פרטי התוכנית
פרטי התוכנית
פרטי התוכנית
פרטי התוכנית
* המחיר אינו כולל מע"מ
* המחיר אינו כולל מע"מ
*המחירים אינם כוללים מע”מ
אז זהו, שלא. אתם יכולים לעבור בין החבילות בכל זמן שתרצו. התשלום שייגבה מכם יהיה יחסי ויחוייב לפי משך המנוי שלכם בפועל
*בכפוף למדיניות הביטולים באתר
בטח! ניתן לפתוח חשבון במערכת ללא עלות ולהתנסות במגוון הפיצ’רים של תכנית Basic למשך חודש
בהחלט. ניתן לפנות אלינו בטלפון: 03-6885050 לקבלת פרטים נוספים
אל דאגה! נעדכן אתכם בחשבון ובמייל שהתכנית תתקרב למכסה כדי שתספיקו לעדכן אותה
אתם יכולים לשלם בכל כרטיסי האשראי – למעט דיינרס
פשוט מאוד: פותחים חשבון ובמסך הכניסה למערכת לוחצים על הכפתור “לרכישת תכנית”.
במסך שייפתח, בוחרים את מספר הנמענים הרלוונטי ואת אחת מתכניות השיווק: Basic, Plus, Premium.
לוחצים על כפתור האישור, מזינים את הפרטים האישיים ואת פרטי התשלום ו…זהו. אתם מוכנים להתחיל לשווק כמו נינג’ות
בהחלט. ניתן להשאיר פרטים בלינק ואנחנו נדאג שמישהו או מישהי מהצוות המשובח שלנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנחנו לא מצרפים לינק להסרה בצורה אוטומטית, אבל בהחלט נותנים לכם אפשרות לצרף לינק כזה לכל סמס שאתם מוציאים (וגם אפשרות לשנות או לעדכן את טקסט ההסרה). אם תבחרו באופציה הזו, רשימת התפוצה שלכם תתעדכן באופן אוטומטי בהתאם לנמענים שביקשו להסיר את עצמם.
אז זהו, שלא. אתם יכולים לעבור בין החבילות בכל זמן שתרצו. התשלום שייגבה מכם יהיה יחסי ויחוייב לפי משך המנוי שלכם בפועל
*בכפוף למדיניות הביטולים באתר
בטח! ניתן לפתוח חשבון במערכת ללא עלות ולהתנסות במגוון הפיצ’רים של תכנית Basic למשך חודש
בהחלט. ניתן לפנות אלינו בטלפון: 03-6885050 לקבלת פרטים נוספים
זה הזמן להתחיל! ישנן מספר דרכים שבאמצעותן תוכל/י לאסוף כתובות דואר אלקטרוני. ActiveTrail מספקת כלי לבניית רשימה – באמצעות תיבת הרשמה שתמוקם באתר האינטרנט שלך. המבקרים באתר שלך יוכלו להירשם לרשימת הדיוור שלך והכתובות שלהם ייובאו באופן אוטומטי לחשבונך ב-ActiveTrail.
אתם יכולים לשלם בכל כרטיסי האשראי – למעט דיינרס
פשוט מאוד: פותחים חשבון ובמסך הכניסה למערכת לוחצים על הכפתור “לרכישת תכנית”.
במסך שייפתח, בוחרים את מספר הנמענים הרלוונטי ואת אחת מתכניות השיווק: Basic, Plus, Premium.
לוחצים על כפתור האישור, מזינים את הפרטים האישיים ואת פרטי התשלום ו…זהו. אתם מוכנים להתחיל לשווק כמו נינג’ות
בהחלט. ניתן להשאיר פרטים בלינק ואנחנו נדאג שמישהו או מישהי מהצוות המשובח שלנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנחנו מאפשרים שליחת סמסים לכל המדינות והיעדים למעט: ארצות הברית, קנדה, מקסיקו ברזיל והרשות הפלסטינית.
החבילה טובה לשנה מרגע הרכישה
זה תלוי רק בכם! תוכלו להזין בשורת “מאת” שם (באנגלית בלבד) או מספר טלפון. כדאי לקח בחשבון שאם תזינו מספר טלפון, הנמענים יוכלו להשיב להודעה שלכם או לטלפן למספר שהזנתם.
המערכת שלנו מאפשרת שליחה של הודעות טקסטואליות בלבד, לינקים ואמוג’יז. ניתן לכלול לינקים בהודעות הסמס שלכם, אבל כדאי לקחת בחשבון שגם הלינק נכלל במגבלת התווים להודעה (עד 201 תווים) ולכן יכול ‘להגדיל’ את כמות ההודעות פר נמען.
אם בחרתם להזין בשדה ה”מאת” של ההודעה טקסט כלשהו – הנמענים לא יוכלו להשיב להודעה וכנ”ל לגבי הודעות שנשלחות ממספר נייח. במידה שהזנתם מספר נייד, ההודעה החוזרת תישלח אל אותו מספר. זקוקים למספר וירטואלי, כזה שיאפשר לכם לקרוא את ההודעות הנכנסות? דברו עם צוות המכירות שלנו ונשמח לעזור 🙂
201 תווים.
בהחלט! תוכלו לדאוג לפרסונליזציה של התוכן בסמסים שלכם באמצעות מספר אפשרויות של פנייה אישית.
אנחנו לא מצרפים לינק להסרה בצורה אוטומטית, אבל בהחלט נותנים לכם אפשרות לצרף לינק כזה לכל סמס שאתם מוציאים (וגם אפשרות לשנות או לעדכן את טקסט ההסרה). אם תבחרו באופציה הזו, רשימת התפוצה שלכם תתעדכן באופן אוטומטי בהתאם לנמענים שביקשו להסיר את עצמם.
