אקטיב טרייל לסיילספורס: שאלות נפוצות

התקנתם את האינטגרציה המצוינת של אקטיב טרייל לסיילספורס ולפתע נתקלתם בבעיה לא צפויה? אל דאגה: במדריך הבא נעזור לכם לאתר ולפתור בעיות נפוצות. במידה ולא מצאתם את מבוקשכם כאן, אנא צרו קשר עם מרכז התמיכה שלנו לקבלת עזרה נוספת.

לשונית יומנים

במקרה של תקלה, ניתן להיזער בלשונית היומנים. בתוך היומנים ניתן למצוא את הרישומים לגבי שגיאות או תנועות במידה והוגדר לשמור את האירועים הללו.

  1. גשו ללשונית Logs.
  2. בחרו ופתחו רשומות של יומנים.
  3. בלשונית Details מוצגים הפרטים Log Name, date ו-Log type בהתאם לרמת הרישום שנבחרה קודם.

  4. קובץ היומן המלא נמצא בלשונית Related וניתן להורידו משם.

שגיאות אימות

חוקי אימות מאמתים שהמידע שהוזן על ידי המשתמשים עומד בתקנים שנקבעו מראש לפני שהוא נשמר. אם ישנה שגיאה, הודעת שגיאת אימות תופיע.

ביאור הודעות שגיאת אימות

  1. Campaign already assigned to a group, you can change the group in the Details tab – מופיעה כאשר מנסים ללחוץ על כפתור Assign to ActiveTrail בקמפיין שכבר מחובר לקבוצה באקטיב טרייל.

  2. You can’t create subscriber without group assignment – מופיעה כאשר מנסים להוסיף ליד או איש קשר לקמפיין Salesforce, מבלי שחיברנו אותם לקבוצה באקטיב טרייל תחילה.אקטיב טרייל לסיילספורס
  3. Can’t sync to ActiveTrail yet, field mapping wasn’t set – מופיעה בניסיון להוסיף איש קשר / ליד לקמפיין בטרם בוצע מיפוי שדות. 

כאמור, במידה ולא מצאתם במדריך זה מענה לבעיה בה נתקלתם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ואנשי השירות הנהדרים שלנו יישמחו לספק לכם כל עזרה שתצטרכו. 

רוצים לדעת מה עוד אפשר לעשות עם אקטיב טרייל לסיילספורס? פה תוכלו לגלות את כל הצעדים הבאים שתוכלו לעשות באמצעות האינטגרציה.

עדיין צריכים עזרה? צוות התמיכה שלנו זמין בימים ראשון עד חמישי
בשעות 9:00-18:00 בטלפון 03-6885050, בצ'אט ובדוא"ל support@activetrail.net