היה WOW: סיקור כנס האיקומרס הגדול של 2025
כל מה שבין AI, דור האלפא והחיבורים של אקטיב טרייל
ביום שלישי, 28.5.25, התקיים כנס Go eCommerce ה12 – אחד מאירועי הדגל של תעשיית האיקומרס בישראל. מאות אנשי מקצוע, מותגים, פלטפורמות וטכנולוגיות נפגשו במקום אחד, אבל הפוקוס האמיתי היה על משהו אחר: שינוי הפרדיגמה. יותר ויותר שיחות עם לקוחות מתחילות היום לא בגוגל, אלא בצ’אטים עם AI. זה כבר לא טרנד, זו תנועה.
מותגים שכבר הבינו את זה, מתחילים לחשוב אחרת: לא רק במונחים של SEO, אלא דרך עיניים של שאלה ותשובה, של הקשר, של שיחה. אם פעם בנינו אתרים שידברו עם מנוע חיפוש, היום אנחנו צריכים מערכות שידעו לדבר עם בני אדם.
דור האלפא: לא העתיד של הצרכנות, ההווה שלה
בזמן שכולם מתכוננים לדור הרוכשים הבא, יעל קנדר, ראש BDO Digital טוענת שהוא כבר כאן.
ילדים בני 12 לא רק צורכים תוכן הם גם מייצרים הכנסות, רוכשים עצמאית וצורכים חוויות ממש כמו מותגים. היא חלקה כמה נתונים מעוררי מחשבה: 78% מהילדים הרוויחו כסף במהלך השנה האחרונה, ו‑43% מהם עשו זאת באמצעות טכנולוגיה. 68% מהילדים מחזיקים כבר במוצר יוקרה עוד לפני גיל 10, ו‑45% מהם לומדים מיומנויות חדשות דרך מדריכי קנייה ביוטיוב.
כל זה משרטט לקוח מסוג חדש: צעיר, עצמאי, תובעני, ולגמרי בשל לתקשר עם מותגים. השאלה היא – האם המותגים כבר בשלים לתקשר איתו.
WOW אפקט כגישה שיווקית
בהרצאה המרכזית של היום עלה לבמה נאור מן, מנכ”ל ומייסד אקטיב טרייל, והזכיר לנו: חוויה שיווקית מעולה לא נמדדת רק בקליקים, אלא ברגש, זכירות וחוויה שממשיכה גם לאחר הרכישה.
נאור סיפר על “וואו פקטור”: שימוש בהפתעת הלקוח לטובה וסיפוק חוויית רכישה מיטבית. הוא שיתף בסיפור אישי שלו בתור לקוח שבו “אפקט הוואו” האישי שחווה היה עוצמתי וגרם לו לתת אמון במותג ולעלות על במה מרכזית בישראל ולספר זאת. “83% ממי שחוו וואו אפקט משתפים את זה עם חבר, עם בן משפחה, או ברשתות. והסיכוי שיקנו שוב? גבוה פי שלושה מהלקוח הממוצע.”
אז איך יוצרים את האפקט עם אקטיב טרייל? בעזרת תשתית המאפשרת למנהלי שיווק לקחת שליטה בלי כל תלות במפתחים או צוותים טכניים:
- אינטגרציה מלאה של דאטה מכל נקודת מגע: קופות, אתרים, CRM, ERP, כדי לייצר תמונה שלמה של הלקוח.
- מערכת המלצות מבוססת AI שמבינה הקשרים, מיקומים והרגלים – ומציעה בדיוק מה שהלקוח מחפש, לפני שהוא מחפש.
- פרסונליזציה חכמה מבוססת firstparty data כולל טרגוט גיאוגרפי, לפי רדיוס פיזי מסניפים.
“עסקים שיודעים למנף את הדאטה השיווקי שלהם באמצעות מרקטינג אוטומיישן רואים עליה של 34% בהכנסות” סיכם נאור.
במילים אחרות, כשדאטה ואוטומציה נפגשים חוויית הלקוח משתדרגת, וכך גם התוצאה העסקית.
לפגוש אתכם היה השיא של הכנס
מעבר למצגות, הפאנלים והנתונים, הרגעים שבאמת נחרטו היו השיחות בביתן שלנו.
פגשנו לקוחות, שותפים וקולגות, והדבר הכי מסקרן היה לשמוע מכם: מה עובד, מה חסר, ואיפה אתם רואים את הצעד הבא. שמחנו להציג את החידושים שלנו, אבל יותר מזה, להקשיב.
להבין איך נראית המציאות מהצד שלכם, ואיך אנחנו באקטיב טרייל יכולים להמשיך לתת ערך ולהיות משמעותיים לפעילות העסקית שלכם.
ולצד כל זה, היה גם מקום לקצת כיף: מתקן כדורסל תחרותי (ועמוס!), מאות דובים ממותגים שנחטפו בשניות, ואלוף אחד מובהק – עופר קלאורה, מנהל המוצר שלנו, שהפציץ עם 212 נקודות.
ועכשיו, בואו ניתן לתמונות לדבר.