קבוצת Move משתמשת
באוטומציות ודאטה מרקטינג
קבוצת Move פועלת בתחום ה-Traveltech בעזרת סוללת אנשי מקצוע מתחומי הנופש, הטכנולוגיה והמוצר ומצליחה להעניק למשתמשים חוויה מותאמת אישית, דינמית וממוקדת.
הנכסים הדיגיטליים המוכרים ביותר של הקבוצה הם holidayFinder, smartair, skymax, Aegean. קבוצת Move משתמשת באלגוריתם וביכולות בינה מלאכותית כדי לשים את הגולש במרכז ולמצוא לו את היעד, הטיסה, בית המלון ואת כל יעדי החיפוש שמותאמים אישית לצרכים של המחפש. הקבוצה נותנת את המעטפת השלמה לנופש מתוך רצון לשים את המשתמש במרכז ולתת לו את חווית חיפוש החופש השלמה והמתקדמת ביותר.
אנחנו פוגשים טכנולוגיה כל יום, לא תמיד אנחנו מודעים לכך אבל זה בפעולות הבסיסיות. כשאנחנו מתקפים נסיעה בתחבורה ציבורית, כשאנחנו גולשים ברשתות חברתיות, בעבודה בשימוש במערכות מסוימות ואפילו כשאנחנו מחפשים לעצמנו נופש. כן, כן גם כשאנחנו מחפשים נופש יש מנועי חיפוש חדשניים שיודעים לעשות את ההתאמות המדויקות כדי שנקבל תוצאות שמתאימות לצרכים שלנו. אחת הקבוצות הבולטות שמפתחות את הטכנולוגיה ומנגישות את הנופש לקהל היא קבוצת Move. אם תקחו יכולות טכנולוגיות מתקדמות ותשלבו אותן עם מערכת מרקטינג אוטומיישן מתקדמת תקבלו שילוב מנצח, פגשנו את עמיעד אוברמן, Head of Platform Specialists בקבוצת Move, הוא שפך הרבה אור על השילוב של טכנולוגיה, נופש ומרקטינג אוטומיישן. אם אפשר להסיק מסקנת על מהפגישה הזו, נוכל לומר שהמשותף לשתי החברות הוא שחוויית הלקוח במקום הראשון בסדר העדיפויות גם של אקטיב טרייל וגם של קבוצת Move.
אנחנו מנסים תחילה להבין מה עיקר הפעילות שעושה החברה עם אקטיב טרייל. “בכל מה שקשור לתקשורת ישירה מול הלקוח אנחנו משתמשים באקטיב טרייל”, פותח עמיעד את השיחה, “לכל אתר יש שתי חשבונות, אחד שירותי והשני שיווקי. בשירותי אנחנו שולחים לכל הנמענים מידע שרלוונטי להזמנה שלהם: תזכורות צ’ק אין, מידע חשוב על המלון, או כל מידע אינפורמטיבי שירותי”. החברה עתירת ניסיון ויודעת שאנשים שמזמינים חודשים מראש אוהבים את תחושת הליווי והתזכורות. “יש אנשים שמזמינים את הנופש שלהם חצי שנה מראש, אנחנו מזכירים להם מה צריך לעשות, מה אסור להם לשכוח ודואגים שהכל יעבור חלק עבורם”. אין ספק שהפן התפעולי הוא חשוב והוא מה שהופך את הקבוצה למשמעותית כל-כך בשוק התיירות והנופש, הם ממש שמים את הלקוח במרכז ודואגים שגם אחרי שהוא השתמש בשירות שלהם הוא יכול להיות בטוח שהוא בידיים טובות. אותנו עניין מאוד הגישה של הקבוצה בפן השיווקי. “מבחינת מסעות לקוח, ברגע שהלקוח ביצע הזמנה אנחנו דואגים לבצע אפסיילים רלוונטיים. ביטוחי בריאות, סים קארד ותקשורת, או תוכן ומידע רלוונטי לחופשה עצמה, כמו לדוגמא שיתוף פעולה עם חברת פיתוח תמונות שמעניקה במסגרת החבילה הנחה לאלבום תמונות מהטיול”.
