טיפים חכמים ליצירת דף מכירה אפקטיבי וממיר

מכירות הן העורק הראשי של כל עסק, ולכן כדאי לפענח את המשוואה שכולם רודפים אחריה: איך למכור את המוצרים של העסק בצורה יציבה ומוצלחת כדי שהעסק ינסוק ויהיה הצלחה באמצעות דף מכירה ממיר.

ולמרות זאת, הנתונים לא נראים טוב, רוב בעלי העסקים, במיוחד הקטנים, לא מצליחים לייצר הכנסות ומכירות מדף המכירה באתר, שלא נדבר על לידים.

אם תשאלו את בעלי העסקים, כ-70% יעידו שהאתר שלהם בסדר, אבל שעמודי המכירה בו ואחוז ההמרה היו יכולים להשתפר בהרבה.

דפי מכירה במהותם הן הדרך הנכונה לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להעמיק במוצר, להציג יתרונות וחוזקות, ולשכנע בעדיפות המוצר או השירות שלכם על פני המתחרים.

הכל טוב ויפה, אבל מה זה אומר בפועל, אילו אלמנטים חייבים להיות בדף שלכם כדי להגדיל את ההמרה ולהרים את ההכנסות?

אך לפני שנתחיל, חשוב להדגיש, התייחסו לעמוד המכירה שלכם כשיחה, משמע, הלקוח הפוטנציאלי הגיע אליו, משום שהתעניין במוצר שלכם, עכשיו זה הזמן לדבר אליו נכון ולהגיד לו מה שהוא רוצה וצריך לשמוע, אתם רוצים אותו קורא ומהנהן לעצמו, כאילו אומר, זה בדיוק מה שאני חיפשתי ואת זה אני צריך.

ונעבור לרשימה, כי לשם כך התכנסנו, ו…התחלנו.

עמודי מכירה שעובדים

1. הציגו את הפתרון לבעיה ממנה הם סובלים

רוב המפרסמים עובדים בצורה שגויה, הם תחילה מציגים את הפיצ’רים והיתרונות של המוצר, אבל לא כך תהליך קבלת ההחלטות של האדם עובד. אנחנו יצורים רגשיים המונעים על פי טווח רגשות רחב, יותר מזה, אנו בדרך כלל מונעים על פי רגשות שליליים, לכן כדאי ורצוי לפנות למבקרים בדף המכירה בצורה אותנטית ואמפתית, דברו אל הכאב שלהם, ופתרו להם את הבעיה. מחקרים מראים ש95% מקבלת החלטות בתהליך הרכישה מונעים מרגשות

 

2. אל תלכו סחור סחור, תהיו ישירים


לא כל היוזרים חדשים ולא כולם צריכים עוד מידע לפני רכישה, יש מבקרים בדף שזו הפעם השנייה והשלישית שלהם, הם בחנו מספר אופציות, עשו בדק בית ומחקר מתחרים ועכשיו הם מוכנים לרכישה, ויש כאלה שבאו מוכנים מהמלצה, או ממאמר אורגני שכבר קראו לגביכם, ולפעמים אפילו הקמפיין בגוגל או פייסבוק עשה כבר את העבודה. לכן, תמיד תנו את האופציה לרכישה מהירה, “הדרך העוקפת” אנחנו קוראים לה, העמידו כפתור ברור ובולט במיקום נגיש ותנו למי שרוצה לרכוש, לרכוש, זה ככה פשוט.

3. מי אתם ומה אתם עושים?


תהיו ברורים, האינטרנט הוא מקום עמוס ומלא מסרים, לכן תתמקדו בדף מכירה אפקטיבי. בימינו, עם כל כך הרבה מדיות סושיאליות, הקשב של אנשים הוא קצר מאוד, אם כתבתם יותר מכמה משפטים, אחוזי הנטישה יכולים להמריא, ולכן,  אתם חייבים להגיד באופן ברור, מי אתם ומה אתם עושים, זו הדרך שלכם לוודא שהמבקרים בדף הבינו לאן הגיעו, יש כל כך הרבה מתחרים, אתם לא רוצים לאבד לקוחות בגלל שלא הבינו מה אתם עושים בתור חברה, ומה המהות של השירות שלכם.

