד היום. החברה מספקת מגוון רחב של שירותי תיירות: חבילות נופש, טיסות, בתי מלון, השכרת רכב, טיולים מאורגנים, חבילות ספורט וגם חופשות בישראל. איסתא, היא חברה ציבורית שחרטה על דגלה ערכים של אמינות ושקיפות תוך מתן ביטחון לכל אורך הדרך עבור הלקוח. איסתא מתגאה בהיותה חברת תיירות ופנאי כחול-לבן, המספקת לאזרחי ישראל את הביטחון לנופש הבא.
ביטחון זו מילה גדולה במילון הארץ ישראלי, כנראה שביטחון הוא בין המדדים החשובים ביותר עבור כל אזרח ובכל האספקטים. כן, כל האספקטים כולל נופש ופנאי. אולי זה בגלל הקצב הגבוה בו אנו חיים, אולי בגלל הסכנות הטמונות בלגור בארץ ישראל, אבל מאוד חשוב לכולנו להבטיח ששום דבר לא ישתנה בנופש שאנחנו מתכננים לפעמים חודשים ואולי גם שנים קדימה. לטובת המשימה הזו עומדת לצד הקהל הישראלי קבוצת איסתא. לא מדובר בחברה חדשה, לא מדובר בפטנט, מדובר בקשר בין אנשים. איסתא דואגת לשמר אותו בחרדת קודש ומצליחה להיות שם עבור לקוחותיה מרגע ההזמנה ועד הרגע בו הם נוחתים. אקטיב טרייל עומדת לעזרתה ומאפשרת לה להציע בזמן אמת את הדילים הטובים ביותר, להגדיל מכירות, להציע מוצרים משלימים ולנהל את התקשורת עם הלקוחות בצורה הטובה ביותר.
איסתא מציעה ללקוחותיה 50$ למימוש באתר במידה והם נרשמים לניוזלטר שלהם, הם יודעים בדיוק מה הם עושים. החברה שולחת מעל 3M מיילים בחודש וזוכה למעורבות גבוהה מצד הלקוחות שלה. “פעילות האימייל מרקטינג שלנו הולכת וגדלה”, מספרת לנו ציפי קטן, מנהלת המרקום של איסתא. “אנחנו יכולים לשלוח כמעט 20 מיילים שונים ללקוחות שלנו במהלך החודש, עם הצעות ערך, יעדים חמים, חבילות נופש ותוכן שיווקי נוסף”. כדי להבין איך זה עובד, כדאי להיכנס לרשימות התפוצה של איסתא, אבל הרעיון המרכזי הוא הרלוונטיות של ההצעה הנכונה בזמן הנכון, “המחירים הם נכונים לאותו הרגע, אם הלקוח יכנס לאתר לאחר מספר ימים הוא כבר יגלה שהמחיר השתנה וגם בפעמים רבות לא נותר מקום”, היא מוסיפה.
אם יש משהו שמביא לנו סיפוק יותר מהכל הוא לדעת שהלקוחות מגדילים מכירות דרך הפעילות עם אקטיב טרייל, ראייה לכך היא חברה בסדר גודל של איסתא שהולכת יד ביד עם אקטיב טרייל כבר מעל עשור. כן, קראתם נכון, אין סיבה להחליף שהכל פשוט עובד בצורה טובה. “הניוזלטרים והסמסים שאנחנו מוציאים חד משמעית מגדילים מכירות, הם חלק משמעותי מהפעילות העסקית של איסתא”. מספרת ציפי. בשלב הזה מצטרפת לשיחה אור, היא מנהלת התוכן באיסתא והיא עובדת המון עם אקטיב טרייל. “אנחנו יותר ויותר משתמשים במערכת עם השנים, אנחנו לומדים לעבוד איתה טוב יותר, להשתמש בטמפלטים ולהוציא ממנה את המיטב”, אומרת אור.
אם רוצים להבין כמה הקהל של איסתא משתוקק לקבל מהם תוכן בתחום הנופש, אפשר פשוט לשמוע מאור על המהלך המעניין שהם ביצעו בשנים האחרונות. “בנינו תוכנית להוצאת ‘דיל סודי’, כל יום שישי ב-10:00 בבוקר היינו מוציאות דיל עם פרטי היעד, תאריך, שעות וכדומה. מה שיכולנו לראות בדו”חות של אקטיב טרייל זה את כמות הפתיחות הגבוהה בצורה חריגה, הקלקות ומעורבות גבוהה. הנתונים שמרו על יציבות שבוע אחר שבוע, זה עזר לנו להבין שהתוכן הזה הוא טוב ונותן ערך מוסף ללקוחות שלנו, שזה בדיוק מה שרצינו לעשות”. השימוש בדו”חות מאפשר לאיסתא לייעל את התוכן, לשפר את החוויה ולהציע ערך שהלקוחות אוהבים, המספרים מראים שזה עובד להם. “שיווק באימייל מרקטינג הוא הכלי שעולה לנו הכי פחות ומכניס לנו הכי הרבה” מסכמת ציפי, היא בעצם אומרת את מה שאנחנו חוזרים ואומרים תמיד: לפני שרצים להוציא כספים רבים על מדיה וקמפיינים בסושיאל, צריך לנצל את מאגרי הדאטה, לשווק בצורה ישירה ללקוח ולמצות את האינטראקציה איתו, במיוחד במוצרים שנשענים על לקוחות חוזרים.
“הניוזלטרים והסמסים שאנחנו מוציאים חד משמעית מגדילים מכירות, הם חלק משמעותי מהפעילות העסקית של איסתא
“אני מאוד אוהבת את המערכת ונהנית מהשימוש בה”, פותחת אור, מנהלת התוכן, “המערכת אינטואיטיבית, זה ממש כמו לעבוד עם המערכות של פלטפורמות הפרסום המובילות בעולם, גם מבחינת התמיכה, אם ישנם פיצ’רים חדשים ותוספות, אני מקבלת הדרכה סבלנית ומלמדת עם יבגני, מנהל התמיכה”. כשיש כמות כה גדולה של נמענים ברשימות התפוצה, חשוב מאוד להגיע לאינבוקס של הלקוחות, זוהי אחת החוזקות של אקטיב טרייל. הדרך לאינבוקס עוברת בתהליכי ‘מאחורי הקלעים’, שמטרתם להשביח את מוניטין הדומיין ולאפשר לחברות כמו איסתא להגיע לאינבוקס של הלקוחות שלהם בדיוק בזמן שהם רצו עם הצעת הערך שלהן. “השילוב בין היחס האישי שאנחנו מקבלות והיכולות המתקדמות של אקטיב טרייל עונים בדיוק על הצרכים שלנו לאורך השנים”, מסכמות השתיים ונפרדות מאיתנו מסופקים מתמיד מפגישה עם עוד חברה מקצועית ששמה את הלקוחות שלה במרכז.
“ממש כמו לעבוד עם המערכות של פלטפורמות הפרסום המובילות בעולם