מדריך קצר: דוגמה לבניית אוטומציה להזמנה ושיווק וובינר

באוטומציה הבאה נלמד איך לבנות אוטומציה לקראת וובינר.

שלבי האוטומציה:

שלב 1 – התחלה: נמען פתח קמפיין Webinar 2016

שלב 2 – פיצול לפי תנאי (הקלקה על לינק להרשמה)

שלב 3- מייל שיווקי נוסף על הוובינר למי שעוד לא נרשם

שלב 4- עדכון נמענים שנרשמו בקבוצת “נרשמים לוובינר”

שלב 5- מייל תזכורת לכל נרשמי הוובינר שבוע לפני

שלב 6- מייל תזכורת על הוובינר שייערך היום!

שלב 7- שלח סקר “נשמח לשמוע את דעתך על הוובינר”

הצצה! כך תיראה אוטומציה זו לאחר שתסיימו לבנות את האוטומציה במערכת אקטיב טרייל:

אוטומציה 3 וובינר

שלב 1 – נמען פתח קמפיין Webinar 2016

אוטומציה זו היא אוטומציה המתחילה בלקוח שפתח את הקמפיין “Webinar 2016” , קמפיין מיוחד שיצרתם לכבוד הוובינר שאתם עורכים. את הקמפיין אתם שולחים במקביל להפעלת האוטומציה, שלושה שבועות לפני הוובינר וכוללים בו לינק להרשמה לוובינר.

כך, כל מי שפתח את הקמפיין עולה על האוטומציה שלכם.

התחלה (1)

*  חשוב: באותו קמפיין לוובינר שימו לינק של “הרשמה לוובינר”.

שלב 2 – פיצול לפי תנאי (הקלקה על לינק להרשמה)

יומיים לאחר מכן חלקו את הנמענים שלכם למי שלחץ על הלינק להרשמה ולמי שלא.

פיצול לפי תנאי לחץ על קמפיין (2)

שלב 3- מייל שיווקי נוסף על הוובינר למי שעוד לא נרשם

חמישה ימים לאחר מכן, שלחו מייל שיווקי נוסף לכל מי שפתח את הקמפיין אך לא נרשם לוובינר וגם בו אל תשכחו לשים כפתור (לינק) “הרשמה לוובינר”.

שבעה ימים לאחר מכן (שבוע לפני הוובינר) ערכו פיצול נוסף של הנמענים לפי אלו שנרשמו לוובינר.

עשו זאת על ידי הוספת פעולה של פיצול לפי תנאי של לחץ על הקמפיין “אל תפספסו את הוובינר שלנו!”, כלומר על כפתור ההרשמה ששמתם בתוך הקמפיין.

שלח מייל נוסף (3)

שלב 4- עדכון נמענים שנרשמו בקבוצת “נרשמים לוובינר”

הוסיפו כעת פעולה של “עדכן נמען” לכל מי שנרשם לוובינר מהקמפיינים ששלחתם. פעולה זאת תתבצע סך הכל 12 יום לאחר הפיצול הראשוני, משמע שבוע לפני הוובינר.

כך כל מי שלחץ על הקמפיינים שלכם, הן הראשון הן השני יתווסף לקבוצה של הנרשמים לוובינר על ידי פעולת “עדכן נמען. זה יאפשר לכם אחר כך להמשיך ולשלוח תזכורות על הוובינר לכל הנרשמים שלכם.

כך זה נראה:

פיצול נוסף ועדכון נמענים (4)

שלב 5- מייל תזכורת שבוע לפני לכל נרשמי הוובינר

כעת המשיכו במסלול מצד שמאל שכולל כעת את כל הנרשמים לוובינר דרך הקמפיינים ששלחתם.

בשלב זה באוטומציה, אותה אתם מפעילים שלושה שבועות לפני הוובינר,  אנחנו נמצאים כעת שבוע לפני הוובינר. תזמנו שש שעות לאחר פעולת “עדכן נמען” (שכן איסוף הנתונים נערך בשעה 02:00 בלילה) ושלחו מייל תזכורת.

במייל עצמו, תזכרו את הנמענים שנרשמו לוובינר שלכם שהוובינר נערך עוד שבוע!
תזכורת לכל נרשמי הוובינר (5)

שלב 6- מייל תזכורת על הוובינר שייערך היום!

שבוע לאחר מכן, ביום הוובינר, שלחו תזכורת נוספת על כך שהוובינר נערך היום!

תזכורת על וובינר עוד שבוע (6)

שלב 7- שלח סקר “נשמח לשמוע את דעתך על הוובינר”

שבוע לאחר הוובינר שלחומייל עם לינק לסקר משוב, על מנת שתוכלו להראות התעניינות בדעת הלקוחות שלכם, לשמוע איך היה להם ולקבל מידע על איך לשפר את הוובינר הבא שלכם.

נשמח לשמוע דעתך (7)

כל הכבוד סיימתם לבנות בהצלחה אוטומציית וובינר!

רוצים להיזכר איך היא נראית?

אוטומציה 3 וובינר

רוצים לראות איך האוטומציה הזאת נראה מהצד של הנמענים שלכם? קראו וצפו בדוגמאות של מיילים במאמר: חברות B2B וסטארטאפים: כך תיצרו אוטומציה לוובינר! איך להשתמש במערכת האוטומציות- מאמר #3

צפו בסרטון על מערכת האוטומציות!

קראו עוד על האוטורספונדר של אקטיב טרייל.

עדיין צריכים עזרה? צוות התמיכה שלנו זמין בימים ראשון עד חמישי
בשעות 9:00-18:00 בטלפון 03-6885050, בצ'אט ובדוא"ל