תאימות עם חוק הספאם

רוצים לשלוח דיוור שיווקי אך פוחדים מחוק הספאם (דואר זבל)? שמעתם על חוק הספאם אבל לא בטוחים אם אתה מיישמים אותו כהלכה? הסירו דאגה מלבכם, אנו באקטיב טרייל עשינו את החושבים עבורכם. מערכת הדיוור שלנו מותאמת לכל הסעיפים בחוק וכל שעליכם לעשות הוא – להתחיל לדוור.

ב-1 בדצמבר 2008 אושר תיקון לחוק התקשורת בישראל בנושא דואר זבל. סעיפיו כוללים איסור לשליחת חומר פרסומי באימייל, בפקס או בסמס ללא אישור הנמען, חובת הזדהות על המדוור והוספת לינק להסרה בתוך הדיוור השיווקי.

אנו באקטיב טרייל מכבדים את חוק הספאם ויותר מזה, את לקוחותינו. לכן אנו מנגישים לכם, המדוורים, את כל הכלים הנחוצים לתאימות לחוק הספאם, כדי שתפנהו ללקוחות מבלי לעבור על החוק.

Double Opt-In

double opt-in משמעו יצירת שני אוטורספונדרים – טופס הרשמה ואישור הרשמה. באמצעות טופס ההרשמה, תוכלו להעביר את רשימות התפוצה שלכם סינון ראשוני ולשפר את איכות הנמענים על ידי הפחתת הרשמות פיקטיביות או שגויות. בנוסף, מדובר בכלי חשוב ליצירת הפניות לאתר שלכם.

באמצעות עורך הדיוור של אקטיב טרייל, תוכלו ליצור ולעצב טפסי הרשמה, למקם אותם היכן שתרצו בדף הנחיתה או באתר שלכם ולנהל את הנרשמים בקלות.

למדו כיצד לבנות טופס הרשמה

כדי לשלוח אימיילים שיווקיים בהתאמה עם חוק הספאם, עליכם לוודא שהנמענים מאשרים את הצטרפותם. הדרך הטובה ביותר להבטיח זאת היא על ידי הוספת טופס הרשמה לאתר באמצעות ממשק API, וכן באתרים מבוססי וורדפרס.

הסרה

בכל דיוור שתשלחו ממערכת אקטיב טרייל, תוסיף המערכת באופן אוטומטי קישור לדף הסרה, שיאפשר ללקוחות להסיר את עצמם מרשימת הדיוור בלחיצת כפתור.

רוצים לעקוב אחר רשימת ההסרות? מערכת אקטיב טרייל מנפיקה דוחות הסרה מפורטים, הן לגבי קמפיין ספציפי לבחירתכם והן לגבי רשימת הנמענים הכללית. מעקב אחר הדוחות הללו יכול לסייע לכם להכיר את קהל הלקוחות ואת טיבו.

זהות המדוור

חוק הספאם מחייב לכלול את פרטי המפרסם וכתובתו הפיסית בכל דיוור שיווקי, כך שהנמען ידע מיהו השולח ומהם פרטיו, בכדי לזהות את השולח או למען יצירת קשר.

אצלנו באקטיב טרייל, אנו מבינים את הרגישות שיש לנושא ולכן, לכל קמפיין יצורפו באופן אוטומטי פרטי המדוור.

חתימת חברה אקטיב טרייל

הירשמו למערכת אקטיב טרייל כדי לתת לנמענים שלכם את השירות האיכותי והטוב ביותר.