הקליקים ואחוזי הפתיחה קפצו בטירוף? זו הסיבה לכך
מתחילת 2024 מדוורים בכל העולם מדווחים על עלייה לא שגרתית בכמות ההקלקות ואחוזי הפתיחה במייל. אז במידה ותהיתם, אלו לא קליקים מזויפים. כדי לעשות סדר בנושא, ריכזנו את כל מה שעליכם לדעת אודות השינויים בעולם אבטחת שרתי המייל, מה העליה בכמות ההקלקות אומרת לגביכם ואילו פעולות ניתן לעשות על מנת להתמודד עם הנושא.
מה זה בכלל הקלקות של בוטים?
הקלקות של בוט מתייחסות להקלקות שלא מתבצעות בידי אדם אלא על ידי מחשב, לעיתים קרובות מתוך מטרה לאמת את בטיחות הקישור או ליצור תצוגה מקדימה לקישור.
ספקי תיבות דואר נכנס כמו ג’ימייל, הוטמייל, אאוטלוק, תוכנות אבטחה צד ג’ וספקים נוספים, משתמשים בבוטים כדי ללחוץ על הקישורים לפני היוזר האנושי. המטרה היא להגן על המשתמשים מפני ניסיונות פישינג ולוודא שהקישורים בטוחים ולא זדוניים.
אם כך אתם ודאי שואלים את עצמכם מה הבעיה? הרי אבטחה גבוהה יותר תשמור על המשתמש. זה נכון, אבל הבעיה מתחילה כאשר היכולת שלכם, המשווקים, לנתח את הנתונים נפגעת. אחוזי הקלקה לא מדויקים עלולים לפגוע בשיווק שלכם וביכולת שלכם לבצע אופטימיזציה לתוכן, בעיקר מהסיבה שאחוז הקלקה גבוה עלול להוביל אתכם למסקנה שאתם מייצרים את התוכן הנכון להגברת מעורבות, מקסום המרות והגדלת רכישות. בפועל, האמת היא רחוקה מכך ומדובר בבוטים שביצעו את ההקלקה.
מה הפתרון שאנחנו מציעים?
שוק האימייל מרקטינג עוד לא מצא פתרון מגובש לבידוד נתוני ההקלקה והפתיחה של בוטים, כרגע, נבחנות אפשרויות רבות ודרכים שבעזרתן ניתן יהיה להתמודד מול השינויים שהגיעו. בינתיים, אנו מציעים לשים יותר דגש על נתונים עסקיים: מכירות, לידים והמרות. אם הנתונים העסקיים שלכם ימשיכו להראות לכם שפעולות הדיוור טובות, אתם בדרך הנכונה ותוכלו להמשיך בפעילות. היו קשובים לנתונים מוחלטים אלה ועקבו אחר שינויים לטובה או לרעה בכל הקשור לאחוזי ההמרה או לנתוני ההכנסות.
כדי למדוד KPI עסקיים באתר שמגיעים מפעילות האימייל שלכם באקטיב טרייל, תוכלו להטמיע קוד המרה חכם שיאפשר לכם לעקוב אחרי ההמרות שלכם באתר. הסמארט קוד יעזור לכם למקד את הפעילות השיווקית גם בטריגרים חכמים המבוססים על פעולות באתר. רוצים לדעת איך להטמיע את קוד ההמרה? תוכלו להיעזר במדריך המקיף להטמעת סמארט קוד.