השיווק שלכם על המפה: לנעוץ במפה ולשלוח את המסר רק ללקוחות הרלוונטיים למיקום הגיאוגרפי

אקטיב טרייל גאה להציג פיצ’ר חדש וייחודי המאפשר לחברות איקומרס וריטייל לבצע פעולות מבוססות דאטה ולהעניק חוויה פרסונלית תוך שימוש ביכולות מדידת מרחקים גיאוגרפיים על גבי מפות. אם עד היום יצרתם סגמנטים לפי התנהגות הלקוח, מעכשיו תוכלו לעשות זאת לפי המיקום שלו! איך זה עובד? מה תוכלו לעשות? דוגמאות לשימושים ולמי זה בכלל מתאים, הכל בפנים!

לטרגט לפי מיקום GIS – Geographic Information System

אם אי פעם הקמתם קמפיין במערכות הפרסום השונות אתם בטח מכירים את המפה משלב הטרגוט המאפשרת לכם לנעוץ בה את הנקודה ולהרחיב לפי מספר קילומטרים. זה בדיוק הרעיון מאחוריי הפיצ’ר החדש באקטיב טרייל. לפני שתשלחו קמפיינים או תגדירו מסע לקוח, תוכלו להגדיר בדיוק את האזורים בהם קהל היעד שלכם גר. זאת אומרת, לפי הכתובת של הנמען במערכת היא תדע האם הוא חלק מהקהל היעד. 

כך למעשה, אם קהל המטרה שלכם נמצא בין רעננה ללוד, כי רק לשם אתם מוציאים משלוחים תוכלו לבחור את כל השטח בין שתי הערים. כל מי שלא גר בטווח הזה לא יקבל את הדיוור.
הפיצ’ר החדש קל ונוח לשימוש, כדי שיהיה ברור איפה בדיוק למצוא אותו ואיך להשתמש בו ננחה אתכם במאמר הזה.

לפני הכל, מה בפועל תוכלו לעשות עם פיצ’ר של מיקומים באקטיב טרייל?

פילוח לקוחות לפי מיקום

מהיום אתם פשוט יכולים להגדיר את גבולות הגזרה של הקמפיין שלכם, זה יכול להיות ברמה הגיאוגרפית כנגזרת של הפעילות שלכם, בין אם מדובר בחנות שלכם, זכיינות, קרבה לסניף, שליחויות או כל סיבה אחרת ובין אם מדובר בהחלטה של טרגוט ספציפי לקהל יעד. לדוגמה, אתם משיקים סניף חדש. עכשיו תוכלו להזמין להשקה ולספר על הסניף לכל מי שגר במרחק של קילומטר מהסניף. פילוח לקוחות לפי מיקום פשוט מאפשר לכם לטרגט קהל מטרה ולעבוד בצורה עוד יותר פרסונלית ויותר רלוונטית.

קמפיינים מבוססי קרבה

אתם יכולים ספונטנית להחליט שבסניפים מסוימים יש עודף מלאי ולצאת במבצע רק ללקוחות הנמצאים ברדיוס של עד 2 ק”מ לאותו הסניף. תחשבו כמה הפיצ’ר הזה משמעותי לעולם המזון, האופנה או אפילו הריהוט והביוטי. השימוש בפיצ’ר יכול לדייק את השיווק שלכם ולתת תחושה ללקוח שאתם רואים אותו ומעניקים לו הצעה ייחודית המותאמת רק עבורו. 

תוכלו גם למקם קומפוננטה בכל מייל שתכיל את פרטי הסניף הקרוב לכל לקוח בנפרד. או לחילופין, להוסיף לדיוור קומפוננטה שתופיע רק אם לקוח בקרבה מסוימת מסניף היעד ועוד. האפשרויות הן אינסופיות.

“ליצור מסעות לקוח מונחי מיקום גיאוגרפי זה חלום של כל ריטיילר – אנחנו הפכנו אותו למציאות”

“מערכת ה-GIS של אקטיב טרייל היא מקפצה משמעותית עבור חנויות איקומרס וריטיילרים” אומר נאור מן, מנכ”ל אקטיב טרייל. “היכולת לטרגט קהלים לפי מיקום גיאוגרפי, במינימום מאמץ תוך יצירת קמפיינים מהירים ואוטומטיים בכל הערוצים- אימייל, וואטסאפ, סמס, פוש מובייל ורשתות חברתיות היא ממש game changer עבור לקוחות רבים. פיתוח יכולות ה- GIS הוא המשך ישיר לרצף ההשקות האחרונות שלנו, כחלק מחזון החברה להביא לעולם האיקומרס בישראל את הטכנולוגיות והיכולות שהיו זמינות עד כה רק לחברות המסחר והריטייל הגדולות בעולם.”

אהבתם? רוצים להתחיל להשתמש ביכולת ה- GIS?

קודם כל, אם אתם לקוחות חדשים או שאתם לקוחות קיימים עם סניפים פיזיים, חנויות אונליין או גם סניפים פיזיים וגם חנויות אונליין,צרו איתנו קשר כדי שנדאג ללוות אתכם בתהליכים ולוודא שאתם מוציאים את המקסימום מהשימוש במערכת.