5 סיבות להצטרף לתוכנית השותפים של אקטיב טרייל

גם בעידן של ריבוי ערוצי שיווק דיגיטליים, אסטרטגיית מרקטינג אוטומיישן מציגה את ה-ROI הגבוה ביותר. כל שקל שווה 36 – ככה פשוט. מי שטרם גילה את הנוסחה הנהדרת הזאת להצלחה, כנראה מתעקש לשרוף את תקציב השיווק ברכישת לידים יקרים ובעיקר שחוקים מהרשתות החברתיות. בימים בהם תחושת אי הוודאות הפיננסית משחקת תפקיד חשוב בתהליך קבלת ההחלטות השיווקיות, מסתבר שהפצת הבשורה שווה לא מעט כסף. תוכנית השותפים של אקטיב טרייל מייצרת לכל לקוח, כן כל לקוח, עמלות שוות עבור צירוף לקוחות חדשים ברכישת חבילות דיוור וסמס דרך האתר. למי שעדיין לא הצטרף לתוכנית השותפים שלנו ולא הבין עד כמה זה פשוט לייצר עוד הכנסה חודשית – הנה 5 סיבות שבהחלט שווה לשקול כבר עכשיו.

1. מקור הכנסה נוסף בטוח ויציב: תוכניות שותפים הן דרך נהדרת להגדיל את ההכנסה החודשית. בארה”ב מדובר בשוק המגלגל 6 מיליארד דולר מדי שנה ושיעור גבוה מהיועצים העסקיים וסוכנויות הדיגיטל רואים בהן הזדמנות להכנסה פאסיבית נוספת. אחרי הכל, לקבל 15% מהשקל הראשון בלי לשבור את הראש יותר מדי ובלי הוצאות מיותרות – זה בהחלט בוננזה.

2. אין עלויות תפעול: המלצות עולות כסף? רק אם הן ממש טובות. לא צריך להשקיע בקמפיינים יקרים, לא צריך להקים מערך שיווק או לגייס אנשי מכירות. הלקוחות הרי כבר נמצאים וכל מה שהותר הוא להציע להם להתחבר למערכת, לרכוש חבילת שיווק בהתאמה אישית ולהתחיל לקבל עמלות.

3. גמישות היא שם המשחק: תוכנית השותפים תמיד עובדת עבורך. גם כשאין לך זמן להמליץ או לקבוע פגישות שיציגו את המערכת. בשביל זה יש את מערך המכירות של אקטיב טרייל, שיודע למכור את המערכת בצורה הכי טובה. ניתן לעבוד איתנו מכל מקום, בכל זמן ובכל ענף או תעשייה. אנחנו רק צריכים את שם הלקוח שלך – כדי לקחת את זה משם ולהעניק לך את העמלה.

4. טיפול VIP: כל חבר בתוכנית השותפים שלנו מקבל שירות ייעודי, מהיר ומקצועי בכל בקשה או שאלה. אנחנו מבינים היטב שלקוחות חדשים המצטרפים למערכת צריכים זמן קליטה ואנחנו מוודאים שהטיפול בהם נתון באחריות השותף. אנחנו כאן כדי לסייע, לפתור ולזרז הליכים.

5. הזדמנות לנטוורקינג: השותפים שלנו מקיימים איתנו קשר הדוק והדדי הבא לידי ביטוי בשיתופי פעולה עסקיים. כל שותף המעוניין בכך יכול להציע את מרכולתו והתמחותו ואנחנו לא נהסס לחבר אותו ללקוחות פוטנציאליים – ככל שנתבקש. שווה להיות שותף שלנו, כבר אמרנו?

איך מתחברים למערכת השותפים? ממש כאן