אקטיב טרייל תתרום חלק מהכנסותיה לעמותות חברתיות

אקטיב טרייל שמחה וגאה להשיק את מיזם IMPACTIVE במסגרתו תעביר 10% מסכום הרכישה של כל לקוח חדש באתר החברה, לטובת עמותות הפועלות לקידום מטרות חברתיות. בשלב הראשון, נבחרו שלוש העמותות: יש מצב, אביב לניצולי שואה וחוות החופש – כאשר התוכנית היא לצרף עמותות נוספות כבר בעתיד הקרוב. במסגרת המיזם, כל לקוח שמצטרף לאקטיב טרייל באתר החברה, יוכל לבחור בעצמו את העמותה אליה ירצה שאקטיב טרייל תעביר את תרומתה.

נאור מן, מנכ”ל אקטיב טרייל, אמר כי מדובר בהזדמנות נהדרת לסייע למי שמחזק את הערכים החברתיים והקהילתיים בישראל לאורך כל השנה. “כחברה ישראלית הפועלת בשוק הגלובלי, אנו מאמינים כי צמצום הפערים בחברה הישראלית בתקופה הנוכחית הוא צעד אחראי שגם המגזר העסקי הפרטי צריך לקחת בו חלק. השקת IMPACTIVE היא הזדמנות נהדרת להשפיע ולתרום את חלקנו ואנו סבורים כי כבר השנה נוכל להרחיב את המיזם ולסייע לעמותות נוספות”.

שלוש העמותות ותחומי עיסוקן:

1. יש מצב – עמותה הפועלת כדי ליצור עתיד טוב לנוער בסיכון באמצעות אימון אישי ומפגשים מעוררי השראה עם אנשים מובילים בתחומם שהצליחו להתגבר על קשיים כבני נוער ולהצליח כבוגרים.

2. אביב לניצולי שואה – עמותה הפועלת להבטיח את מיצוי זכויותיהם המשפטיות של ניצולי השואה בישראל וזאת באמצעות סיוע אישי ומשפטי בארץ ובחו”ל וללא כל תשלום מצידם.

3. חוות החופש – עמותה שהוקמה במטרה לשמש כמרכז חינוכי חברתי לקירוב לבבות בין בני האדם לבעלי חיים שניצלו מתעשיית המזון, באמצעות חווה טיפולית, מפגשים וסיורים לימודיים.

ללקוחות שלנו, זה לא עולה דבר – רק לבחור את העמותה בתום הרכישה ואנחנו נעביר את התרומה בשמם.
הצטרפו אלינו!