5 דוגמאות ייחודיות של דפי נחיתה שכדאי ללמוד מהם!

כשאתם ניגשים למלאכה של יצירת דף נחיתה חדש, יש הרבה דברים שאתם צריכים לחשוב עליהם.

מה המטרה שלי בקמפיין? מה אני רוצה לגרום לגולשים לעשות? איך אני רוצה לעצב את עמוד הנחיתה שלי?

כשאתם מחפשים אחר השראה, אל תפחדו ללכת בעקבותיהם של אחרים!

אמא אווזה

דף נחיתה מוצלח וייחודי יקפיץ לכם את כמות ההמרות, יסייע להצלחת הקמפיין שלכם וכמובן יתרום למותג שלכם. כדי לגשת למשימה המאתגרת הזאת, צריך לקבל קצת השראה ממה שקורה ברשת- כך תבינו ממה עשויים דפי נחיתה מוצלחים ותוכלו לבנות אחד כזה בעצמם.

בשביל זה כתבנו עבורכם את הפוסט הזה, המתמקד ב5 דוגמאות לדפי נחיתה מרשימים שאנחנו ממליצים לכם ללכת בעקבותיהם (ועוד דוגמת בונוס אחת).

תקראו, תפנימו, יישמו ותראו איך ההמרות שלכם משתפרות פלאים- כי אין כמו ללמוד ממי שיודע איך עושים את זה!

 1. תאטרון גשר

תאטרון גשר בונה דפי נחיתה יפים והכי חשוב- שמציגים את ההצגות שלו כמו שצריך ונותנים להן את הכבוד שמגיע להן. בדף הנחיתה הזה שמציע מבצע בהצטרפות למועדון החברים של גשר, יש תמונות מנצחות מתוך ההצגות בשחור לבן, שממש נותנות את התחושה של התיאטרון.  כמו כן, יש בדף הסבר ברור על מה קורה כשממלאים את הפרטים וכמובן טופס הרשמה עם מספר שדות להמרת לידים. הצבעים של דף הנחיתה הם צבעי המותג של התיאטרון. מלבד זאת, גשר מאפשרים לשתף את הדף ברשתות החברתיות, כי למה לא בעצם?

גשר

2. נספרסו  (Nespresso)

לכבוד מבצע סוף השנה שלהם עשו נספרסו קמפיין מיוחד – והם כבר יודעים שאי אפשר ליצור קמפיין דיגיטלי מוצלח ללא דף נחיתה בהתאם. חוץ מהתמונות המגרות של הקפה, נספרסו עשו שימוש באלמנט הטמעת וידיאו בדף הנחיתה שלהם ושמו פרסומת מרעננת של ג'ורג' קלוני הנחשק, שבהחלט עושה לנו חשק לשתות קפה עכשיו.

נספרסו

3. מוזלי (Muzli)

אין על מוזלי, אנחנו באקטיב טרייל חולים על התוסף הזה. מדובר בתוסף לכרום שמאגד בתוכו כל מיני בלוגים של עיצוב UX, איורים, אמנות דיגיטלית ועוד. דף הבית של מוזלי הוא גם דף הנחיתה של מוזלי והוא גם נראה כמו התוסף עצמו. הנראות האחידה של העיצוב, יחד עם צבע המותג שהוא ורוד פוקסיה בולט תורמים לברנדינג ולזיהוי של מוזלי. הקופי של מוזלי מצחיק ותואם לשפה של קהל היעד " It’s like crack for designers. And good for you too!" וכך גם הקריאה לפעולה "Stay Inspired". יחד עם הקופי המצוין, עמוד הנחיתה של מוזלי הקורא להורדת התוסף הוא אחד המוצלחים.

מוזלי1

נ.ב: כשממשיכים לגלול במוזלי קופץ פופ אפ צף בתחתית העמוד, אופציה מוצלחת בפני עצמה

מוזלי2

4. פינטרסט

עוד אפליקציה שעמוד הבית שלה הוא דף נחיתה היא פינטרסט. הרקע של פינטרסט הוא רקע נע ועיצוב טופס הרשמה שמשתנה עם כל כניסה- עם קריאייטיב אחר בכל פעם.

טופס ההרשמה בולט ופינטרסט אפילו מציינים כמה שניות לוקח להירשם- 15 שניות בלבד!

אף אחד מאיתנו לא אוהב לבזבז את הזמן שלו על הרשמות ארוכות ומתסכלות ופינטרסט מבינים את זה- וודאו שהליך ההרשמה שלכם קצר וקולע ואל תהססו לעדכן את הגולשים שלכם על כך! רוב הסיכויים שזה יתמרץ אותם להירשם.

