לקוח במוח: הכירו את שרון ערמי

פינה חדשה: הטיפים הכי טובים ליצירת מסע לקוח מושלם. מנהלי שיווק משתפים וחולקים את הידע והטיפים הכי טובים

גם בעידן של ריבוי ערוצי שיווק, המספרים לא משקרים: אסטרטגיית השיווק האוטומטי מנצחת כמעט בכל פרמטר. שיעורי חשיפה, החזר השקעה, הגדלת מעורבות מצד הלקוחות, שיעורי הקלקה ועוד. לא פלא שמרבית מנהלי השיווק כוללים את מערכות השיווק באמצעות ניוזלטר, SMS, סקרים ודפי נחיתה בתוכניות השיווק השנתיות שלהם. ואולם, כדי להגיע לתוצאות הרצויות – מומלץ לדעת איך עושים את זה נכון. ותתפלאו, יש מי שעושה את זה ביעילות ומצליח לייצר תקשורת חזקה עם לקוחותיו.

הפינה החדשה שלנו, “לקוח במוח”, תאיר בזרקור את כל אלה שעושים עבודה מנצחת עם מערכות השיווק האוטומטיות של אקטיב טרייל. המטרות לא תמיד חשובות. אנחנו מנתחים את הדרך וחשבנו שיהיה נכון לשאול את אותם מנהלי שיווק ודיגיטל – איך הם עושים את זה נכון? ומה טיפ הזהב שלהם? קדימה, יוצאים לדרך בפעם הראשונה.

הכירו את שרון ערמי, מנהלת השיווק של מותג בגדי הים Palette.

שרון, ספרי קצת על המותג.
Palette הוא מותג בגדי ים ישראלי בוטיקי שהוקם בשנת 2018, על ידי מורן יוסף. גולת הכותרת של המותג היא התאמה לנשים בכל המידות בעיצובים ששומרים על עדכניות לאורך זמן. כל בגד ים מיוצר באופן בלעדי למותג ולכל אחד מהם סיפור ייחודי משלו. Palette משווק את מוצריו באתר און ליין ובחנויות פופ אפ בתל אביב. מעת לעת מתפרסמים שיתופי פעולה עם מותגי אופנה אחרים.


ערמי. “תמיד נוודא שהיצירתיות והצבעוניות יישארו בגבולות המותג”

מהי אסטרטגיית השיווק של המותג?
אני מאוד מאמינה באסטרטגיית שיווק המשלבת בין יתר הכלים גם אוטומציות ואי-מייל מרקטינג ועובדת עם הכלים של אקטיב טרייל כבר מעל עשור. היתרון ברור: בלחיצת כפתור המסר שלי מגיע לכל קהלי המותג בעבר ובהווה. זה לא סוד שרמת הקשב של הלקוחות בעידן החדש נמצאת בירידה ואני מוצאת שאפשר להגיע לתוצאות טובות אם עובדים נכון עם השיווק האוטומטי.

הניוזלטרים של Palette רושמים שיעורי פתיחה ממש גבוהים – מעל 40%. איך את עושה את זה?
אני חושבת שהצלחנו ליצור דיאלוג נכון ומכבד עם הלקוחות שלנו. בנינו רשימת דיוורים מסודרת ששמרה על רצף ולא שחקנו עם האמון שקיבלנו מהלקוחות. ביקשנו מהן אישור ברור ומוסכם לשייך אותן למועדון לקוחות חדש – וההיענות הייתה גבוהה. מאז אנחנו מקפידות לייצר ללקוחות שלנו ערך אמיתי עם הטבות בלעדיות, קופונים שווים ומידע על נקודות מכירה.

לקוח במוח
ניוזלטר לדוגמה של Palette. שפה גרפית קבועה

גם העיצוב שלכן נראה מוקפד.
בהחלט. אני יכולה לספר שהייתה חשיבה גדולה מאחורי השפה הגרפית של המותג. החלטנו לתת לבגדי הים שלנו לדבר בעד עצמם ולא לשפוך הררי מילים או אלמנטים רבים. תמיד נוודא שהיצירתיות והצבעוניות יישארו בגבולות המותג ולא יתפזרו. המכירה עצמה לא אגרסיבית אבל המסר שלנו ברור: הקולקציה ייחודית וחד פעמית.

ועכשיו לסוד הגדול: מה טיפ הזהב שלך לשיווק אוטומטי מוצלח?
אני יכולה לדבר המון על המותג והתמונות אבל בסוף – כל קמפיין חייב להתאים לקהל היעד שלו. לכן, רשימות תפוצה מפולחות ומדויקות הן הקלף המנצח מבחינתי. לא לדבר אל כל הקהלים באותה שפה, להקדיש זמן ומחשבה לכל קהל ולזקק את המסר המתאים עבורו, הן בתוכן והן בעיצוב.