ערב בלתי נשכח: סיקור מיטאפ קהילות השיווק הגדול

“אחד המיטאפים, אם לא המיטאפ הכי טוב שהייתי בו”

“אירוע גדול. אנשים גדולים.”

“מפגש ברמה גבוהה עם אנשים ברמה סופר גבוהה!”

“הרמתם אירוע מעולה, כל הכבוד!”

לא נגענו, כל אלה תגובות של משתתפים שנכחו באירוע ומיוזמתם נתנו פידבק ברשתות.

ערב עם עוצמות: הרצאות על הבר, בירות ואנשים טובים


מה היה לנו? אירוע מטורף עם 130 אנשי שיווק מובילים מהחברות הגדולות במשק, כמובן שכל הכרטיסים היו סולד אאוט כבר שבועיים לפני המפגש.
נפגשנו באינגה בר, הרצליה פיתוח לאחה”צ סתוי עם בריזה מהים ומוזיקה נעימה.
המשתתפים לא יכלו לחכות והראשונים אפילו הגיעו לפני שעת ההזמנה, באווירת שקיעה ומינגלינג עם כוסות משקה מרענן ביד הכרנו, דיברנו ויצרנו קשרים עסקיים.


משם עברנו למנה העיקרית, שלב הרצאות המומחים. כשאת דברי הפתיחה נשא עידו לישנר, מנהל השיווק של אקטיב טרייל.
עידו שיתף וסיפר על החידושים באקטיב טרייל ועל מה שעתיד לבוא בעולמות הדאטה מרקטינג, הוא הצליח לעורר סקרנות באנשי השיווק שהגיעו לאירוע. עידו הציג את הדוברים ואת ההרצאות המרכזיות.

 

“אנחנו נכנסים לתחום הבינה המלאכותית,נדע לייצר מייל יוניקי לכל אחד מהנמענים לפי העדפותיו”, עידו לישנר, מנהל השיווק באקטיב טרייל


אדיר זנגי: “תגרמו להם להתמכר”- על התהליכים המנטליים בדרך לרכישה

אדיר זנגי, מחבר הספר “שיווק על אוטומט”, עלה ראשון בהרצאה המרכזית.
ההרצאה עסקה בתהליכים שכל אדם עובר בדרך לרכישה והשיטות הנגזרות מכך כדי להגדיל מכירות דרך פעולות דיגיטליות וחיזוק מערכות היחסים עם קהל היעד וקהל הלקוחות.

“תגרמו להם להתמכר”, אדיר זנגי גורם לנו להתמכר מחדש לשיווק

 

תומר רייזר: תובנות מ-18 שנות איקומרס

תומר המון שנים בתעשייה, הוא ראה איך היא משתנה לנגד עיניו וביצע את ההתאמות לאורך השנים. תומר הוכיח לקהל שיש התנהגויות שנשמרו ונשארו עם כל השינויים שבאו ויש התאמות שצריך לבצע בהתאם לעידן הנוכחי.
ההרצאה הייתה מרתקת ונתנה כלים פרקטיים לניהול חנויות אינטרנטיות.

18 שנות איקומרס לתוך הרצאה אחת, תומר רייזר

 

אריאל כהן: הערך המוסף של פודקאסטים ונטוורקינג

אחרי 100 פרקים של “הפודקאסטר”, אריאל הציג את התובנות שלו לגבי שאילת השאלות הנכונות, יצירת קשר בין אישי וחיבור בין אנשים.
אריאל הראה עד כמה פודקאסט הוא כלי שיווקי משמעותי שכל עסק וחברה יכולים להשתמש בו ולשווק את עצמם בעזרתו.

“צריך שלושה לטנגו”, אריאל כהן עם הרצאה מרעננת

 

זוהי ההרצאה האחרונה שחתמה את הערב הנפלא, הקהל לא רצה ללכת ועוד נשאר לשתות ולהכיר עד השעות הקטנות.
המפגשים האלה מבחינתנו הם הדרך שלנו להחזיר לקהילה על האמון בנו לאורך השנים, הם מאפשרים לנו להנגיש תוכן לקהל ולהמשיך להכיר אנשים נפלאים לאורך הדרך.
אז עד המפגש הבא שנארגן, מוזמנים להציץ בתמונות מערב בלתי נשכח.

 

לכל איש שיווק חיכה תג, כדי שכולם יוכלו להכיר וליצור חיבורים

 

   הצוותים של אקטיב טרייל הגיעו עם חיוך במטרה להרים
וגם כדי להפיק את האירוע בצורה המיטבית

סולד אאוט שבועיים לפני האירוע, הביקוש היה עצום
לא יכולים לחכות כבר לערב הבא!


ותודה גדולה לקהילות השיווק, “קהילת האימייל מרקטינג“, “מדברים איקומרס“, “הפודקאסטר”, והעומדים בראשן, אדיר זנגי, תומר רייזר ואריאל כהן על שיתוף הפעולה בארגון האירוע.
תשמרו על קשר, אנחנו מתחילים לבשל את האירוע הבא!

קרדיט לצילום: אריק טלמור