“מרקטינג אוטומיישן מסייע לכל מותג לשחק במגרש של הגדולים”

הכותב הנו מנכ”ל חברת אקטיב טרייל

איך SMBs יכולים להגדיל את הפעילות בדיגיטל? איך הופכים את הדאטה הארגונית למכונת מכירות? ולמה מרקטינג אוטומיישן היא הפתרון לכל מנהל שיווק שמחפש ROI גבוה? נאור מן, מנכ”ל אקטיב טרייל הגיע להתארח במגרש הביתי של Monday כדי להשיב בפודקאסט מרתק על כל השאלות שמעניינות את המשווקים בדיגיטל. “השימוש במסרים פרסונליים מסייע להעמיק את הקשר עם הלקוחות. בעולם השיווק הדיגיטלי החדש הכל חכם והכל אוטומטי וניתן להגיע לכל לקוח בזמן המתאים עבורו. עסקים יכולים לתכנן בלחיצת כפתור מסע לקוח מדיד שכולל כמעט את כל הערוצים הדיגיטליים – דוא”ל, סמס, סושיאל, וואטסאפ, אפליקציה ועוד. הלקוח קיבל מסר שיווקי במייל? בין אם גילה מעורבות ובין אם לא – המערכות שלנו יודעות לייצר מולו דיאלוג רציף ויעיל עד לרגע ההמרה וכמובן גם לאחריה”.

איך זה בעצם עובד?
“ניהול מסע לקוח יכול לספק המון מידע על תהליך קבלת ההחלטות של הלקוחות בכל רגע נתון. אם לקוח מסוים צפה ברכיב תוכן כמו סרטון פרסומת או מודעה בפייסבוק, אנחנו יודעים שהוא נמצא בתחילתו של משפך המכירות ויש לטפח אותו עד שיבשיל, אבל אם אותו לקוח הוריד את קטלוג החברה וצפה בעמוד המחירון באתר האינטרנט – סימן שהוא כבר בשל לרכישה וכדאי להפנות אליו את אחד מנציגי המכירות או להציע לו הצעת ערך טובה. הבנה נכונה של מסע לקוח ובניית נקודות מפגש מדוייקות עמו, משפרות בצורה ניכרת את יכולות השיווק והמכירה”.

להמשך האזנה בפודקאסט, לחצו כאן