המדריך המלא לשיווק מחדש בדפי נחיתה

איך זה עובד בעולם האמיתי

מכירים את זה שאתם נוסעים בנתיבי איילון ולפתע מופיע שלט ענק של בר רפאלי בגודל של “גודזילה” (עם אותו יופי מתפרץ…) ומציעה לך איזה משקף סיני עם שם גרמני ?

יכול להיות שתזכרו את שלט החוצות הזה לעוד 20 שניות- אבל שם זה בדרך כלל נגמר.

שיווק מחדש בעמודי נחיתה

ואיך זה עובד בעולם הוירטואלי?

תארו לעצמכם שעכשיו “גודזילה” רודפת אחריך לכל מקום ואתם פשוט לא יכולים לברוח ממנה.

כנסו ל-YNET – היא שם

כנסו ל-OK CUPID – היא שם

כנסו ל-CNN – גם לשם היא הגיעה ?!?!

זוהי ההגדרה המדוייקת ביותר ל”שיווק מחדש” או בלעז Re-Marketing.

זוהי שיטת פרסום שבאמצעותה ניתן לפרסם באנרים או פרסומות טקסט לגולשים שביקרו באתר שלכם או בדף הנחיתה שבניתם לטובת קידום נושא מסויים הקרוב לליבכם/כיסכם.

ישנן רשתות פרסום רבות המציעות את שיטת הפרסום הזו, הגדולות והמשמעותיות ביותר בתחום זה הינן (איך לא..) Google ו-Facebook.

יתרונות השיווק מחדש

עלות – זולה ביחס לפרסומת טקסט רגילה. הרבה יותר זול לפרסם לגולש שכבר היה באתר שלכם מאשר לגולש חדש לחלוטין (הוא כבר “צבוע עליכם” באמצעות הקוד שהטמעתם אצלכם).

הגדלת המכירות – מי שכבר היה אצלכם באתר הוא בעל פוטנציאל גדול יותר להפוך ללקוח משלם – בעזרת השיווק מחדש נוכל לעניין אותו שוב ושוב במוצר שלכם.

חשיפה – חשיפה מייצרת מיתוג. עליית מודעות למותג מחזקת אותו בתודעת הצרכן וביחס ישיר את הרצון שלו “לפנק” את עצמו במוצר שלכם.

איפה מפרסמים – עם קוד השיווק מחדש תוכלו לכל אותם אנשים שביקרו אצלכם בעמוד בפייסבוק ובשטח הפרסום של גוגל המפוזרים באתרים הגדולים בעולם.

למי מתאים לייצר קמפיין “שיווק מחדש” ?

ובכן , ל-כ-ו-ל-ם.

בואו נניח שיצרתם קמפיין שיווקי פשוט מדהים שייצר לאתר שלכם טראפיק של לא פחות מ-1000 כניסות ביום.

אממה ?

רק 50 איש השאירו את הפרטים שלהם !

לאן נעלמו עוד 950?

חלק לתלות כביסה, חלק לא מפספסים את יונית לוי בשעה 8, עוד כמה שנגמרה להם הסוללה בלפ-טופ (הבנתם את המסר, נכון ? כי אני יכול להמשיך כך שעות..).

ללא Re-marketing – אפשר לומר להם שלום ולא להתראות.

עם Re- marketing אני יכול ל”צבוע” אותם ולפרסם להם באופן ממוקד באתרים שבהם ארכוש את שטחי הפרסום הממוקד שלי ובכך להחזיר אותם “הביתה” אליי.

איך זה עובד?

כאשר גולש יבקר בעמוד שמוטמע בו קוד שיווק מחדש, הדפדפן שלו ידבק אוטומטית ב”עוגיה” (Cookie) שצובעת את הגולש וכשהוא יגלוש בפייסבוק או באתרים עם שטחי פרסום של גוגל מערכות הפרסום יזהו אותו בעזרת אותה עוגיה וידעו להציג את המודעה שלכם.

איפה אנחנו נכנסים לתמונה ?

אקטיב טרייל הינה המערכת המתקדמת ביותר ליצירת דפי נחיתה המותאמים לצפייה בכל סוגי הפלטפורמות האפשריות.

באמצעות השימוש בתכונות דפי הנחיתה המתקדמות של אקטיב טרייל ניתן להטמיע מגוון סוגי של קודי מעקב שונים וביניהם גם קוד ה”שיווק מחדש” של GOOGLE או FACEBOOK.

