איך להשתמש במוח האנושי כדי להגדיל את שיעור פתיחות האימיילים

זה אתגר לא פשוט לגרום ללקוחות להבחין בכם, במיוחד אם אתם מתחרים עם מאות אימיילים אחרים בתיבת הדואר הנכנס שלהם. אתם רוצים שהם ייקחו קצת זמן לראות מה יש לכם להציע בקמפיין המושקע שהכנתם- אבל קשה להוציא מהם אפילו דקות מעטות, בגלל שיש דברים רבים שמסיתים את תשומת ליבם. למעשה, שיעור פתיחת האימייל הממוצע הוא בסך הכל 21.8%. זה אומר שפחות מרבע מהמכותבים קוראים את התוכן של האימיילים שאתם שולחים להם.

Curiosity

אז, איך אתם בכל זאת יכולים להגדיל את הסיכוי שיבחינו בכם? התשובה מסתתרת אי שם במבנה המוח האנושי וביצר הסקרנות שיכול לעזור לכם למנף את קמפיין האימיילים שלכם.

יצירת עניין עובדת בגלל שבני אדם הם סקרנים מטבעם. סקרנות היא רגש חזק. אז אם אתם מצליחים לעורר סקרנות במישהו, האדם הזה ירגיש צורך להגיב לסקרנות שלו ולספק את הרגש העמוק הזה.

הנה כמה דרכים שבהן אתם יכולים לעורר סקרנות אצל נמענים ולהגדיל את שיעורי פתיחת האימיילים:

1. צרו אימיילים פרסונאליים

יצירת אימייל מותאם אישית לא מסתכם בכתיבת השם של הנמען בשורת הנושא. קחו את זה צעד קדימה ותגרמו למכותב שלכם להאמין שאתם באמת מתעניינים בו או בה. לדוגמא, אתם יכולים לשבח את המכותבים על הפרס שהם או החברה שלהם קיבלו לאחרונה. אתם יכולים גם לספק סטטיסטיקה על החברה שלהם או אפילו להעניק הנחה מיוחדת לכבוד יום ההולדת שלהם.

הנה כמה דוגמאות ספציפיות שאיתן אפשר להתאים אישית את האימיילים שלכם:

  • ברכות על כך שנבחרתם למותג האמין ביותר על ידי “רידרס דייג’סט”
  • התרשמנו לגלות ש90% מהמורים שלכם הם בעלי תואר שני
  • אתה מקבל ספר דיגיטלי מתנה בגלל שזה היום הולדת שלך!

2. תשאירו את הקורא במתח

רומנים הם כל כך ממכרים בגלל שיש בהם הרבה חלקים מותחים. אתם לא רוצים להניח את הספר בגלל שהמוח שלכם מחפש פתרון ושחרור. לאנשים יש תשוקה מובנית לסגירת מעגל שאתם יכולים לנצל בכדי לשפר את שיעורי פתיחת האימייל.

תנו להם בדיוק מספיק מידע בכדי לתפוס את תשומת ליבם אבל אל תיתנו להם הכול בבת אחת. אתם יכולים להבטיח להם שההמשך ישלח יום למחרת. אם תצליחו לעורר את סקרנותם, רב הסיכויים שהם יפתחו את האימייל הבא.

להשאיר את הקורא במתח יכול להיות אסטרטגיה מסובכת, אז וודאו שאתם לא משאירים אותו במתח לזמן ארוך מידי. תספקו את מה שהבטחתם. אם רמזתם באימייל שהתשובות יתגלו בהודעה הבאה, אז וודאו שאתם מספקים את המידע בתוך זמן סביר.

3. תזכירו אתגר שהם מתמודדים איתו

אנשים יתחילו להקשיב לכם כשתראו להם שאתם מקשיבים קודם. המכותבים יפתחו את האימייל שלכם אם תראו להם שאתם מבינים את הכאבים והקשיים איתם הם מתמודדים.

אנשים לא רוצים רק לקנות מוצרים; הם רוצים פתרון לבעיות שלהם. אתם יכולים לתפוס את תשומת ליבם על ידי הצגת דרכים לפתרון הבעיות שלהם. השתמשו במדיה חברתית בכדי לאסוף מידע על הקשיים של המכותבים שלכם. אתם יכולים להציע להם מוצר, מאמר, או סרטון שיפתור את הבעיה שלהם.

4. תפגינו יצירתיות בשורת הנושא

שורת הנושא היא כבר חצי מהמאבק, 47% מהמכותבים פותחים את האימייל בגלל הסקרנות ששורת הנושא מעוררת. תהיו בטוחים שאתם מוכנים להלחם נגד מאות אימיילים אחרים על ידי התחמשות בנשק כבד – שורת נושא סוחפת.

אתם יכולים להשתמש במספר טכניקות על מנת ליצור שורת נושא יצירתית. המפתח הוא לקחת בחשבון את הנטיות הטבעיות של בני האדם כאשר מחברים את שורת הנושא. מטבעם, בני אדם אוהבים הנחות, הם סקרנים והם מפחדים לפספס אירועים ומועדים חשובים.

הנה כמה דוגמאות ספציפיות לשורות נושא יצירתיות ומסקרנות:

  • המייל הזה ישמיד את עצמו בתור 24 שעות
  • אסור לך לפתוח האימייל הזה
  • אופס, גילינו טעות במייל הקודם שנשלח אליך

שורה – תחתונה

האימיילים שלכם חייבים להתבלט בכדי שיצליחו לתפוס את תשומת הלב של המכותבים החדשים שלכם ולשמר את הנאמנות של המכותבים הוותיקים שלכם. דרך אחת לעשות זאת היא לעורר סקרנות באימיילים שלכם. העלה את שיעורי פתיחת האימייל על ידי שימוש בצעדים הבאים באימייל הבא שלכם:

  • פרסונליזציה
  • להוסיף מתח
  • להעניק פתרון
  • ליצור שורת נושא יצירתית

קריאה נוספת:

אופס… איך לתקן טעות בשליחת קמפיין דוא”ל ולצאת גדולים!

כיצד לשלב בין אסטרטגיות שיווק באימייל מרקטינג ורשתות חברתיות