“אני מחובר לאקטיב טרייל ב- API וזה מאוד נוח לי, יש לי שליטה מלאה על כל הדאטה ואני יכול להוציא תובנות ולבצע את הפילוחים המתאימים כדי להגיע לרמת דיוק גבוהה בתקשורת השיווקית מול הלקוח”, עוד מוסיף עמיעד שיש להם יכולות דיוק מאוד גבוהות בעיקר בזכות טכנולוגיה מתוחכמת, “ברגע שלקוח מתחבר לאתר הוא מזין את החיפוש ואנחנו מאפשרים לו לשמור את החיפוש כדי לדייק לו את . כאן כבר אנחנו מקבלים מידע מאוד פרסונלי על הצרכים של הלקוח ובכך אנחנו יכולים לפנות ללקוח בצורה פרסונלית באמצעות מערכת מרקטינג אוטומיישן של אקטיב טרייל”.
כשאנחנו מנסים להבין איך זה נראה בפועל מהצד שלו עמיעד מסביר לנו: “תהליכי search abandoned הם תהליכים המאפשרים לנו להחזיר את הלקוח לחיפוש האחרון שביצע באתר ועל בסיס החיפוש האחרון להציג לו הצעות ערך נוספות, הן באתר והן במייל שנשלח אליו. כך לצורך העניין לקוח שחיפש חופשה זוגית רומנטית יקבל הצעות נוספות לתאריכים וליעדים שמתאימים לחיפוש שלו, הלקוח שומר את החיפוש ואנחנו מציעים לו ממש כחלק מהאוטומציה הצעות נוספות בהתאמה אישית. כמו תהליכי עגלה נטושה, כך גם מתייחסים לחיפוש שננטש ‘לא סיימת את התהליך? שמרנו לך את ההצעות הטובות ביותר’, מדובר בסגמנט בתוך האוטומציה”. כיף לראות כיצד חברה ממקסמת את השימוש במערכת בצורה חכמה שגם מטיבה עם הגולש.
״ברגע שלקוח מתחבר לאתר הוא מזין את החיפוש ואנחנו מאפשרים לו לשמור את החיפוש כדי לדייק לו את התהליך. כאן כבר אנחנו מקבלים מידע מאוד פרסונלי על הצרכים של הלקוח ובכך אנחנו יכולים לפנות ללקוח בצורה פרסונלית באמצעות מערכת מרקטינג אוטומיישן של אקטיב טרייל
מערכת יחסים ארוכה של 8 שנים אומרת הרבה על החיבור העסקי בין חברת Traveltech לבין פלטפורמת מרקטינג אוטומיישן. החיבור הוא טבעי ומתבקש אבל בשביל להישאר תקופה כזו ארוכה ביחד צריכים להתקיים הרבה תנאים. “אני המון שנים עובד עם אקטיב טרייל, עברנו מחברות מרקטינג אוטומיישן אירופאיות ברמה מאוד גבוהה ובחרנו באקטיב טרייל”. מציין עמיעד ומוסיף על חשיבות השירות: “יש שיתוף פעולה מלא מהצוות של אקטיב טרייל, אני מקבל מענה שירותי תמיד, מקבל דיווח במידה וישנה תקלה וזה מראה על שקיפות ושירות ברמה גבוהה. אני מקבל יכולות של מערכות ברמה בינלאומית במחיר ושירות שמתאימים לצרכן הישראלי”. לסיום הוא מוסיף על הציפייה לפיתוחים העתידיים. “חלק מהשינויים הקרובים שאקטיב טרייל עומדת להציע לכלל הלקוחות באו מתוך בקשה שלנו והצפה של צרכים מהשטח, אני סקרן מאוד לקראת החידושים הקרובים ומחכה לראות אותם”.
״אני מקבל יכולות של מערכות ברמה בינלאומית במחיר שמותאם לשוק הישראלי