דוח Mobile vs. Desktop

אפקטיביות קמפיין הדיוור שלכם נמדדת בין השאר באחוזי פתיחת המייל. אך מה לגבי הפלטפורמה בה נפתח הקמפיין?

כיום, כשיותר מ-40% מהנמענים פותחים את הקמפיינים השיווקיים דרך מכשיר הטלפון הנייד שלהם, חשוב להיות עם היד על הדופק ולבדוק את הנתונים המדויקים. דוח Mobile vs. Desktop מאפשר לכם להביט על סך הנתונים ולהבין את הרגלי הגלישה של הנמענים שלכם.

הבנת הנמענים הללו תביא לשיפור הקמפיינים שלכם ובסופו של דבר, לעלייה באחוזי פתיחת הקמפיין.

פתיחת דיוור שיווקי במובייל

לדוגמה, אם הבחנתם שכמחצית מהנמענים שלכם פותחים את הקמפיין במכשיר המובייל שלהם, משמע הם קוראים את האימיילים השיווקיים שלכם בדרכים, בישיבות, במסעדות. המידע הזה עשוי לעזור לכם ביצירת הקמפיינים הבאים, בחידוד המסר השיווקי או אפילו בתכנון הזמן המתאים לשליחת הניוזלטר שלכם.

דוח המובייל אף מציג את הנתונים לפי הדפדפנים השונים (ג’ימייל, ספארי, אנדרואיד וכדומה) ולפי מערכות הפעלה (ios, android), כך תוכלו לבצע בדיקות מקיפות על הדפדפנים המובילים, כדי לוודא שהקמפיינים נפתחים דרכם כמו שצריך.

דוח פתיחת הדיוור במובייל

עם אקטיב טרייל, אתם יכולים לקבל את כל המידע על הקמפיינים השיווקיים שלכם, במהירות, ביעילות ובלחיצת כפתור פשוטה. נסו בעצמכם!