רשימות תפוצה Opt-in

גרמו ללקוחות שלכם להרגיש שהם מצטרפים לרשימת התפוצה שלכם מרצון – צרו עבורם את האופציה לאשר את הרשמתם.

פיצ’ר טופס הרשמה Opt-in מסייע לכם בבניית רשימת תפוצה טובה ואיכותית, כזו שאחוזי ההסרה בה נמוכים, כיוון שהנמענים אישרו את הרשמתם.

המערכת הידידותית של אקטיב טרייל מאפשרת לכם ליצור רשימות תפוצה שעברו תהליך Opt-in בקלות. כל שנדרש מכם הוא לסמן את הוספת האופציה לטופס ההרשמה שלכם, בה יוכלו הגולשים לאשר את הרשמתם.

opt-in activetrail

יצירת רשימה Opt-in

בבניית ועיצוב טופס הרשמה במערכת אקטיב טרייל, תינתן לכם אפשרות להוסיף צ’ק בוקס עם הכיתוב “אני מאשר לקבל דיוור”.

בעיצוב בלוק הטופס במערכת, הקליקו על “עריכת שדות” תחת התגית “ערוך אלמנט”. בתיבת עריכת שדות הטופס, תוכלו לבחור ב- Opt-in ולהגדיר את גודל הכיתוב ואת צבעו.

opt-in box

כשהנרשם יסמן את הצ’ק בוקס הנ”ל, הוא יתווסף אוטומטית לרשימת התפוצה שלכם.

רשימת תפוצה Double opt-in

במקרים בהם תרצו לוודא שהאימייל שהנרשם הזין אינו פיקטיבי, כלומר להבטיח רמת עבירות גבוהה בשליחת הדיוורים שלכם, אתם יכולים ליצור הרשמה Double opt-in.

ביצירת רשימה שעברה תהליך Double opt-in אתם מגדילים ונותנים לנרשם הזדמנות נוספת לאשר את הרשמתו, באמצעות אישור הרשמה כפול שיישלח לכתובת הדוא”ל שהזין לאחר מילוי הטופס.

כשהנמען יאשר את הרשמתו באימייל הנוסף שיישלח, הוא יתווסף אוטומטית לרשימת התפוצה שלכם. במערכת אקטיב טרייל ניתן אף להגדיר מי יקבל את מייל האישור – נמענים חדשים, נמענים חוזרים או כולם.

כדי לייצר אימייל Double opt-in הקליקו על “הגדרות טופס” ביצירת טופס הרשמה במערכת אקטיב טרייל ולאחר מכן בחרו באפשרות “אישור כפול”.

Opt-in process

אתם יכולים לשנות את הטקסט כאוות נפשכם, רק זכרו שמדובר במייל אוטומטי ומקצועי, השתדלו שיהיה קצר וקולע ושהמסר בו יהיה מובן.

כשמשתמש יקליק על אישור ההרשמה במייל, ייפתח לו חלון חדש בו יהיה הכיתוב “אישרת את הרשמתך בהצלחה”.

עם אקטיב טרייל אתם יכולים לדעת בוודאות שכל הנמענים שלכם מעוניינים לקבל את הדיוור.