דוחות על תלונות ספאם, הסרות ושגויים

מערכת הדוחות שלנו מאפשרת לכם לעקוב אחר אחוז הנמענים שהסירו את כתובת האימייל שלהם, שכתובתם שגויה או שדיווחו עליכם כספאם, בכל אחד מהקמפיינים ששלחתם.

מעקב אחר תגובת הלקוח לדיוור שלכם יעזור למזער את אחוז ההסרות או הדיווחים כספאם. מערכת אקטיב טרייל אוספת את הנתונים עבורכם, אוטומטית, בכל אחד מהקמפיינים.

טבלת מעקב כללית:

דוח שגיאות הסרות

טבלת המעקב שלנו מראה נתונים על כל קמפיין בנפרד, כך שניתן להשוות בין הקמפיינים השונים למען ניתוח טוב יותר של התנהגות הנמענים שלכם.

תלונות: בכל אחת מספקיות הדואר האלקטרוני ישנה אפשרות לנמען להתלונן על הדיוור שלכם כספאם. המערכת שלנו מרכזת את התלונות הללו ומציגה לכם אותן לפי שם משתמש ואימייל.

הסרות: תוכלו לראות את כל המשתמשים שביקשו להסיר את כתובת האימייל שלהם מרשימת התפוצה שלכם.

שגיאות: המערכת מקבלת הודעת שגיאה. הודעות השגיאה מתחלקות לשלוש:

• Soft – תיבת הדואר של הנמען מלאה ולכן ספקית הדואר שולחת הודעת שגיאה, או השעיה של חשבון האימייל, לדוגמה, תיבת מייל מלאה תחזיר שגיאה כזו.

• Hard – כתובת האימייל לא קיימת או שנכתבה כתובת שגויה, לדוגמה: Gmail, Walla וכדומה.

• Transient – בעיות בשרת ספקית הדואר או בעיה בתקשורת.

דוח שגיאות

מערכת הדוחות של אקטיב טרייל מספקת לכם גישה ישירה לנתונים ולניהולם, כדי שתלמדו את הנמענים שלכם ותפיקו את המירב מהקמפיינים שאתם מוציאים.