פינטרסט1

נ.ב

זה קצת ממכר, להיכנס לדף הנחיתה של פינטרסט כדי לראות בכל פעם את הקריאייטיב החדש שלהם. פעם אחת מסופר על אחד שהשתמש בפינטרסט כדי לבנות מחדש את הרצפות שלו ופעם אחרת על אחד שהשתמש בפינטרסט כדי לפתח את כשרונות הצלילה שלו. אחרי שלחצנו הרבה פעמים, גילינו כי דוגמאות לנשים שמשתמשות בפינטרסט מופיעות מעט יחסית, ועל פי פינטרסט הן משתמשות ברשת כדי ללמוד להכין פסטה ולשדרג את הסטייל שלהן. ייתכן שזה בגלל שרוב המשתמשים של פינטרסט הן נשים מלכתחילה, אבל היינו מצפים מפינטרסט שיהיו קצת יותר מתקדמים בתחום המגדר.

פינטרסט2

5. שופיפיי (Shopify)

הפלטפורמה לבניית חנות ברשת מעניקה תקופת ניסיון חינם לתקופה של 14 יום לבניית החנות המקוונת שלכם. דף הנחיתה שנבנה לשם כך מעוצב בצורה פשוטה יחסית אך מוצלחת. העמוד מציין את הפרטים המרכזיים שיש לדעת על הפלטפורמה, את הפיצ'רים המרכזיים ואת המחיר הנמוך ביותר שאפשר לרכוש תמורתו את המוצר.

מלבד זאת, שופיפיי מציינת את כמות העסקים ברחבי העולם שמשתמשים במערכת ובתחתית העמוד, היא מציינת את גופי התקשורת שהעניקו לה חשיפה תקשורתית. זאת, באמצעות לוגואים של גופי התקשורת הללו. מדובר בבחירה מעניינת, שכן בקלות שופיפיי יכלו לשים במקום לוגואים של לקוחות שלהם, שבנו חנות בעזרתם (הרי יש איזה 200,000). אולי בגלל שיש לשופיפיי הרבה לקוחות מפורסמים, הם לא רצו להעניק לאחד מהם פרסום ולשני לא, אולי מטעמי סודיות, או אולי בגלל טעמים אחרים לגמרי, שופיפיי בחרו לשים לוגואים של גופי תקשורת במקום של לקוחות והבחירה הזאת היא מוצלחת לא פחות ונותנת לנו נקודה ללמוד ממנה.

שופיפיי

6. בונוס- דף הנחיתה של אקטיב טרייל

זה אמנם לא כל כך צנוע מצידנו, אבל אנחנו באמת חושבים שאנחנו טובים בבניית דפי נחיתה, אחרת לא היינו יכולים לכתוב לכם על כך. דף הנחיתה הבא שלנו מדגים את התכונות העיקריות של מערכת דפי הנחיתה שלנו והוא כולל סרטון, לוגואים של לקוחות שלנו והמלצות מהמומחים. האלמנטים האלו משכנעים, כמו גם הקריאה לפעולה הבולטת שלנו וההסבר אודות אקטיב טרייל.

דף נחיתה אקטיב טרייל

אקטיבטרייל2

 

אלו רק כמה דוגמאות לדפי נחיתה מוצלחים אבל כבר מהם ניתן ללמוד המון.

כמובן שכל דף והייחוד שלו והאפשרויות הן כיד הדמיון, אבל בכל זאת אפשר לחלץ כמה מאפיינים עיקריים של דפי נחיתה המוצלחים:

* קופי מסקרן ומגרה (מוזלי)

* עיצוב מיוחד שמתחדש (פינטרסט)

* קריאות לפעולה בולטות (פינטרסט, אקטיב טרייל)

* הזכרת גופי תקשורת (שופיפיי)

*הטמעת סרטונים (נספרסו, אקטיב טרייל)

* עיצוב ויזואלי מעורר רגש (תאטרון גשר)

*שימוש בצבעי המותג

עכשיו יש לכם השראה. אז יאללה, לעבודה!

כבר כתבנו והסברנו לכם על איך לבנות דף נחיתה מוצלח, איך לבנות דף נחיתה שממיר, איך לשווק מחדש באמצעות דף נחיתה ועוד. אם אתם בונים דפי נחיתה ואתם עוד לא מכירים את כל המדריכים האלה- הגיע הזמן.