דוחות השוואה AB Split
מהו הזמן הנכון לשליחת הדיוור שלכם, ביום חול או דווקא בסוף השבוע? איזו שורת נושא עובדת טוב יותר, מכירתית או אינפורמטיבית? האם הנמענים יפתחו את הקמפיין שלכם אם תוסיפו את המילה “הטבה” בכותרת?
כדי לענות על השאלות החשובות הללו, יצרנו עבורכם מערכת דוחות מתוחכמת שתנתח את הנתונים מקמפיין ה-AB Split שלכם.
אצלנו באקטיב טרייל, מימוש פוטנציאל הדיוור הוא ערך עליון. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי קמפיין AB Split, באמצעותו תוכלו לבנות שתי גרסאות לאותו קמפיין.
המערכת שלנו אוספת את שתי הגרסאות של הקמפיין שלכם, A ו-B, ובוחרת את הגרסה המנצחת אוטומטית, לפי קריטריונים שתבחרו. לכל אחת מן הגרסאות נוצר דוח בו מוצגים הנתונים הבאים:
• נשלחו – לכמה נמענים נשלח הקמפיין.
• הסרות – כמה נמענים ביקשו להסיר את כתובתם מרשימת הדיוור.
• שגיאות – כמה כתובות אימייל שגויות יש בקבוצת הנמענים שלך.
• לא פתחו – כמה נמענים לא פתחו את הדיוור.
• פתחו – כמה נמענים פתחו את הדיוור.
• CTO – הקלקות שנספרו בדיוור שלך (Click to Open).
• תלונות – כמה תלונות על ספאם הוגשו בעקבות הדיוור.
אל תשחקו במשחק הניחושים. הדרך הטובה ביותר לדעת מהו הדיוור האפקטיבי עבורכם היא לנסות אותו, לנתח את הנתונים ההשוואתיים ולנסות שוב.
לא מצליחים לנתח את הנתונים? צוות התמיכה הטכנית שלנו יעמוד לשירותכם בכל שאלה.