שימוש במספר כותרות למייל

עם מערכת אקטיב טרייל, אתם יכולים לחלק את רשימת התפוצה לתתי קבוצות, ולדוור את אותו קמפיין – עם כותרות שונות.

שורת הנושא של המייל היא הדבר הראשון שהנמען שלכם רואה, ורצוי שהיא תהיה טובה, קולחת ומזמינה. עם אקטיב טרייל, אתם יכולים להתאים את הכותרות לקהלים שונים באוכלוסייה, ולחלק את הנמענים שלכם לפי תחומי עניין, מקום מגורים, סטטוס משפחתי ועוד.

“תל אביבים, שימו לב!”

אתם יכולים לדוגמה, לחלק את רשימת התפוצה לערים, כשלכל עיר כותרת נפרדת, אישית יותר, כפי שניתן לראות בתמונה:

כותרות שונות לקמפיין

יצירת מספר כותרות שונות לאותו קמפיין הינה תהליך פשוט. מדובר בבניית קמפיין רגיל, עם שינוי אחד קטן.

למדו כיצד לשלוח קמפיין דיוור באקטיב טרייל

תהליך יצירת קמפיין דיוור באקטיב טרייל מורכב מחמישה שלבים: סוג קמפיין, הגדרות, עיצוב, קבוצות וסיכום.

שלבי קמפיין דיוור

בשלב בשני, שלב ההגדרות, לחצו על “השתמש במספר כותרות למייל” והתחילו לחלק.

החלוקה יכולה להתבצע לפי קטגוריות מובנות, כמו שם פרטי, שם משפחה, תאריך יום הולדת וכדומה, או שאתם יכולים ליצור קטגוריות לבד בשדות הריקים.

1. הזינו תנאי: כמו בדוגמה לעיל – “תל אביב”, “חיפה”, “ירושלים”.

2. הזינו כותרת למייל: דאגו שהיא תואמת לאוכלוסייה אליה יישלח הקמפיין לפי החלוקה שלכם.

3. הוסיפו פנייה אישית: מדובר בעוד תוספת אינטימית לכותרת של הקמפיין שלכם.

עם פיצ’ר הכותרות של אקטיב טרייל, אתם יכולים ליצור קמפיין אחד, שיפנה באופן אישי לסך הנמענים שלכם.

נסו בעצמכם!