השוואת קמפיינים שונים

הצגת נתוני הקמפיינים השיווקיים שלכם זו דרך טובה למדידת הצלחה או כישלון. כעת, באמצעות מערכת אקטיב טרייל, אתם יכולים גם להשוות בין הקמפיינים השונים.

הקליקו על “דוחות” ולאחר מכן על “דוחות השוואתיים” ובחרו עד חמישה קמפיינים אותם תרצו להשוות אחד לשני. ברגע שתבחרו, המערכת תציג לכם את כל הנתונים של הקמפיינים בהשוואה אחד לשני.

השוואת קמפיינים שונים

לדעת יותר על הקמפיינים השיווקיים שלכם

באמצעות דוחות ההשוואה שלנו, אתם יכולים לאסוף נתונים על כל קמפיין בנפרד ובהשוואה לקמפיינים האחרים לבחירתכם. בדוח יוצגו נתונים כמו: אחוז פתיחות המייל וההקלקות בו, מספר השגיאות בכתובות האימייל, מספר בקשות להסרה ומספר תלונות בכל קמפיין.

אתם יכולים לדוגמה, לבחור חודש מסוים ובו להשוות את כל הקמפיינים שנשלחו, כדי להבין טוב יותר באילו תאריכים, שעות או זמן בחודש הקמפיינים שלכם מביאים תפוקה מירבית. אתם יכולים לבחור קמפיין אחד מכל חודש, כדי להבין באילו חודשים הנמענים שלכם הכי פעילים.

אנו באקטיב טרייל יודעים כמה חשוב לפקח על נתוני הקמפיינים ולכן אנו מספקים לכם את מערכת הדוחות הטובה בעולם בתחום הדיוור האלקטרוני, ובה פילוח גיאוגרפי, דוחות בזמן אמת, דוח הקלקות על נקודות חמות, דוחות השוואה AB SPLIT ועוד.

למדו כיצד לבנות קמפיין AB Testing: