מעקב יעדים
כמו כל דבר בחיים, גם לקמפיין הדיוור השיווקי אמורות להיות מטרות מובהקות. כדי לוודא שהמטרות הללו הושגו, הקלנו עליכם ויצרנו מעקב יעדים במערכת שלנו.
במעקב היעדים אתם יכולים להגדיר מטרות מדויקות לכל נקודה בקמפיין שלכם: החל מכפתור הפעולה שהוספתם לניוזלטר וכלה בעגלת הקניות ועד לדף התודה שלאחר הרכישה. לכל נקודה כזו אתם מזינים URL ושם, כך ניתן לנטר אחר פעילות הגולשים שלכם.
כדי לצפות בדוחות המפורטים של היעדים שהגדרתם, היכנסו ל”דוחות” והקליקו על “מטרות”. דוחות אלו נועדו לשפוך אור על התנהגות הנמענים שלכם ותגובתם לקמפיין ולשלבים השונים בדרך לרכישה.
מה אפשר לעשות עם הגדרת יעדים?
מדוחות המעקב הללו ניתן להסיק מסקנות ולייצר צעדים משמעותיים, שיכולים לעודד רכישה.
לדוגמה, אם ראיתם שקבוצת נמענים מסוימת עוברת את כל השלבים אך נוטשת בשלב הקופה, אתם יכולים להסיק שמשהו לא עובד בשלב הזה. במקרה כזה, אתם יכולים לעשות שינויים בתוכן או בעיצוב הדף, ואתם גם יכולים ליצור קבוצה של אותם “נמענים נוטשים” ולשלוח להם סקר שמנסה לענות על השאלה: “למה נטשתם?”.