במקרה של חריגה במספר ההודעות, וואטסאפ תחסום את ההודעות החורגות. מומלץ מאוד להקפיד על מגבלות השליחה היומיות, שכן חל חיוב גם על שליחת הודעות חורגות. מומלץ להוסיף שעה לטווח השליחה הבא, כלומר להתחיל לשלוח בשעה 12:00 על מנת לאפשר לשרתים של וואטסאפ להתעדכן ולמנוע חסימה הודעות כתוצאה ממעבר לא חוקי בין המדרגות.
וואטסאפ מדרגת גם את איכות ההודעות הנשלחות מכל חשבון. הודעות שהוגדרו כ’דואר זבל’ או נחסמו על ידי הלקוחות, יפגעו במוניטין של השולח וימנעו מעבר בין מדרגות השליחה.
חשוב להקפיד על שליחת הודעות לנמענים מאושרים בלבד כדי להימנע מחריגה ממדרגות השליחה שלכם. כמו כן, מומלץ לשים לב לאורך ההודעה ואיכות המסר – כדי לא להיתפש כספאם על ידי הנמענים.
כן! זאת אכן בשורה נהדרת, לא?
הכנו מספר חבילות שיווקיות שנותנות מענה מצוין לכל לקוח. שיחה אחת למחלקת המכירות שלנו, וגם אתם מחוברים!
וואטסאפ ממליצה לבנות כל הודעה שיווקית עד אלף תווים.
שימו לב! וואטסאפ מדרגת כל חשבון לפי ארבע מדרגות שליחה ומגבילה בהתאם את נפח שליחת ההודעות בכל יממה של 24 שעות (לא תאריך קלנדרי). כל חשבון חדש מתחיל ממדרגת השליחה הראשונה ומיקומו עולה ככל שמספר ההודעות הנשלחות דרכו גבוה יותר והמוניטין החיובי שלו נשמר. ארבע מדרגות השליחה מחולקות כך:
מדרגה ראשונה, Tier 1 – עד 1,000 הודעות ביום (חשבון חדש)
מדרגה שניה, Tier 2 – עד 10,000 הודעות ביום.
מדרגה שלישית Tier 3 – עד 100,000 הודעות ביום.
מדרגה רביעית Tier 4 – שליחת הודעות ללא הגבלה.
גם את זה כדאי מאוד לזכור: מעבר בין מדרגה ראשונה לשנייה מתבצע אוטומטית כאשר שולחים 2,000 הודעות (לנמענים במצטבר) בטווח של עד שבוע ימים. כך לדוגמה: אם ביום הראשון שלחתם 1,000 הודעות וביום השני שלחתם 1,000 הודעות נוספות לנמענים שונים – ביום השלישי תעברו באופן אוטומטי למדרגה השניה. זמן קצר לאחר שהמעבר בוצע ניתן לשלוח עד 10,000 הודעות בכל יום. מעבר בין מדרגה שניה לשלישית – מתבצע אוטומטית כאשר תשלחו 20,000 הודעות (לנמענים יוניקים, במצטבר) בטווח של עד שבוע ימים ומעבר בין מדרגה שלישית לרביעית – מתבצע אוטומטית כאשר תשלחו 200,000 הודעות (לנמענים יוניקים, במצטבר) בטווח של עד שבוע ימים. אין ביכולתה של אקטיב טרייל להשפיע על תוצאות הדירוג או מוניטין השולח.
וואטסאפ סופרת את ההודעות לנמענים יוניקים בלבד. שליחה של 5 הודעות לאותו נמען תחשב כהודעה אחת. חשוב לזכור: החישוב תקף בעת שליחת הודעות יזומות בלבד.
כן. ניתן לשלוח מסרים שיווקיים באפליקציה – כל עוד שומרים על כללי הרגולציה של וואטסאפ ונמנעים מפרסום תכנים לא הולמים (מוצרי קנאביס, מוצרים מזויפים, סיגריות, אלכוהול וכו’) ולא חוקיים (סחר באיברים, תוכנות, סמים, נשק וכו’). כמו כן, קיימת חובה לאשר את תוכן המסר מול וואטסאפ.
וואטסאפ מבקשת לשמור על משתמשיה ולכן דורשת לאשר כל תוכן פרסומי אשר נשלח על ידי משווקים. אקטיב טרייל שולחת כל תבנית לאישור ועם קבלתו בתוך יממה אחת – ניתן להתחיל בהפצת אותו מסר ללקוחות. במקרה שלא התקבל אישור, אנחנו מעדכנים את הלקוח ועוזרים לו לבצע התאמות ואישור מחדש.
לא. במסגרת רכישת חבילת שיווק ולפי דרישת וואטסאפ, אנחנו נספק לכל לקוח מספר חדש מאושר על ידי וואטסאפ. כל לקוח יכול לבחור בעצמו את שם החשבון (שם פרטי או שם מותג) ממנו תשלחנה ההודעות. חשוב לדעת ששם השולח הוא קבוע ואינו ניתן לשינוי – אלא במקרים חריגים המאושרים על ידי וואטסאפ עצמה. מדובר בתהליך קצת מורכב ולכן מומלץ לבחון היטב את השם הנבחר.
לא. פרק הזמן לפתיחת חשבון הוא עד שבועיים ודורש גם פתיחת חשבון מודעות ב- Facebook Business Manager.