האתר שלכם בנוי על קונימבו? עולם שלם נפתח בפניכם באקטיב טרייל
בעולם בו חוויית הלקוח היא המפתח לצמיחה, החיבור בין פלטפורמת דאטה מרקטינג כמו אקטיב טרייל לפלטפורמת מסחר אלקטרוני כקונימבו מביא בשורה של ממש לעסקים בישראל. מדובר בשיתוף פעולה טכנולוגי המאפשר לבעלי חנויות אונליין לייצר חוויות לקוח מותאמות אישית, מבוססות דאטה – שפשוט מגדילות מכירות בפועל.
יש לכם חנות אינטרנטית בקונימבו? כדאי שתכירו מה האפשרויות שלכם.
איך תגדילו מכירות בעזרת החיבור בין קונימבו לאקטיב טרייל?
האינטגרציה תאפשר לכם לחבר את האתר שלכם ולקבל את כל הדאטה מחנות האיקומרס: מידע על הזמנות, פעולות שקרו באתר כמו נטישת עגלה, או צפיה בקטגוריה מסוימת, מוצרים פופולריים או בכללי את קטלוג המוצרים המעודכן, תאריכים, סכומים, סל כולל, מלאי, כלל המידע לגבי המוצר ותכונותיו וגם המידע הקיים על הלקוח. המידע הזה נכנס ישירות למערכת אקטיב טרייל. מכאן תוכלו לבצע מהלכים שיווקים ממש בהתאם לכל פעולה שתקרה בחנות.
לדוגמא:
לקוח רכש מוצר ← המערכת מזהה את הרכישה ← נשלח מייל “תודה על הרכישה” עם המלצה אישית למוצרים משלימים ← הלקוח חוזר לאתר ← מבצע רכישה נוספת.
או אפילו אם מדברים על תהליך קלאסי של נטישת עגלה:
לקוח מוסיף מוצר לעגלה ← לא משלים רכישה ← נשלח מייל תזכורת עם המוצרים שנותרו בעגלה ← מייל נוסף ליצירת דחיפות ← לקוח חוזר לאתר ← משלים רכישה ← נשלח מייל תודה עם הצעה חכמה
אוטומציה חכמה במיטבה, שיווק מבוסס דאטה במיטבו! וזו רק ההתחלה.
יתרונות מרכזיים באינטגרציה של אקטיב טרייל וקונימבו
שיווק פרסונלי מבוסס התנהגות
החיבור בקליק בין קונימבו לאקטיב טרייל מאפשר לכם לבצע שיווק מותאם אישית ולשלוח מסרים בהתאם להתנהגות הלקוחות. במקום לשלוח מייל כללי לכל הלקוחות, תוכלו לבנות קבוצות דינמיות באקטיב טרייל, שהן בעצם רשימות של לקוחות המתעניינים במוצרים שונים באתר.
זאת אומרת שיש לכם את האפשרות לבנות סגמנטים, תתי קהלים שאתם מדוורים להם בדיוק את המוצרים שהלקוחות ירכשו בסבירות גבוהה.
חיסכון בזמן ושיפור ביצועים
לא עוד שליחת מיילים ידנית – בונים פעם אחת סדרת אוטומציות שעובדת בשבילכם 24/7. ברגע שהדאטה עוברת מקונימבו לאקטיב טרייל אתם יכולים להקים תהליכים קבועים שיהפכו למנגנוני השאת מכירות ורווחים לאתר.
ממשק חכם לקבלת החלטות
באמצעות נתונים בזמן אמת מתוך קונימבו, תוכלו עם אקטיב טרייל לזהות לקוחות רדומים וליצור קמפיינים ייחודיים שמחזירים אותם לפעולה. לאקטיב טרייל יש את כל היכולות כדי להציג את כלל המידע בצורה קלה וברורה. כך, מיד עם חיבור החנות תוכלו לבצע מגוון רחב של פעולות והכל לפי סטטוס הנמענים היסטוריית הרכישות שלהם.
תקשורת רב-ערוצית
שולחים מייל, SMS או וואטסאפ, מכניסים או מזיזים לקוחות בין קבוצות מטרה בסושיאל והכל לפי העדפות הלקוח ולפי הסטטוס שלו במסע.
רעיונות להשראה:
- שחזור עגלה נטושה בוואטסאפ: הודעה אישית עם תמונה של המוצר + קוד קופון– עובד מצוין!
- יום הולדת שמח ללקוח בסמס עם קוד הטבה– מחזק את הקשר עם הלקוח, מגביר מעורבות ונותן תחושה של “חושבים עליי”.
- פנייה אוטומטית במייל לכל הלקוחות שלא קנו ב-30 הימים האחרונים עם המלצות לפי היסטוריית הרכישות שלהם.
- קמפיין לפי קטגוריית רכישה – לדוגמה: כל מי שקנה מוצר תינוקות מקבל מייל המשך עם חבילות להורים צעירים.
למי מתאים השימוש באינטגרציה בין Konimbo לאקטיב טרייל?
לכל אתר אונליין שבנוי על Konimbo – בין אם אתם חנות בגדים קטנה או רשת מוצרים לבית –תוכלו להביא תוצאות. האינטגרציה פשוטה, מהירה, ואינה דורשת ידע טכני כך שתוכלו להתחיל ממש תוך דקות.
