שליחת סמס ממערכת אקטיב טרייל
מחקרים מראים ש-90% מהודעות הסמס שנשלחות נקראות תוך 3 דקות! זו סיבה מספיק טובה לעשות שימוש במערכת הזו לצרכים שיווקיים, ארגוניים ועוד.
אם ברצונכם לשלוח סמס מהרגע להרגע, כמו מבצע שפג תוקפו בקרוב, כרטיסים אחרונים להופעה או דחייה של כנס חשוב בשעה, שליחת מסרונים זו הדרך עבורכם.
עם מערכת אקטיב טרייל, תוכלו ליצור הודעות סמס בקלות ולשלוח אותן לאלפי נמענים. ניתן להוסיף קישור להסרה מהשירות, לינק לאתר שלכם ועוד.
א. SMS חדש
כדי ליצור הודעת סמס חדשה, הקליקו על “SMS” ולאחר מכן על “חדש SMS”.
ליצירת הודעה מהמחשב יש שני שלבים בלבד:
מאפיינים:
בחלק המאפיינים הגדירו את כל מאפייני קמפיין הסמס שלכם.
- שם הקמפיין: את השם הזה רק אתם תראו והוא נועד לצרכים מערכתיים בלבד. תנו לקמפיין שם שקשור לנושא ההודעה, כדי להקל על חיפושו וזיהויו בשלב מאוחר יותר.
- מאת: תוכלו להזין שם (רק באנגלית) או מספר טלפון. תוכלו להזדהות בשם החברה, כדי שלא ליצור אצל המקבל תחושה של ספאם. באם תזינו מספר טלפון בשורת המאת, הנמענים יוכלו אף להשיב להודעה שלכם או לטלפן למספר שהוזן.
- תוכן ההודעה: כתבו את אשר על לבכם. התוכן יוזן אוטומטית למסך התצוגה המקדימה שבתחתית עמוד המאפיינים. חשוב לזכור שהמערכת סופרת את התווים שהוזנו. באם תזינו יותר מ-70 תווים, ישתנה מספר ההודעות המשוער בהתאם (לדוגמה, 130 תווים ייכנסו לשתי הודעות סמס).
שימו לב! ניתן לבצע בגוף ההודעה פרסנוליזציה של התוכן על ידי בחירה באחת מאפשרויות הפנייה האישית בגלילה הנפתחת. - הוסף לינק להסרה: בסימון האופציה של הוספת לינק להסרה, אקטיב טרייל תסיר כל נמען שמבקש לעשות כן, ורשימת התפוצה שלכם תתעדכן אוטומטית. תוכלו אף להוסיף כיתוב לבחירתכם לטקסט ההסרה. לדוגמה: “הקליקו על הלינק להסרה'”.
פיצ’ר חדש! כעת ניתן לבצע שליחת נסיון של קמפיין הסמס כדי לבחון את הנראות של ההודעה שלכם! הקליקו על ‘שליחת נסיון’ בחלק העליון של העמוד והטמיעו את מספרי הטלפון אליהם תרצו לשלוח את שליחת הנסיון, ניתן להוסיף יותר ממספר אחד על ידי הפרדה באמצעות (,) בין המספרים.
נמענים:
בחלק הנמענים אתם בעצם מזינים את הגדרות השליחה ולמי יישלח הקמפיין. את המספרים ניתן להזין ידנית במשבצת המתאימה. ניתן להזין מספר אחד או כמה מספרים, על ידי הפרדה עם הסימן פסיק.
קיימות 2 אפשרויות של הוספת נמענים למערכת:
הוספה ידנית – הקליקו על “להוספת מספרים ידנית (העתק והדבק)”. האפשרות הזו תפתח חלון חדש של הוספת נמענים ידנית.
