עורך דף נחיתה מקצועי

יצירה של דף נחיתה היא לא משימה מורכבת במיוחד, אולם יצירת דף נחיתה מקצועי, שממיר גולשים ללקוחות ומשתמשים, זאת משימה כבר יותר מאתגרת.

עורך דפי הנחיתה המקצועי של אקטיב טרייל מאפשר לכם לבנות דף נחיתה מעוצב ואפקטיבי, בדרך הזריזה והפשוטה ביותר. הסיבה לכך גם היא פשוטה- את רוב העבודה כבר עשינו בשבילכם.

בלוקים נוחים לעבודה למשתמש

במערכת שלנו נמצאות עשרות תבניות מעוצבות מראש של דפי נחיתה שניתן פשוט להשתמש בהם כמו שהם, מבלי להשקיע מאמץ.

אם אתם רוצים לבנות דף נחיתה בעיצוב משלכם, תבנית דף הנחיתה שלנו מובנית מראש, כך שתוכלו לבנות את הדף שלכם בצורה מיטבית ויעילה. עורך דף הנחיתה של אקטיב טרייל מאפשר לכם תוך דקות, ובשלוש פעימות בלבד, לבנות דף נחיתה מקצועי ומעוצב.

באמצעות עורך ה-  Drag & Drop שלנו, אתם יכולים לגרור בלוקים בקלות אל דף הנחיתה, לעצב אותם בצבעים שאתם רוצים, להוסיף טקסט ותמונה ולעשות עבודה של מעצב או גרפיקאי, מבלי שאתם צריכים להיות בעצמכם מעצבים או גרפיקאים.

עורך תמונות מסוגנן

בדף נחיתה מוצלח, העיצוב הוא מהותי, כאשר עיצוב מינימליסטי ומדויק לעתים קרובות עושה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר שלה. העלו תמונות לרקע של עמוד הנחיתה שלכם, שמזוהות עם המותג שלכם או שקשורות למוצר שאתם משווקים.

באמצעות עורך התמונות האינטואיטיבי שלנו, אתם יכולים לשנות את הגודל, את הרזולוציה, את הבהירות של התמונה ולהוסיף לה אפקטים כגון פוקוס, מדבקות משעשעות ועוד. לא צריך אינסטגרם- את כל זה אתם יכולים לעשות ישירות מתוך מערכת אקטיב טרייל.

עורך התמונות של עורך דפי הנחיתה:

עורך תמונות דף נחיתה

 

קריאה לפעולה- הסוד הוא בכפתורים ובטופסי הרשמה

החלק הכי חשוב בדף הנחיתה שאתם יוצרים הוא טופס ההרשמה שלכם או הקריאה לפעולה שאתם מטמיעים בעמוד באמצעות כפתור.

בחרו לכם כפתור מהגלריה החמודה שלנו, שנו לו את הצבע אם אתם רוצים, שחקו עם הטקסט ותגרמו ללקוחות שלכם לבצע את הפעולה בה אתם מעוניינים. הטמיעו לינק בכפתור באמצעות עורך הקישורים שלנו והובילו את הגולשים שלכם לאן שאתם מעוניינים שהם יגיעו, בין אם זה לחנות המקוונת שלכם, לעמוד הבית שלכם או לכל מקום אחר ברשת.

גלריית כפתורים

רוצים להגדיל את רשימת הדיוור שלכם? בשביל זה הומצאו דפי הנחיתה

המטרה העיקרית של עמוד נחיתה הוא ליצור אינטראקציה עם הלקוח ולקבל ממנו מידע.
להרשמה לניוזלטר, או לצבירת לידים בדרך אחרת, הטמיעו טופס הרשמה בעמוד הנחיתה שאתם יוצרים.  יש לכם בחירה בין טפסי הרשמה אופקיים לבין טפסי הרשמה  מיוחדים של טופס ותמונה או טופס וטקסט, באמצעותם ניתן לספק מידע נוסף על ההרשמה.

רספונסיביות היא שם המשחק

הגלישה מטלפונים ניידים גדלה משנה לשנה ואיתה הסיכוי שהגולשים ינחתו לדף הנחיתה שלכם באמצעות המובייל. דף נחיתה לא רספונסיבי עשוי לאבד לכם 50% מהגולשים ואנחנו בטח לא היינו רוצים שזה יקרה.

דפי הנחיתה של אקטיב טרייל מותאמים לצפייה לפי גודל המסך, כך שגם במובייל וגם בטאבלט, דף הנחיתה שעיצבתם ייראה נפלא ויגרוף לכם לידים ברגעים קצרים של שימוש במכשירים האלו על ידי המשתמשים שלכם.

מסרים שיווקיים

עיצוב רקע דינאמי כאוות נפשכם

אתם יכולים לעצב את הרקע של דף הנחיתה שלכם איך שתרצו.

  • בחרו רקע לכל חלק של דף הנחיתה בנפרד, לטופס ההרשמה, לטקסט וללוגו שלכם
  • העלו תמונות והשתמשו בהן כרקע
  • השתמשו בתבנית מעוצבת שלנו וחסכו לכם את העבודה

 דף תודה

אחרי שביצעתם המרה, הגולשים שלכם יגיעו ישירות אל דף התודה. אתם יכולים לבחור בעיצוב של דף תודה שהוא זהה לעיצוב של טופס ההרשמה שלכם, אתם יכולים לעצב דף תודה כרצונכם ואתם יכולים להשתמש בתבנית מעוצבת אחרת על מנת להודות ללקוחות החדשים שלכם. הטמיעו קוד המרה כדי לעקוב בפלטפורמות השונות אחרי פעילות הגולשים בעמוד, כדי להבין בצורה טובה ביותר כמה לקוחות המירו וכדי להפחית ככה את עלויות הפרסום.

יש לכם כבר עשרות רעיונות מתרוצצים לכם בראש?

הירשמו למערכת והעלו אותם על נייר, או יותר נכון, על דף הנחיתה החדש שלכם.