מדריך קצר – איך מבצעים אימות תקני שליחה במספר צעדים פשוטים
תקני השליחה נועדו לשפר את רמת העבירות שלכם על ידי זיהוי נותנת השירות, במקרה הזה אקטיב טרייל, אצל ספקיות הדוא”ל (לדוגמה יאהו, הוטמייל, Gmail וכדומה).במידה ומערכת אקטיב טרייל תזהה בעיה ברשומות שלכם, אנו נציע לכם פתרון חלופי להוספת תקנים חדשים.
לפני קמפיין הדיוור הראשון יש לוודא שהוא אכן יגיע ליעדו, לתיבות הדוא”ל של הנמענים. כדי להגדיל את הסיכויים שהקמפיין יגיע ל-Inbox (ולא לתיבת הספאם) עליכם לאמת את תקני השליחה ופרטי החשבון שלכם.
אקטיב טרייל תומכת בתקני השליחה המקובלים כיום בתעשייה, DKIM, SPF ו-Domain keys כדי לוודא שנזוהה כחברת הדיוור שלכם, וכך יפחתו הסיכויים שלכם להגיע לתיבת הספאם.
לחצו כאן להסבר מורחב על תקני השליחה >
כך תבצעו אימות תקני שליחה:
1. כניסה למערכת – יש להתחיל עם כניסה למערכת אקטיב טרייל ובחירה בהגדרות >>
מומחי הדיוור של אקטיב טרייל יכולים לדאוג לתקני השליחה שלכם!
צרו קשר במספר 03-688-50-50 >
2. הגדרות – במסך ההגדרות יש לגלול למטה עד לטקסט “עדכון רשומות ה-DMARC, SPF וה-Domain keys של פרופיל השליחה הראשי שלך” וללחוץ עליו >>
3. תפריט – בלחיצה על הטקסט, ייפתח חלון חדש אשר יציע לכם תפריט עם ארבעת סוגי התקנים.
בחרו בפריט האחרון ברשימה אשר כולל את כל התקנים, ושלחו את תוכן ההודעה המצורף לצוות ה-IT או מנהל/ת הרשת שלכם:
4. סיום – בשלב הסופי יש לוודא שאימות תקני השליחה אכן בוצע בהצלחה.
ניתן לעשות זאת דרך האתר MXtoolbox או בפניה לצוות התמיכה בטלפון 03-688505, בצ’אט או בדוא”ל.
למדריכים קצרים נוספים:
איך שולחים קמפיין SMS במספר שלבים קצרים
איך מעצבים טופס הרשמה בכמה צעדים קלים
איך מקימים קמפיין דיוור במערכת אקטיב טרייל בכמה צעדים פשוטים
בניית אוטומציית “ברוכים הבאים” במערכת אקטיב טרייל