יש לכם קופות בחנויות הפיזיות וגם חנות אונליין ב- Konimbo? שמחה כפולה! או משולשת אם מוסיפים את אקטיב טרייל!
מסעות לקוח היברידיים זה מה שהולך היום! יש לקוחות שאוהבים להגיע פיזית לחנות, יש כאלה שמכורים לחנות אונליין שלכם. אבל בפועל כדי למקסם מכירות תצטרכו לגרום לכל לקוח לרכוש בשני הערוצים- אופליין ואונליין. אנחנו באקטיב טרייל מבינים את הצורך למזג בין העולמות וכאן הבשורה הגדולה – אקטיב טרייל מתממשקת באופן פשוט וקל לכל הקופות המובילות בישראל: Verifone, Nayax, BOSS, OTech, Comax. הנה ארבעה תרחישים פרקטיים שמראים איך חיבור דו-כיווני בין אונליין לאופליין עוזר לכם לבנות מערכת יחסים מתמשכת עם הלקוח, להגדיל מכירות ולהפוך את כל ערוץ למנוף לשני:
הצטרפו למועדון – וקבלו מתנה בחנות
לקוחות שרוכשים אונליין מקבלים מייל עם שובר למתנה למימוש רק בקופה, בחנות ממקסמים את המכירה. מהצד השני? לקוח שהצטרף למועדון בחנות הפיזית מתחיל לקבל סדרת מיילים מותאמים אישית בהובלה עד לרכישה אונליין.
איסוף עצמי עם חוויה – המשך באונליין
לקוח אונליין בוחר באיסוף עצמי ומקבל הטבה למימוש בקופה.
מהצד השני? ברגע שזוהתה הקנייה בקופה נשלח אליו קופון לסגירת קרוסייל קלאסי.
זיהוי חכם בקופה – והתאמה חכמה באתר
המערכת מזהה את הלקוח מהאתר כשהוא משלם בחנות, מציעה לממש קופון ששמר להגברת האמון ומשם הצעת אפסייל בחנות. מהצד השני? לאחר הרכישה בחנות – נשלח אליו מייל דינמי עם מוצרים שיכולים לעניין אותו.
להעיר רדומים – בצורה היברידית
לקוח אונליין שמעולם לא הגיע לחנות? הציעו לו הצעה אישית כמו “הגיע סט המוצרים שתמיד אהבת לרכוש אצלנו, הטבה במיוחד בשבילך”.
ומהצד השני? לקוח שמבקר בחנות הפיזית אך מעולם לא ביקר באתר? שלחו לו וואטסאפ עם הצעה לבקר בחנות אונליין עם הטבה הרלוונטית רק לאונליין.
אפשר לתת דוגמאות בלי סוף, אבל בשורה התחתונה, הבשורה היא שהחיבור בין אקטיב טרייל לקונימבו פותח בפניכם פעילות שלמה, היברידית לגמרי כשהמטרה שלה היא לא לפספס אף אחד, למקסם את המכירות בשני הערוצים, להגביר את האמון ולחזק מערכות יחסים עם לקוחות.
איך בפועל מבצעים את כל החיבור הזה?
פשוט יוצרים איתנו קשר, אנחנו מתאמים פגישה עם מנהל הצלחת הלקוח מהצד שלנו יחד איתכם, מלווים אתכם יד ביד ומוודאים שהכל עובד והדאטה זורמת ישירות מקונימבו לאקטיב טרייל ומגדילים מכירות.
“בשורה לציבור האיקומרס בישראל”
“מרגע שנוצר הקשר בין אקטיב טרייל לקונימבו היה לי ברור שזהו חיבור מנצח”. אומר נאור מן, מנכ”ל אקטיב טרייל. “מדובר בבשורה נהדרת ללקוחות קונימבו וגם ללקוחותינו. אקטיב טרייל ממשיכה בימים אלה לפתח יכולות, להתעצם ולבסס את מעמדה כפלטפורמת הדאטה מרקטינג מובילה והחיבור הטבעי עם קונימבו הוא עוד נדבך חשוב ומשמעותי.”
“יותר מכירות, פחות עבודה: קונימבו ואקטיב טרייל מחברים את כל הנקודות”
“כל מי שמוכר אונליין יודע: כדי לגדול – חייבים לעבוד בכל הערוצים – אימייל, SMS ו-WhatsApp חכם. אנו מברכים על השותפות ומצפים להעמיק אותה עוד יותר בהמשך. השילוב עם אקטיב טרייל מאפשר לכל הלקוחות המשותפים להפוך את התקשורת השיווקית לאוטומטית, פרסונלית וממירה. אנחנו נרגשים עבור הלקוחות שלנו שחיכו לאינטגרציה הזו – כי מעכשיו, הדרך למכירה הבאה לא רק קצרה יותר, היא גם חכמה הרבה יותר”. מסכמת אביטל קליין, מנהלת השיווק קונימבו.
שילוב מנצח בין מכירה חכמה לשיווק חכם
אם אתם מחפשים לשפר את יחס ההמרה, להפוך לקוחות מזדמנים ללקוחות חוזרים ולבנות מותג שנשאר בתודעה – החיבור בין ActiveTrail ל-Konimbo הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לעשות שיווק איקומרס, צאו לדרך!