אימות דף נחיתה בקמפיין פייסבוק: מדריך טכני

 

המטרה שלנו במהלך אימות דף הנחיתה בקמפיין פייסבוק, היא בעצם ליצור מצב בו כתובת דף הנחיתה מאובטחת בפרוטוקול HTTPS, ולאמת את הכתובת המאובטחת מול פייסבוק.

סדר הפעולות משתנה בהתאם לדומיין של דף הנחיתה אותו תרצו לאמת; אם מדובר בדף נחיתה שמאוחסן בשרתי אקטיב טרייל, או אם מדובר באימות של דומיין פרטי. נתחיל בהסבר על דפי הנחיתה שמאופסנים על השרתים שלנו אבל גם נזכיר שכרגיל, במידה שלא מצאתם את מבוקשכם כאן, אתם תמיד מוזמנים לפנות למרכז התמיכה שלנו לקבלת עזרה נוספת, רגע לפני תוכלו לקרוא גם מדוע צריך אימות דומיין לדף נחיתה בפייסבוק.

אימות דף נחיתה שמאוחסן בשרתי אקטיב טרייל 

  1. נכנסים למערכת > דפי נחיתה > דומיינים

במסך זה תוכלו לראות את כל הדומיינים של דפי הנחיתה שלכם, בין אם אלה דומיינים פרטיים (CNAME) או הדומיין שלנו באקטיב טרייל. אם תרצו, זה גם המקום בו תוכלו לשנות את הסאב-דומיין הראשי שלכם (דומיין שיתופי). 

Domain Verification 1

מאחר ושינוי סאב-הדומיין משפיע על כל דפי הנחיתה הקיימים, תקפוץ מולכם הודעה שמטרתה לוודא כי אתם אכן רוצים לשנות את הדומיין השיתופי של דפי הנחיתה שלכם. 

domain verification 2

  1. אחרי שתאשרו את ההודעה, המערכת תקפיץ הודעה נוספת ותבקש מכם לבחור את השם של סאב הדומיין שלכם. למשל: https://WeAreActiveTrail.activetrail.biz/yourpagename

domain verification 3

  1. זהו, עכשיו סאב-הדומיין שלכם מעודכן וניתן להמשיך לשלב הטכני הבא: אימות דפי הנחיתה מול פייסבוק. 

כדאי לדעת: דפי נחיתה שנבנים על השרתים שלנו הם על HTTPS בדיפולט (על אף שאם, מסיבה כלשהי תרצו בכך, תוכלו גם לפרסם אותם ב-HTTPֿ), כך שאלא אם דפי הנחיתה שלכם נבנו על המערכת שלנו מזמן – סיכוי גבוה שהם כבר מפובלשים בפרוטוקול HTTPS. 

אימות דומיין פרטי (CNAME)

על מנת לבצע את האימות מול פייסבוק, עליכם לדאוג לכך שהדומיין שבבעלותכם יאובטח בפרוטוקול HTTPS באמצעות תעודת SSL. את הפעולה הזו, מבצעים מול ספק הדומיין ממנו אתם שוכרים את הכתובת. 

הדבר הנוסף שתתבקשו לעשות הוא לחבר את הדומיין הפרטי שלכם לאקטיב טרייל. לאחר שפרסמתם את דף הנחיתה שלכם בחיבור CNAME, יש להקים רשומת (רקורד) CNAME אצל ספק הדומיין. איך עושים את זה? פשוט מאוד: 

  1. היכנסו למערכת > דפי נחיתה > דומיינים

Domain Verification 1

בחרו את הדומיין המבוקש מתוך רשימת הדומיינים שלכם ולחצו על כפתור ה-DNS Record Button.

domain verification 4

  1. העתיקו את הטקסט הכתוב בחלונית והדביקו בדשבורד שדרכו אתם מנהלים את הדומיין אצל הספק.

שימו לב: בעמוד הסטטוס בתוך המערכת שלנו, לצד רשימת הדומיינים,  ניתן לראות מה סטטוס רשומת ה-CNAME שלכם. ירוק = דומיין פרטי מחובר ומאובטח. אדום = הדומיין לא מחובר ו/או מאובטח כהלכה.

domain verification 5

עכשיו, אחרי שדפי הנחיתה שלכם חוברו לדומיין מאובטח, אפשר להמשיך לשלב הבא: קבלת קוד אימות מפייסבוק והטמעתו ברשומות ה-DNS של דומיין דפי הנחיתה שלכם.

1. היכנסו לממשק הניהול העסקי בפייסבוק ובחרו: ״הגדרות״ > “בטיחות מותג” > “דומיינים” > הקליקו על הדומיין הרצוי > “אימות DNS”. 

FB Domain Verification2. העתיקו את רשומת ה-DNS; במידה ובבעלותכם דומיין פרטי, גשו לממשק ניהול הדומיין שלכם ועדכנו את הרשומה שקיבלתם מפייסבוק ברשומות ה-DNS של הדומיין שלכם. שימו לב: ייתכן ותצטרכו לפנות אל ספק הדומיינים שלכם כדי לבקש ממנו להוסיף את הרשומה, או לקבל ממנו הנחיות כיצד ואיך לעשות זאת בעצמכם.

במידה שדפי הנחיתה שלכם יושבים על הדומיין השיתופי של אקטיב טרייל התהליך מעט שונה (לא בהרבה!): בעמוד הדומיינים של פייסבוק יש לבחור אימות באמצעות TAG במקום רשומת DNS. 

לאחר מכן, בין אם תרצו ליצור דף נחיתה חדש בתוך אקטיב טרייל ובין אם תרצו להשתמש בדף נחיתה שכבר קיים – יש להוסיף לו את הטאג שקיבלתם מפייסבוק. איך עושים זאת? פשוט מאוד:

1. בשלב עיצוב דף הנחיתה בחרו בלשונית ״הגדרות״ ושם, תחת השדה ״אימות דומיין״, מלאו את הטאג בדיוק כפי שקיבלתם מפייסבוק.

2. אחרי פרסום הדף, היכנסו ללשונית ״דומיינים״ תחת ״דפי נחיתה״, שם יש לקבוע את דף הנחיתה בו עדכנתם את הטאג מפייסבוק כדף הבית של הדומיין אותו תרצו לאמת. 


זהו, סיימתם. מכאן והלאה, דפי הנחיתה שיעלו תחת הדומיין הספציפי שאימתם מול פייסבוק – ייחשבו מאומתים מבחינת הענקית הכחולה (שימו לב: ייתכן ותיאלצו להמתין 72 שעות מרגע שעדכנתם את הגדרות הדומיין שלכם ועד שהשינוי ייקלט אצל פייסבוק). כל מה שנותר לכם לעשות, הוא להפגיז בתכנים מעולים שישכנעו את הגולשים להפוך ללקוחות שלכם. 

עדיין צריכים עזרה? צוות התמיכה שלנו זמין בימים ראשון עד חמישי
בשעות 9:00-18:00 בטלפון 03-6885050, בצ'אט ובדוא"ל support@activetrail.net