האתר שלכם לא רספונסיבי? הנה נתון שתרצו לדעת

כמו בכל פעם שחברת גוגל יוצאת בבשורה חדשה, זה מצליח לטלטל את ביצת הדיגיטל –כך גם במקרה של שינויים שהיו לפני עשור והצליחו לטלטל את הביצה האונליינית ולהקשות על מדוורים.

 

“ככל שיותר בני אדם משתמשים במכשירי מובייל כדי לגלוש ברשת, האלגוריתם שלנו מחויב להתאים את עצמו לתבנית הזו”, לשון הודעת גוגל בשנת 2014 בבלוג של החברה הם מסבירים כי דפים רספונסיביים ותוכן מותאם למכשירי מובייל יקבלו קדימות במנוע החיפוש שלהם.

משמעות ההודעה היא כי אתרים, דפי נחיתה ודפי ניוזלטר למיניהם שאינם רספונסיביים, צפויים לראות ירידה משמעותית בדירוגם בחיפוש במכשירי מובייל. אם אתם לקוחות אקטיב טרייל – הקמפיינים השיווקיים שלכם מכוסים. כל הניוזלטרים ודפי הנחיתה שנוצרים במערכת שלנו מותאמים אוטומטית למובייל ולכן יקבלו קדימות במנוע החיפוש הנחשב.

כך מעצבים ניוזלטר רספונסיבי במערכת אקטיב טרייל:

הערת שוליים: מהי רספונסיביות?

כל אתר אינטרנט מעוניין להקנות את חווית הגלישה הטובה ביותר. בעיצוב רספונסיבי של האתר או הדף, היוצר יכול להבטיח שהשירות שלו יותאם לכל גודל מסך, בין אם זה במחשב, בטאבלט או במכשיר סלולרי, שהתמונות מופיעות כראוי ושהטקסט לא נחתך או גולש לאזורים אחרים.

“לעבוד” על גוגל?

אין סיכוי. גוגל יודע, רואה ושומע הכל. בנובמבר 2014 הוסיפה החברה תגית של Mobile-Friendly במנוע החיפוש כדי לנווט את גולשי המובייל כהלכה. יחד עם התגית הזו, הם הוסיפו בדיקת התאמה למובייל, בעזרתה אתרים יכולים לנתח את הרספונסיביות שלהם, או של מתחריהם.
כמובן שמאז היו עוד המון עדכונים כמו העדכון האחרון שבוצע בתחילת 2024, ממש כעשור לאחר מכן, שבו גוגל הקשיחה את תקני השליחה כדי להבטיח מקום בטוח יותר למשתמשים שלה ולהרחיק את נזקי הספאם.
בין לבין היו עוד המון עדכונים של גוגל, כמעט בכל שנה, בכל פעם היא התמקדה בנושא אחר שיעלה את איכות השימוש בתיבות המייל שלה.

אז אם האתר שלכם עדיין לא מותאם למובייל, אם אתם עדיין לא מדוורים ויוצרים דפי נחיתה רספונסיביים עם אקטיב טרייל – כדאי שתתחילו. אחרת, נצטרך להגיד “אמרנו לכם”.

 

עוד בבלוג אקטיב טרייל: קישורים במובייל עושים את כל ההבדל