אינטגרציה עם רשתות חברתיות

אקטיב טרייל היא מערכת שיווק רב ערוצית עם שלל אפשרויות מתקדמות לאינטגרציות עם רשתות חברתיות.

האינטגרציות מאפשרות לגולשים בדפי הנחיתה שלכם ולנמענים של הדיוורים שלכם לשתף ולהפיץ את התכנים שלכם, לחבב אותם ולהגיב עליהם. הן מאפשרות לכם ליצור חשיפה גדולה יותר של התכנים שאתם שולחים במייל או מפיצים באמצעות דף נחיתה ולחזק את הקשר בין הגולשים למותג שלכם. האינטגרציה עם מודעות הלידים בפייסבוק מאפשרת לכם ליצור קשר באימייל עם נמענים שהגיעו אליכם דרך הפייסבוק וכל זאת באופן אוטומאטי!

המחקרים מראים כי משווקים שפועלים בשיווק רב-ערוצי ומחברים בין האימייל לרשתות חברתיות מגדילים ככה את כמות ה- ROI שלהם ועכשיו, גם אתם יכולים לעשות זאת, בעזרת הבלוקים והאינטגרציות הנוחות לשימוש של אקטיב טרייל.

מודעות לידים בפייסבוק

האינטגרציה של אקטיב טרייל עם מודעות הלידים בפייסבוק מאפשרת לכם לדוור לנמענים חדשים שלכם שהרגע מילאו טופס הרשמה בפייסבוק! המערכת שלנו שואבת את הנתונים של הנרשמים דרך מודעות הלידים של הפייסבוק ומייבאת אותם ישירות אל החשבון שלכם באקטיב טרייל וכל זאת באופן אוטומאטי.

כל שאתם צריכים לעשות זה להתחבר לפרופיל שלכם בפייסבוק דרך הגדרות החשבון שלכם באקטיב טרייל:

log in with fb

לאחר מכן יופיעו לכם כל העמודים שאתם מנהלים בפייסבוק. באמצעות כפתור ה”סנכרן” המופיע במרכז העמוד אתם יכולים לבחור אם לסנכרן עמודים אלה עם החשבון שלכם בפייסבוק או לא. באמצעות כפתור ה”מאפיינים המופיע משמאל, אתם יכולים לבחור לאילו קבוצות נמענים לשייך את הנמענים שמגיעים אליכם דרך מודעות הלידים:

עמודי פייסבוק

ברגע שתסנכרנו את העמודים פעם אחת ותקבעו במאפיינים לאיזה קבוצה הנמענים שלכם מפייסבוק ישתייכו, עבודתכם הסתיימה!

המערכת באופן אוטמאטי תקבל עדכונים ממודעות הלידים בפייסבוק ותוכלו לעשות איתם כל מה שרק תרצו. תוכלו לבנות אוטומציות, לשלוח לנמענים אלו מייל בהוספה מיוחד רק להם ועוד שלל אפשרויות.

כל כך קל ומשוכלל להתחבר עם אקטיב טרייל!

בלוקים של רשתות חברתיות

בעורך הקמפיינים ובעורך דפי הנחיתה הידידותיים של אקטיב טרייל נמצאים בלוקים שונים של הרשתות החברתיות המחברים בין ערוצי השיווק השונים.

בלוק ‘מצא אותנו’

מצא אותנו

בלוק מצא אותנו הוא בלוק שאתם שמים בדף הנחיתה שלכם או בקמפיין הדיוור שלכם והוא כולל כפתורים עם אייקונים של הרשתות החברתיות שאתם פעילים בהם. מלבד הכפתורים המופיעים למעלה אתם יכולים להוסיף קישורים לאינסטגרם, טאמבלר, viadeo, פינטרסט ויוטיוב לאתר שלכם באמצעות עורך הקישורים.

ערוך קישורים

גולשים שילחצו על האייקונים בבלוק ‘מצא אותנו’ יגיעו ל-URL שתפנו אותם אליו, שהוא עמוד הבית שלכם ברשתות החברתיות. כך תגדילו את מספר האוהדים שלכם ברשתות החברתיות!

בגלריית האייקונים שלנו תוכלו לבחור איזה עיצוב יותר מתאים לטעמכם:

גלריית אייקונים

בלוק שיתוף

בלוק שיתוף בקמפיין הדיוור או בדף הנחיתה שאתם בונים מאפשר לגולשים ולנמענים שלכם לשתף את האימייל או את דף הנחיתה בטוויטר, לינקדאין, גוגל פלוס ופייסבוק.

בלוק שיתוף

עוד אפשרות שיש לכם בעורך דפי הנחיתה ובעורך הקמפיינים היא בטור ה’הגדרות’ המופיע משמאל לבלוקים- שם אתם יכולים לבחור את התמונה אשר תופיע כאשר המשתמשים שלכם ישתפו את הקמפיין או את עמוד הנחיתה שלכם בפייסבוק:

תמונה לשיתוף בפייסבוק

בלוק תגובות  (Comments)

בעורך דפי הנחיתה יש לכם אפשרות להוסיף לדף הנחיתה בלוק של תגובות גולשים, כך גולשים יוכלו באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם להגיב לכם על דף הנחיתה ואף לשתף את התגובה יחד עם הדף בפייסבוק:

בלוק תגובות

בלוק Like

בלוק like

כשמו כן הוא. מאפשר לגולשים לעשות לכם לייק על דף הנחיתה, כמו שעושים לעמוד בלוג באתר או לעמודים אחרים.

אינטרקציה נוספת אחרונה וחשובה היא יצירת קמפיינים בפייסבוק שמובילים אל דף נחיתה שבניתם. אחת הדרכים האפקטיביות לאסוף לידים דרך הפייסבוק היא יצירת קמפיין ממוקד בפייסבוק שמוביל את הגולשים לדף נחיתה. צרו קמפיין בפייסבוק המוביל אל דף הנחיתה שבניתם באקטיב טרייל עם טופס הרשמה.

צרו קשרים ואינטגרציות בעזרת אקטיב טרייל עם ערוצי השיווק הדיגיטלי השונים שלכם ותראו איך ה ROI שלכם קופץ לגבהים חדשים.

קראו על שיווק מחדש בדפי נחיתה בפייסבוק במדריך המלא לשיווק מחדש בדפי נחיתה