הוספת סמלים לכותרת המייל
למיילים השיווקיים שלכם יש מטרה ברורה – אך אין זה אומר שאי אפשר להשתעשע איתם.
הבליטו את הקמפיין שלכם בתיבת הדואר הנכנס של הנמענים על ידי הוספת סמלים, סמיילים ואיורים לשורת הנושא.
משווקים מבצע מיוחד לחורף? הוסיפו אימוטיקון של מטריה או ענן, בהתאם לטקסט בשורת הנושא. פונים ללקוחותיכם בנימה משעשעת? הוסיפו סמיילי קורץ. הרעיונות הם אינסופיים – אתם רק צריכים להיות יצירתיים ולבחור בסמל המתאים מבין עשרות הסמלים שמערכת אקטיב טרייל מציעה.
שולחים לבבות וחיוכים
הוספת הסמלים לכותרת המייל השיווקי שלכם נעשית בקלות. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קמפיין: ליד כתיבת שורת הנושא להקיש על הסמיילי הקטן ולהוסיף סמל לבחירתכם. אתם יכולים להוסיף אותו לפני, אחרי או בתוך הטקסט ולשלב בין כמה מהם.
מומלץ שלא להעמיס יותר מדי סמלים על שורת הנושא, כדי שהנמענים שלכם לא יחשבו שמדובר בדואר זבל וידווחו עליכם לספקיות הדואר האלקטרוני. היו עדינים והתאימו את הסמלים לכוונת המשורר, או הקמפיין.
מדריך וידאו: כך שולחים קמפיין דיוור באקטיב טרייל
מערכת אקטיב טרייל דואגת שיצירת קמפיין השיווק שלכם תיראה פחות כמו עבודה ויותר כמו יצירה. הירשמו והתנסו בעצמכם.