 

4. גרמו להם לדמיין איך היו נראים החיים שלהם ללא הבעיה שהם מחפשים לה פתרון


העיקרון המנחה כאן הוא היכולת לגרום לקהל המתעניינים במוצר או בשירות שלכם, לדמיין איך החיים שלהם יראו ללא הבעיה שפתרתם להם, נדגיש כמה החיים שלהם יהיו קלים יותר או רגועים יותר. אין צורך להגזים ולהבטיח הבטחות לא הגיוניות או מוגזמות אלא לנסות לגעת ברגש שמלכתחילה הביא את אותם מתעניינים לעמוד שלכם.

 

5. הסבר בדיוק מה אתה עושה

חשוב מאוד לתפוס את הקשב של הקהל שלכם, ואם אתם לא ברורים מספיק לגבי בדיוק מה אתם עושים, הקהל יילך לאיבוד בדף המכירה ויותר גרוע מזה, כנראה יפנה למתחרים. חשוב לדבר על תכונות ויתרונות המוצר או השירות בבהירות. לדוגמא, אם מעצב לוגואים אמר שהוא עוזר לך ‘להרגיש גאה בעסק שלך’, ‘להבליט מתוך התחרות’ ו’להיראות יותר מקצועי’, עדיין לא היית מבין לגמרי מה הוא עושה. רק כאשר הוא אומר, ‘אנחנו מעצבים לוגואים מרשימים’, אתה מבין מה הם עושים. אז שמור על פשטות. היו ברורים ביותר לגבי מה אתם מוכרים ואיך זה עוזר לקהל שלכם.

 

6. מה הופך אותך שונה מהמתחרים?

בידול. אנחנו עובדים בסביבה תחרותית, השוק בדרך כלל מוצף בחברות שעושות פחות או יותר מה שאתם עושים, ולכן יש צורך בלהסביר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם למה אתם ולא המתחרים…
ייתכן שזה יהיה משהו ספציפי על תכונות ויתרונות, היסטוריה, ניסיון, מיומנויות, אתוס או מותג – או משהו שהוא ייחודי לכם לגמרי.

וזו ההזדמנות שלכם להסביר למה אתם הבחירה הנכונה, אתם! ולא המתחרים.

 

7. ערך מוסף

אם כבר דיברנו על בידול, ייתכן ואתם מבטיחים לרוכשים הטבה נוספת או קופון הנחה,
זה מצויין, אין ספק שזה עוזר לתהליך המכירה, וייתכן שמבדל אתכם מהתמתחרים, לדוגמא: משלוח חינם בקניית בגדים אונליין ישירות לביתכם. אך חשוב מאוד שהערך הזה יהיה ברור ונראה לעין בדף, זה יתרון שלכם ולכן כדאי למנף אותו בעוצמה במיקום נכון ומודגש.

8. מחיר

פוזיציית מחיר היא אחת השיטות החשובות ביותר כדי לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להחליט להתקדם ברכישה, המחיר הוא העניין אבל לא כולו, יש גם את הדרך שאתם מציגים את המחיר…

למשל, חברת אקטיב טרייל מציעה מנוי חודשי במחיר X, אך בו בזמן מציגה כמה יעלה מנוי שנתי בתשלום מראש, כאשר ההנחה למנוי שנתי יכולה להגיע עד 30% הנחה. בשביל הלקוח הפוטנציאלי זו בדרך כלל לא שאלה, ומספר המנויים לשנתי כפול מאשר לחודשי.

9. המלצות

כן, היוזרים של היום אלו לא היוזרים של פעם, הם חכמים יותר, משווים יותר, קוראים יותר, כי הם נפלו כבר לא מעט פעמים בקניות באינטרנט והם מחפשים הוכחות. הוכחות לגבי המותג שלכם, ולרוב אפשר וצריך לשכנע בעזרת המלצות מצולמות של לקוחות קיימים הוכחה חברתית מפלטפורמות סושיאל מגוונות.

 

עכשיו תורכם, מוזמנים לבנות דפי נחיתה באקטיב טרייל, פלטפורמת מרקטינג אוטומיישן נוחה וקלה, תוכלו למצוא תבניות מוכנות ולהשתמש בהן ליצירת דפי מכירה שנכונים עבור העסק שלכם, או לקבל השראה מדפי מכירה לדוגמא.

פתחו חשבון חינם, נסו אותנו