עורך קמפיינים ידידותי למשתמש

השקעה של דקות בודדות, תוצאות של מעצב גרפי ותיק ומיומן

ליצור קמפיין דיוור ללקוחות, כמה קשה זה כבר יכול להיות? אז נכון, מי שהתנסה בזה יודע שעיצוב דיוור אלקטרוני טוב עלול לדרוש השקעה של זמן לא מועט. ונכון, שמי שהתנסה בזה זוכר את המלחמות הבלתי פוסקות עם האלמנטים השונים במייל שפשוט סירבו להיות באותו קו עם חבריהם. וגם נכון, שמי שהתנסה בזה עשוי להעדיף לעבור טיפול שורש ללא הרדמה במקום לנסות ולייצר קמפיין נוסף.

אבל עם עורך הדיוור של אקטיב טרייל, אתם יכולים ליצור קמפיינים מקצועיים, מרהיבים ומרגשים בקלות ותוך דקות בודדות. אין צורך להיאבק עוד עם תמונות בלתי ממושמעות, אין צורך לבזבז לשווא זמן יקר ערך על יישור סיזיפי וידני של אלמנטים שונים ואין צורך להסתפק בתוצאות שהן פחות ממושלמות.

ניידים, טאבלטים או מחשבים נייחים – אנחנו נדאג לנגישות

קמפיין דיוור במובייל

כיום, כמעט מחצית מהדואר האלקטרוני נקרא על גבי מכשירים ניידים. בכדי שתוכלו להתמקד בעיצוב ובתוכן, אנחנו נדאג לנגישות עבורכם. לא משנה באיזה מכשיר הנמענים שלכם יבחרו לפתוח את המייל, עורך הקמפיינים שלנו יתאים אותו באופן אוטומטי ומושלם לכל מכשיר ומכשיר.

כשיש עורך דיוור כמו שלנו, כל שנותר לכם הוא לשבת, להתרווח וליהנות מאפשרויות בלתי מוגבלות.

עורך דיוור מקצועי – הדרך הקלה והפשוטה ביותר ליצור קמפיין נהדר

אקטיב טרייל מציעה את הכלי המקצועי והידידותי ביותר שקיים כיום לבניית ועיצוב דיוור אלקטרוני בקלות. בעזרת כלים אינטואיטיביים וקלים לתפעול, תוכלו לעשות שימוש בפעולות “Drag & Drop” כדי למקם אלמנטים באופן מדויק, לשכפל אלמנטים ולהתאים ולעצב אותם כך שייראו מדהים.

במילים אחרות – תוכלו ליצור בקלות מייל שייראה בדיוק כמו שאתם מדמיינים.

כפתורי פעולה – מגוון, פשטות ואפקטיביות

אין צורך לבזבז זמן יקר בעיצוב כפתורי פעולה שונים. אקטיב טרייל מציעה גלריה עצומה של כפתורי פעולה לכל מטרה, במגוון של עיצובים שונים ותוך יכולת להתאים כל כפתור לצרכים הייחודיים שלכם. מצאתם כפתור שעונה בדיוק על הצורך? מצוין! רוצים לשנות כפתור קיים? אין בעיה, בחרו את הכפתור המתאים, שנו את הצבע שלו, את גודלו, הטקסט ועוד.

גלריית כפתורי הנעה לפעולה

ישרו קו

עיצוב דיוור אלקטרוני בעל מראה ישר ונעים לעין יכול להיות משימה ממש לא פשוטה, אפילו למעצבים מקצועיים. עורך הדיוור שלנו כולל כמה טריקים אוטומטיים שיהפכו את המייל שלכם למקצועי, עקבי ונעים יותר. כל אלמנט שתציבו במייל ייושר באופן אוטומטי אל מול יתר המרכיבים הקיימים. כך, תוכלו להתרכז בעיקר ולא לבזבז זמן על יישור של פיקסל ימינה או שמאלה.

תבניות מובנות מוכנות מראש

בכדי שתוכלו לחסוך זמן רב, הכנו עבורכם מגוון רחב של תבניות דיוור מוכנות מראש. כך, תוכלו פשוט לבחור תבנית קיימת, לשתול בתוכה את התוכן ואת המרכיבים השונים, לעצב אותה, לתת לעצמכם טפיחה על השכם על היצירה המושלמת שזה עתה השלמתם ולשגר אותה לרשימות נמענים מרוצים.

תמונה אחת שווה אלף מילים

נצלו את המסר החזק המושג בעזרת תמונות ב-100%. עורך הדיוור שלנו יאפשר לכם לעשות כל שעולה על רוחכם:

• מקמו תמונות באופן קל ופשוט.

• ערכו תמונות בלחיצת כפתור.

• שנו את גודלן של התמונות, מתחו אותן, הוסיפו מסננים שונים ועוד.

• עבדו על תמונות ישירות בתוך טיוטת הדיוור ללא כל צורך בפתיחת תוכנות נוספות.

סוף סוף – התמונות מתנהגות בדיוק איך שאתם רוצים, ולא איך שהן רוצות…

קישורים בתוך או מחוץ לניוזלטר

לכל דיוור יש מטרת על. המטרות הללו יכללו קריאה לפעולה כמו הרשמה לניוזלטר שלכם, רכישה על ידי לחיצה על כפתור ועוד.

עם עורך הקישורים של אקטיב טרייל, תוכלו להוסיף קישורים לאתרים חיצוניים, לכתובת דואר אלקטרוני, לקבצים, דפי נחיתה, סקרים ואפילו לחלקים שתבחרו בתוך הניוזלטר עצמו (עוגן). את הקישורים אתם יכולים למקם היכן שתחליטו: על גבי תמונה, טקסט או כפתור פעולה.

אז… קדימה לעבודה!

הירשמו למערכת, היכנסו לעורך הדיוור של אקטיב טרייל והתחילו ליהנות מעיצוב דיוור אלקטרוני מקצועי, קל וכיפי.