מערכת לשליחת סמס

 

ידעתם שאקטיב טרייל מציעה גם מערכת מתקדמת לשליחת סמס?

הודע ללקוחותיך על מבצע אטרקטיבי

פרסם מוצר או שירות מיוחד

שלח סמס עדכונים על כל מה שחדש בחברה

קבל התראות על שרתים

שלח הודעות SMS תפעוליות

מערכת לשליחת סמס Active SMS

תקשורת באמצעות מערכת לשליחת סמס היא נוחה, פשוטה ומאוד יעילה. שימוש בשירותי דיוור ישיר היא שיטה מעולה לשמור על קשר עם קהל גדול של לקוחות ולהעביר מידע שיווקי מכל סוג שהוא. האימייל נוח ומאפשר ללקוח לגשת אליו בזמנו הפנוי. האלמנט היחיד שבו האימייל ככלי שיווקי מוביל עלול להקשות, הוא המיידיות. שירותי SMS, המאפשרים שליחת הודעה ישירות לטלפון הנייד של הלקוח יעילים הרבה יותר בהעברת הודעות בזמן אמת. יותר מ-90% מהודעות ה-SMS נקראות תוך שלוש דקות מרגע הגעתן למכשיר הנמען.

עסקים רבים משתמשים בסמס ככלי שיווקי מוביל על מנת לפרסם מבצעים והנחות, לגרות לקוחות קיימים במידע מעודד לרכישה, לשמור על קשר הדוק עם הלקוחות ולפרסם קמפיינים חדשים. ניתן להשתמש בסמס לעסקים גם ככלי ניהולי תוך-ארגוני ובעזרתו לחזק את התקשורת בחברה ועם ספקים חיצוניים. המיידיות שבה הסמס מגיע אל היעד מאפשרת תקשורת מהירה ואפקטיבית לעובדי העסק ומחוצה לו.

מערכת Active SMS היא המובילה בישראל לשליחת סמסים ומאפשרת דיוור קל, מהיר ונוח של הודעות למשתמשיה.

בשילוב עם שירותי הדיוור האלקטרוני של אקטיב טרייל, ניתן ליצור ממשק פשוט לתפעול אך מאוד אפקטיבי שמחזק את הקשר עם הלקוח ומאפשר להעביר לו מסרים באופן פשוט ומיידי.

שליחת סמס במערכת של אקטיב טרייל מתבצעת בקלות ובמהירות

שליחת סמסים לעסקים עם מערכת Active SMS של אקטיב טרייל

קצת מספרים

הטבות למימוש שנשלחות בסמס גורמות לנמען להגיע לחנות ב-33% מהמקרים. 34% מהנמענים יבקרו באתר הסלולרי של החברה ממנה יקבלו תוכן שיווקי בסמס. קמפיינים המנוהלים בסמסים מצליחים בשיעור של 325% יותר מקמפיינים המנוהלים ברשת ביכולת ההנעה לפעולה שלהם. אדם ממוצע בודק את הטלפון שלו כ-150 פעמים ביום ויותר מ-90% מהסמסים נקראים תוך שלוש דקות מרגע שליחתם.

יש כל כך הרבה דרכים לפרסם, למה דווקא SMS?

מספר יתרונות מרכזיים מייחדים את הודעת הטקסט ככלי שיווק דיגיטלי לעומת אמצעי הפרסום המסורתיים (טלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות וכו’):

  • מחיר – פרסום בסמס אינו דורש עלויות גבוהות והמחיר מותאם לצרכיו האישיים של הלקוח.
  • מיידיות – סמס זה הדרך היחידה להעביר תוכן שיווקי ולדעת שהוא מגיע ליעד באותו רגע.
  • אינדיבידואליות – הסמס יכול להיות מותאם אישית ותוכן שונה נשלח לקבוצות שונות.

רק בעזרת מערכת לשליחת SMS אפשר בלחיצת כפתור ליידע קבוצה גדולה ומגוונת ככל שתבחרו במבצע חדש או באירוע שקורה ברגעים אלו, ולדעת שלפחות 90% יקראו אותו באופן מיידי.

שיווק באמצעות SMS יעיל כמעט לכל הגילאים וסוגי הקהלים!

מחקרים מראים שאפילו בעלי יכולות טכניות מוגבלות יחסית, כמו אנשים מבוגרים, מסתדרים עם סמסים יותר טוב מאשר עם מדיות פרסום אחרות ולומדים לתפעל אותם בקלות. פרסום בסמס היא הדרך הטובה ביותר לחדור לכל רוחב השוק ולא להתמקד בסוג אוכלוסייה מסוים. אדם ממוצע נמצא בקרבת הטלפון שלו כ-23 שעות ביממה וקריאת הסמס מתבצעת כמעט תמיד מיד עם הגעתו.

היתרון הבולט ביותר – מיידיות

המיידיות שבה סמס מגיע לנמען היא לא סתם צ’ופר, במקרים רבים היא יכולה להיות הדבר המהותי ביותר. לדוגמה, אם אתה בעל עסק שמוכר כרטיסים ואתה רוצה למלא הופעה על ידי מכירת כרטיסים מוזלים ביום ההופעה, אתה צריך שירות שכזה. חנות שמכריזה על מבצע מיוחד ליום אחד – תרצה שכמה שיותר לקוחות ידעו על כך והדרך להשיג זאת היא באמצעות הודעת טקסט.

כשהזמן הוא המשאב הקריטי ביותר, שירות סמס לעסקים יכול להיות קרש הקפיצה לו אתם מחכים עבור מאמצי השיווק שלכם.

התחברו לחשבון שלכם באקטיב טרייל , שלחו סמס ונסו בעצמכם. בדף הבית של המערכת, לחצו על “קנה מסרונים”.