אם יש לכם חנות ב-Wix, החדשות האלה בשבילכם

כשהתחלנו לשמוע שוב ושוב את אותה בקשה: “אנחנו רוצים לאסוף את נתוני ההזמנות שלנו ב‑Wix ישירות לאקטיב טרייל, הבנו שיש כאן מגמה חדשה. יותר חנויות קמות על Wix, היקפי המכירות באתרי Wix קיבלו תאוצה, ואיתם דרישה אמיתית לחיבור המשלב בין איקומרס למערכת דאטה מרקטינג מתקדמת.
אז חיברנו. בקליק, בלי פיתוח. הנה כמה נקודות על האינטגרציה החדשה של אקטיב טרייל עם וויקס ועל איך היא עוזרת לכם להגדיל מכירות באתר.

מה קורה ב-Wix? הרקע לחיבור

במהלך השנה האחרונה ראינו תנועה מעניינת: יותר עסקים בוחרים להקים את החנות שלהם עם Wix.
לא רק כי זה נוח, אלא כי זה מאפשר להם לזוז מהר ובתלות נמוכה במפתחים.
אבל עדיין משהו אחד היה חסר: היכולת לקחת את כל מה שקורה בחנות – רכישות, מלאים, התנהגויות לקוח – ולחבר את זה לתהליכי שיווק מבוססים דאטה – סגמנטציה ויצירת קהלים, מסרים שיווקיים והצעות מכר מותאמות, מסעות לקוח ואוטומציות חכמות שמסתיימים באינטראקציה מתוזמנת עם הלקוח באחד מערוצי המולטיצ’אנל.
זה לא ש-Wix לא מציעה כלים לשיווק, אבל כשצריך לבנות משפכים מורכבים, להגיב בזמן, או לבצע סגמנטציה חכמה, נדרש חיבור למערכת שיודעת לעשות דאטה מרקטינג אמיתי.

מה האינטגרציה מאפשרת למנהלי חנויות איקומרס?

החיבור החדש לממשק הקומרס של Wix שולף את כל המידע שאתם צריכים מהחנות ומסכנרן אותו ישירות לאקטיב טרייל.

כל ההזמנות: תאריכים, סכומים, סטטוסים
כל המוצרים והקטגוריות: מחירים, מלאי, שינויים בקטלוג
כל ההיסטוריה של הלקוח: מה קנה, מתי, בכמה, ואילו סוגי מוצרים (כולל שדות מחושבים)
וגם הלקוחות עצמם: מיילים, קבוצות, סגמנטים – כל מה שצריך לשיווק מדויק

מה זה מאפשר בפועל?
ליצור מסעות לקוח מותאמים על בסיס התנהגות צרכנית ולהגיב לדאטה בזמן אמת.

הפיצ’רים המובילים שישמשו אתכם מהיום הראשון

שדות מחושבים

למשל חישוב ערך הזמנה ממוצע, זמן בין רכישות, תאריכים מיוחדים, נקודות במועדון. כל הדאטה הזו יכולה לעבור מהמערכות שלכם ישירות לאקטיב טרייל בקלות ולהשתלב בצורה דינמית במסרים שלכם.
בנוסף, כל שדה כזה יכול להוות טריגר או תנאי להוצאת מסרים והפעלת מסעות לקוח מבוססי אוטומציה.

קטלוג דינמי

הצגת פיד מוצרים דינמי המבוסס על התנהגות צרכנית ומאפייני לקוח: קטגוריות בהן ביקר או רכש מהן, מוצרים שצפה בהם או הוסיף לעגלה ולא רכש, פריטים שחזרו למלאי, מיקום גאוגרפי ועוד.
כך כל דיוור הופך מהודעה כללית עם מסר אחד לקהל רחב, למסר שיווקי פרסונלי עם סבירות גבוהה יותר להמרה.

סגמנטציית לקוחות לפי RFM

בניית סגמנטים לפי מועד קניה אחרון (Recency), כמות רכישות ותדירות (Frequency), וסכום רכישות (Monetary). תוכלו לראות את שיוך הנמענים שלכם לסגמנטים שונים ולהפעיל אוטומציות ומסעות לקוח מותאמים. רוצים לזהות לקוחות נוטשים, או לקוחות VIP ששווה לטפח? תתחילו עם דו”חות RFM.

GIS ונקודות פיזיות

אם יש לכם פעילות לפי אזורים – סניפים, משלוחים, אזורי שירות – תוכלו לפנות לכל לקוח לפי המקום שבו הוא נמצא בכל אחד מערוצי המולטיצ’אנל: אימייל, SMS, וואטסאפ או פוש.

יכולות שיוך חכם (Attribution)

מסעות לקוח יכולים להיות מורכבים וארוכים, עם מודל אטריביושן חכם באקטיב טרייל תוכלו לשים את האצבע על הנקודה בה הצלחתם לשכנע את הלקוח ולגרום לו לרכוש. כך תוכלו לחזק כל נקודה במסע ולהגדיל מכירות.

אנשי Wix הגיע הזמן להגדיל מכירות על אוטומט

בכל אתר איקומרס יש כמה אוטומציות בסיסיות שחייבות לרוץ ברקע. הן הבסיס, עליהן מוסיפים.

הנה דוגמה לארבע אוטומציות שתמצאו כמעט בכל חנות איקומרס:

  • נטישת סל קניות דינמית: לקוח התחיל תהליך רכישה ולא סיים? תזכורת אוטומטית עם הצעה ממוקדת מחזירה לא מעט מהמכירות שאחרת היו מתפספסות.
  • אפסייל וקרוסייל באוטומט: מוצרים משלימים על בסיס פרופיל קטגוריות: “לקוחות שקנו נעליים X קנו גם גרביים Y”. המסע לא מסתיים ברכישה אחת, הוא מיד עובר למסע חדש שנועד להגדיל את הסל ולמצות את ההתקשרות עם הלקוח. על הדרך תחשפו את הלקוח למוצרים נוספים ותעניקו חוויה אישית.
  • מעורבות אחרי רכישה: קופון לרכישה הבאה, קאש בק, סקר חוויית לקוח, שירות או מוצר, או אפילו בקשה להמלצה או ביקורת כדי להפוך כל לקוח לשגריר.
  • סגמנטציה עמוקה: שימוש ב‑RFM ו‑GIS מאפשרת מסעות מדוייקים: “לקוחות מרחוב אוסישקין עם הזמנה מעל 300₪ ב‑60 האחרונים שבסבירות גבוהה צריכים את המוצר בדיוק עכשיו”

איך לחבר את אתר האיקומרס שלכם בוויקס לאקטיב טרייל?
אנחנו פה בשבילכם

החיבור אמנם בקליק, אבל בטח תשמחו לקבל הדרכה והכוונה בתהליך, כדי ליישם את היכולות של אקטיב טרייל בצורה מקסימלית. אתם מוזמנים לפנות אלינו, לתאם פגישה ואנחנו כבר נדאג לעשות את השאר. הגיע הזמן להגדיל מכירות מהחנות שלכם ב-Wix!