8 רעיונות להצתת קמפיין דיוור

אם אתם חדשים בתחום הדיוור האלקטרוני, או אם עבר זמן רב מאז ששלחתם קמפיין או ניוזלטר בפעם האחרונה, ייתכן שאתם מתקשים למצוא רעיונות טובים/חדשים לתוכן.

תוכן הוא הבסיס לדיוור איכותי ולכן ריכזנו עבורכם 8 רעיונות לתוכן איכותי שתוכלו לייצר בקלות (ייתכן שלא תצטרכו לייצר כלום כי הוא כבר קיים!).

נפתח בטיפ כללי לחיבור תוכן: כתבו על נושאים שאתם מכירים. כל אחד מכיר את המוצר או השירות שהחברה שלו מספקת – זהו מקום מצוין להתחיל בו את החיפוש אחר התוכן.

1. כתבו סדרה מתמשכת של מאמרים על המוצר ו/או השירות שאתם מציעים – השתדלו להיות אינפורמטיביים ולזכור שזוהי אינה פרסומת אלא מאמר על אודות המוצר. נצלו את ההזדמנות לביצוע סקירה מקיפה של היתרונות השונים ופרטו בהרחבה תכונות נוספות שאולי נשמטו מהפרסומים הרגילים כמו נתונים טכניים (לדוגמה: “התוכנה שלנו משתמשת בהצפנה פנימית”).

2. הכינו מאמר או סדרת מאמרים שמדריכם את הקורא על נושאים שונים למשל, כתבו מדריך שימוש עבור המוצר שלכם, או רשימת טיפים ללקוחות שרכשו את השירות שלכם.

3. שתפו את הלקוחות במידע כלשהו “מאחורי הקלעים” של החברה שלכם – אם יש לכם סיפור מעניין על החברה, או מחלקה שראויה לזרקור, למה לא לשתף בכך גם את הלקוחות?

4. פרסמו חדשות ומבזקים שקשורים לתחום שלכם – סרקו את אתרי החדשות ו/או אתרים גדולים בחו”ל שעוסקים בתחום שלכם ושמרו כתבות ומאמרים רלוונטיים. ייתכן שתרצו לפרסם רק את התוכן הקיים (ואולי אפילו רק את הכותרות), וייתכן שתרצו להתייחס אליו ולהציג את נקודת המבט הייחודית של החברה שלכם על האייטם. כך או כך, תציגו את עצמכם כארגון דינאמי שמודע לשינויים ומגיב אליהם בזמן אמת.

5. פרסמו ראיון עם עובד או מנהל בחברה – נסו להסביר את החזון של החברה, להראות את מחויבות העובדים למתן שירות מקצועי ועוד.

6. הציגו לראווה פרסים והצלחות של החברה שלכם – זכיתם בתואר כלשהו או במענק הצטיינות? שירתתם את הלקוח המיליון? קהל הלקוחות שלכם ישמח לשמוע על כך!

7. מחזרו תכנים – השתמשו בחומרים קיימים (כמו מאמרים ופרסומים לעיתונות), במיוחד אם סביר להניח שמנויי הניוזלטר לא פגשו בהם בעבר. מומלץ מאוד לנצל פעילות פנים ארגונית (כגון מחקרים וסטטיסטיקות) על מנת לייצר חומר מקורי ללקוחות המבוסס על תכנים אלה. אם לחברה שלכם יש בלוג לדוגמה, אתם יכולים להעביר ממנו תכנים לניוזלטר.

8. בקשו מלקוח (או לקוחות) מרוצים להתראיין בקצרה – זו לא חייבת להיות כתבת עומק של שלושה עמודים – מספיק לקבל מהם פידבק חיובי על הליך הרכישה או על צד אחר של ההתקשרות שלכם. הקפידו להשתמש רק במה שאכן נאמר בפועל.

 

עוד בבלוג של אקטיב טרייל: שיתוף פעולה ייחודי בין אקטיב טרייל ל-Big Stock Photo