בלחיצה על “הוסף מספרים” הם יתווספו לרשימת התפוצה שלכם והמערכת תסמן מי מהם תקין ומי שגוי. שימו לב, כי המספרים השגויים הם אלו שאין להם קוד מדינה. אין צורך לכתוב את הקוד ידנית, כדי להוסיפו פשוט בחרו את המדינה מתוך הרשימה והקוד יתווסף לכל מספר שיוזן.
יש לכם רשימה מסודרת שנמצאת על דוח אקסל במחשב? פשוט העתיקו את העמודה עם מספרי הטלפון והדביקו במערכת. במקרה הזה, אין צורך בסימון של פסיק, המערכת תדע לזהות שמדובר במספרים נפרדים.
בחירה בקבוצת נמענים קיימת – במקום הזנה ידנית, תוכלו לבחור בקבוצת נמענים קיימת מתוך הקבוצות שלכם. פשוט בחרו בקבוצה המתאימה וקמפיין הSMS יישלח לכל הנמענים עם מספר טלפון נייד מעודכן. באפשרותכם גם להוסיף ידנית או להוסיף קובץ ישירות מהמחשב לקבוצת נמענים חדשה או קיימת.
ברגע שסיימתם, הקליקו “הבא” ותתקדמו לשלב סיכום הקמפיין לפני השליחה.
שלב הסיכום:
בשלב זה תוכלו לבחון את המאפיינים שבחרתם לקמפיין, לוודא שקבוצת השליחה מדויקת ולבחור בין דיוור מידי לבין תזמון לשעה והתאריך המתאים לכם.
משסיימתם לבנות את רשימת הדיוור שלכם, הגדירו מתי יישלח הקמפיין. תוכלו לשלוח אותו בו ברגע, או לתזמן אותו ליום ושעה שמתאימים לכם, לסדר יום הלקוחות או לאופי ההודעה. אם לדוגמה אתם שולחים הודעה על כרטיסים אחרונים למופע שמתקיים בערב, רצוי לתזמן אותה לשעות הבוקר, כדי שיהיה ללקוחות מספיק זמן להתלבט, לרכוש את הכרטיסים ולהתארגן בנחת על בייביסיטר.
את נתוני הקמפיין שלכם, אחוזי פתיחה, הסרה, ומקליקים, ניתן לראות במערכת הדוחות המתקדמת (ראו פרק 6.ו.).
ב. רשימת ה-SMS
צפו ברשימת הסמסים המלאה שלכם, הן בטיוטות והן באלה שנשלחו בטבלה מרוכזת. בטבלה זו תוכלו לשכפל כל קמפיין לשימוש חוזר, למחוק ולהיכנס לכל קמפיין בנפרד כדי לצפות בו, לערוך שינויים או לשולחו מחדש.
חסומים:
בהקלקה על “חסומים”, תוכלו להגדיר מספרים אותם אתם מעוניינים לחסום, כדי לוודא שההודעה לא תגיע אליהם. הזנת המספרים למערכת נעשית באותו אופן של הזנת המספרים לשליחה. וכמובן שמדובר במצב הפיך, בו תמיד תוכלו לבטל את החסימה על אותם מספרים.
ג. הודעות SMS תפעוליות
בשונה מקמפיינים שיווקיים רגילים בהודעות SMS, הייחודיות בסמסים תפעוליים היא שהם מאפשרים לכם להעביר מסרים חשובים ומיידיים לקהל הנמענים שלכם כמו שחזור סיסמא, קוד קופון, חשבוניות, אישורי הרשמה ועוד.
באמצעות ה-API של אקטיב טרייל, תוכלו לשלוח באופן מיידי, מהיר ואמין את אותם מסרים דחופים ולדעת שהם מגיעים ליעד בהקדם האפשרי ובאמינות המירבית. עלות ההודעות הינה זהה לזו של הודעות ה-SMS השיווקיות הרגילות!
שלחתם סקר ללקוחות שלכם לבדוק מה הם חושבים עליכם? למדו איך ליצור סקר עם מערכת הסקרים של אקטיב טרייל.