אז איך עושים את זה?

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להעתיק את קוד השיווק מחדש מהפלטפורמה ממנה תרצו לפרסם בעזרת הקוד.

Facebook

ראשית נתחיל בקוד עצמו. כדי לקבל את הקוד ממשק הפרסום בפייסבוק לחצו על החץ בפינה הימנית או השמאלית של המסך (בהתאם לשפת הממשק) ועל Manage Ads:

קוד שיווק מחדש פייסבוק

פיקסל פייסבוק

בעמוד הפיקסלים לחצו על Actions ובתפריט הנפתח View Pixel Code

עמוד פיקסלים

קוד השיווק מחדש יופיע בחלון התחתון של החלון. העתיקו אותו והדביקו אותו במקום המיועד בעמוד הנחיתה (נרחיב על כך בהמשך).

העתקת קוד פייסבוק

תוכלו להגדיר שכל המבקרים בעמוד נחיתה מסויים יהיו מוגדרים באותה קבוצה. קבוצת גולשים נקראת בפייסבוק “קהל”. כדי לפתוח קהל חדש:

קהל בפייסבוק

Create Audience > Custom Audience

קהל חדש בפייסבוק

 

בחלון שיפתח לחצו על Website Traffic:

קוד שיווק מחדש בעמודי נחיתה

הזינו את הפרטים שאותם תרצו לאסוף.

בדוגמא שלפנינו בחרנו להשתיל עוגיה לכל מי שביקר באתר שלנו (WebSite Traffic) ואורך חיי העוגיה במחשב הגולש הוא כ-30 ימים.

ניתן שם לקהל שלנו. חשוב לתת שם ברור כדי שנוכל אחר כך לפרסם לקהל הנכון ביותר בלי להתבלבל בין מבקרים בדפים אחרים.

גם במסך הזה נוכל להעתיק את הפיקסל ע”י לחיצה על View Pixel Code.

שיווק מחדש בפייסבוק

 

Google Adwords

לחצו על Shared Library (או “ספרייה משותפת”) שמופיע מתחת לרשימת הקמפיינים שלכם.

קוד שיווק מחדש אדוורדס

לאחר מכן הקליקו על Audiences (“קהלים”) ובחלון שיופיע בצד ימין הקליקו על Tag Detail (“פרטי תג”)

רימרקטינג באדוורדס

בחלון שיפתח לחצו על Setup (“התקנה”) > הקליקו על החץ הקטן ליד המשפט View AdWords tag for websites (“צפה בתג אדוורס לאתרים”) > והעתיקו את הקוד במופיע בחלק התחתון.

הטעמת שיווק מחדש בעמוד נחיתה

הטמעת הקוד במערכת אקטיב טרייל

כנסו למערכת אקטיב טרייל ולחצו על “דפי נחיתה”.

לחצו על “מאפיינים” של העמוד בו תרצו להטמיע את קוד השיווק מחדש.

קוד שיווק מחדש בעמוד נחיתה

בחלון שיפתח לחצו על “קוד מעקב”

קוד שיווק מחדש אקטיב טרייל

גללו למטה עד לחלון “קוד שיווק מחדש”, הדביקו את הקוד ולחצו על “שמור”.

שיווק מחדש בעמודי נחיתה

זה הכל! העמוד שלכם מוכן לקבל מבקרים ולעקוב אחריהם.

חשוב לדעת שפייסבוק וגוגל מאפשרות לפרסם אחרי צבירת מספר מסויים של מבקרים ולא מיד עם הטמעת הקוד. יחד עם זאת הצבירה מתחילה ברגע בו העליתם את הקוד לעמוד.

ניתן לעקוב אחרי מספר המבקרים בעמוד והאנשים שצבועים שלכם דרך מערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק.

מה עושים אם יש שני קודים?

במידה ואתם רוצים להטמיע גם את הקוד של פייסבוק וגם את של גוגל, פשוט הדביקו את שני הקודים אחד אחרי השני עם שורת רווח. בדרך זו כל מבקר בעמוד שלכם “יצבע” גם בקוד של גוגל וגם בזה של פייסבוק.

 

נשמע מעניין? קראו על קודי ההמרה בדפי תודה ואיך הם יכולים לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

רוצים לצור דף נחיתה בקלות ובמהירות? פתחו חשבון חינם באקטיב טרייל.