Open Rates – עבירות של כ-100%

השקעתם, תכננתם, כתבתם – לא תרצו שהמייל גם יגיע ליעדו?

אחת הבעיות המרכזיות בשליחת ניוזלטר כיום היא נושא העבירות (Deliverability). יחס העבירות מספר לכם כמה מהמיילים ששלחתם לרשימת הדיוור הצליחו לחדור את חומות ההגנה העיקשות של שרתי הדואר האלקטרוני של הנמענים שלכם ולנחות בבטחה בתיבות הדואר הנכנס שלהם, או במילים אחרות – Open Rates.

נשמע פשוט? העובדות בשטח מצביעות על ההיפך. שולחי ניוזלטר רבים נתקלים בתוצאות שאינן משביעות רצון מבחינת אחוזי פתיחת הדיוור של הניוזלטר שלהם. כל מייל שלא מגיע ליעדו מגלם משאבים מבוזבזים מחד ולקוח פוטנציאלי מפוספס מאידך.

הפתרון – שליחת ניוזלטר עם רמת עבירות של קרוב ל-100% לשיפור התוצאות

הודות לשיטה הייחודית שפיתחנו באקטיב טרייל, תוכלו ליהנות מ-100% הגעה ל-100% נמענים. לקוחותינו נהנים מביטחון בעבודתם ומתוצאות משופרות במאמצי הדיוור האלקטרוני שלהם, לאור העובדה שכל מייל שנשלח מגיע לתיבת הדואר הנכנס של הנמען הרלוונטי. אין יותר לקוחות מפוספסים, אין יותר משאבים מבוזבזים.

למי זה מתאים?

רמת עבירות של 100% מתאימה לכל מי שמעוניין לנצל את הפוטנציאל השיווקי של דיוור אלקטרוני במלואו. יחס כזה של עבירות מבטיח גם:

  • שלכל הנמענים ברשימת הדיוור תינתן ההחלטה האם לפתוח את הניוזלטר שלכם.
  • אפקטיביות מירבית בשליחת קמפיינים לרשימות הדיוור וב-open rates.
  • שיפור יחס עלות/תועלת ומקסום פוטנציאל השיווק באמצעות ניוזלטר.

איך עושים את זה?

לאורך השנים פיתחנו מספר טכניקות ושיטות שמבטיחות ללקוחותינו אחוזי פתיחה גבוהים בשליחת הניוזלטר שלהם. חלק מהאמצעים בהם אנו נוקטים כדי להבטיח רמת אפקטיביות חסרת תחרות זו כולל:

    • כלים מתקדמים שונים לאימות ותיקוף מיילים כך שלא ייחשדו כזיוף או כספאם בעיני שרתי הדואר האלקטרוני.
    • שימוש בכתובות IP מרובות למשלוח מיילים לרשימות תפוצה.
    • ניהול וניתוח מתקדם של כתובות הדואר האלקטרוני ברשימות הדיוור שלכם לאיתור בעיות ומתן מענה מהיר ומדויק.
    • ניפוי אוטומטי של נמענים שסימנו את הדיוור שלכם כספאם מכל רשימות התפוצה ומכל המשלוחים העתידיים בכדי להימנע מהשלכות שליליות.
    • שמירת אצבע על הדופק בכל הקשור להתפתחויות טכנולוגיות רלוונטיות בתחום והטמעתן באופן מיידי.

עבירות של 100 אחוז - Open rates

אקטיב טרייל – להיות בטוחים ב-100%

הצטרפו עוד היום לאקטיב טרייל והתחילו ליצור קשר עם הלקוחות שלכם, עם כל הלקוחות שלכם.