טוטו ווינר מגדילים רכישות חוזרות באונליין
מועצת הטוטו, או בשמה הרשמי: המועצה להסדרת ההימורים בספורט, פועלת מתוקף החוק ומטרתה לקדם את הספורט בישראל תוך שמירה על הסדר הטוב בתחום ההימורים החוקיים. תוכניות ההימורים של המועצה נקראות “ווינר”. עד לשנת 2019 כל כספי המועצה נותבו ישירות לפיתוח הספורט בישראל: בניית אצטדיונים, הקמת עמותות, סיוע לספורט האולימפי ועוד. כיום כספי המועצה נכנסים לתקציב המדינה ומשם מועברים לצרכי המדינה השונים.
אם תשאלו את אנשי השיווק המובילים בארץ ובעולם מה מבחינתם הזכייה הגדולה ביותר, הם כנראה יגידו שקהל הלקוחות החוזרים ואין ספק שהם יודעים מה הם מדברים. קהל לקוחות חוזרים הוא קהל שיש לנו דאטה עליו, יש לנו היכרות מוקדמת ואנחנו לא צריכים ליצור איתו רושם ראשוני שוב מההתחלה. קהל שמכיר אותנו ויודע מה אנחנו מספקים, ומה הוא מקבל, קהל שירכוש שוב ושוב. אין מנהל שיווק שלא שואף להוביל בריטנשיין, טוטו ווינר פיצחו איך עושים זאת בצורה מדויקת. מדויקת מספיק כדי להעניק את החוויה המובילה לקהל שאוהב הימורים חוקיים וכדי לדאוג שענפי הספורט בישראל יקבלו את הבמה המרכזית וימשיכו להתפתח.
כשארגון עצום, שעובד תחת פיקוח של המדינה והרשויות משתמש במיילים כדי לעדכן את קהל העוקבים שלו, הוא עושה את זה בצורה היסודית ביותר, עם אישורי דיוור ועם ודאות גדולה שיגיעו לתיבת הדואר הנכנס. איך עושים זאת? בעזרת מערכת בעלת מוניטין חיובי כמו אקטיב טרייל. תבינו, כששולחים 6 מיליון מיילים בשנתיים, אין מקום לטעויות, צריך שקהל הלקוחות ייחשף למיילים האלה ומשם יבצע פעולות המשך. זה קריטי למודל העסקי וזה קריטי לצמיחת הארגון ובסוף, לקיומה של המועצה החשובה הזו, שתפקידה לוודא שההימורים בארץ נעשים בצורה חוקית ובכך גם לשמור על האוכלוסייה שחובבת “משחקי הימורים” מצד אחד, מהצד השני לוודא שהתחרות נשמרת וגורמים עוינים לא יחבלו במידת התחרותיות והספורטיביות. אז כן, בין היתר לפעילות האימייל מרקטינג של מועצת הטוטו יש משמעות גדולה, בתוך סל של מהלכים שהם מבצעים כדי למקסם את הפעילות.
כנראה שרובכם המוחץ מכיר את הסלוגן הזה מתשדירי הרדיו והטלוויזיה, אנחנו לחלוטין מסכימים עם המסר, מי ששולח לוקח. בין אם מיילים, סמסים, וואטסאפ או הודעות פוש. העיקר לשמר את הקשר עם הלקוחות ולהתאים להם את התוכן פרסונלית ומדויקת עבורם. נפגשנו עם יוסי, מנהל השיווק של טוטו ווינר. הפגישה הייתה מרתקת ותמיד כיף להכיר לקוחות שלנו שלוקחים חלק בתהליכים מובילים וחשובים בישראל.
“אנחנו בעיקר מקדמים תוכן לקראת משחקים גדולים והתמודדיות מעניינות”. פותח יוסי ומספר לנו על הפעילות של טוטו ווינר בגזרת האימייל מרקטינג. “אנחנו לצורך העניין מציעים למשתתפים לשחק ב-X ש”ח ולקבל הטבה על סך Y ש”ח”. כשמציעים הטבה בלעדית ללקוחות הרשומים במועדון לקוחות, או אפילו כחלק מרשימת הדיוור, הם מרגישים שהמבצע הוא ייחודי בשבילם וזה נותן תחושה מיוחדת ונעימה. התוצאות מדברות בעד עצמן, עם 2 מיליון לקוחות שעוברים מהמיילים של טוטו, ישירות לאתר לביצוע פעולות ומימוש ההטבות. “המטרה העיקרית שלנו בדיוורים היא להגדיל את ההכנסות מפעילות האונליין, בסופו של דבר הטוטו הוא ארגון סטטוטורי והרווחים שלו עוברים בחזרה למדינה ומטרתם בקצה לשרת את האזרח.” בנוסף, הוא משתף אותנו שהתוצאות מובהקות וניתן לראותן בבירור, “בימים שבהם אנו מקדמים משחקים גדולים ומבצעים באימייל מרקטינג רואים כיצד כמות המשתמשים היוניקים שמשחקים עולה”. זוהי בדיוק התכלית של פעילות אימייל מרקטינג, למקסם פעילות אונליין ולחזק את הקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים.
בימים שבהם אנו מקדמים משחקים גדולים ומבצעים במייל רואים כיצד כמות המשתמשים היוניקים שמשחקים עולה”
טוטו ווינר אמנם פועלת ללא מתחרים רשמיים בישראל בתחום הימורי הספורט, מתוך היותה הגוף הממונה מטעם המדינה לניהול הפעילות בארץ. אבל עדיין, המטרה היא להשיא רווחים, דווקא מהסיבה שאם כבר מהמרים, עושים זאת באופן מסודר עם פיקוח מלא. ואם כבר כספים נכנסים למדינה ופוגשים את האזרח בקצה, אז הרעיון הוא למקסם אותם. “המערכת נותנת מענה מצויין, גם למיילים השיווקיים וגם למיילים התפעוליים, כמובן תוך שימוש בתהליכים אוטומטיים”, מספר לנו יוסי ומשמח אותנו שלקוח נוסף נהנה משימוש במערכת. אחוזי הפתיחה של טוטו ווינר מגיעים ל-35%, זה אומר שהמיילים שהם מוציאים רלוונטיים מבחינת הערך ומדויקים עבור הקהל שלהם. מעבר לכך, עורך המיילים החדש והמתקדם של אקטיב טרייל, מאפשר לטוטו לשמור על העיצוב הייחודי שלהם ולהעביר את המסרים שלהם בדיוק כמו שהם מועברים בשאר הערוצים. הסיפור של טוטו ווינר מוכיח שגם גופים סטטוטוריים לחלוטין, בלי תחרות בשדה הישיר שלהם, צריכים פעילות אימייל מרקטינג שתעצים את הקשר שלהם עם קהל הלקוחות.
״המערכת נותנת מענה מצויין, גם למיילים השיווקיים וגם למיילים התפעוליים, כמובן תוך שימוש בתהליכים אוטומטיים