מערכת דיוור מומלצת: עבירות היא שם המשחק!

 

אחת ולתמיד: בלי חוקים, בלי כללים, המדריך המלא לבחירת מערכת דיוור מומלצת!
תשכחו מכל מה שהכרתם עד היום, מה שעבד לכם בעבר כבר לא יעבוד בעתיד ואפשר לומר שכבר כרגע, בהווה, הדברים ממש משתנים לנו מול העיניים.
הקמפיינים בסושיאל ובמדיה מתייקרים, הלקוחות מחפשים יחס אישי יותר והצעות ערך בהתאמה אישית, עולם השיווק עובר לתהליכים אוטומטיים,
אם אתם לא שם כנראה שנשארתם מאחור ותהיו בטוחים שהמתחרים שלכם כבר עמוק בפנים.

שכחו מכל מה שהכרתם על מערכות דיוור, העולם החדש הוא מרקטינג אוטומיישן: מסעות לקוח חכמים שנבנים ממש בהתאמה אישית לפי התנהגות הלקוחות.
מה חשוב לדעת? מה יוביל אתכם בבחירת המערכת? על מה אסור לכם לוותר? מה היכ;ולות החשובות ביותר?
המדריך הזה עומד לשנות את כל מה שידעתם ולעזור לכם בקבלת אחת מההחלטות החשובות ביותר שקיבלתם לשיווק המוצר שלכם.

 

קודם כל – עבירות המיילים!

 

עבירות (Deliverability), הוא מונח המתאר את הדרך שעושה מייל מתיבת הדוא”ל השולחת אל אל תיבת האינבוקס של הלקוחות. כאשר מדובר על דיוור מייל אחד או 10, לא צריכה להיות כל בעיה לתוכנת הדיוור לנתב את התוכן בקלות, אבל כאשר מדובר במיליון מיילים או אפילו 10,000 – זה כבר סיפור אחר. לא הרבה יודעים, אבל עבירות מושפעת מ-ה-מ-ו-ן פרמטרים ביניהם התוכן שאתם מדוורים, שימוש במילים ספציפיות שייתכן כי מוגדרות כמילות “ספאם”, שימוש מוגזם באימוג’י, היחס בין תמונה לטקסט במייל, ועוד פרמטרים רבים.

דבר נוסף שמשפיע על העבירות הוא הדומיין שמופיע במיילים שאתם שולחים. כשמדובר בדומיין שלכם, הסיכויים שהמייל יגיע ליעדו גדלים משמעותית, ולכן כדאי להעדיף מערכת דיוור המאפשרת זאת, באמצעות הגדרת פרוטוקול SPF תחת הדומיין ששייך לכם, הגדרה של קוד אימות הדומיין ברשומות DKIM ומעקב רציף עם פרוטוקול DMARC.

עבירות המיילים מושפעת גם מהמוניטין של מערכת הדיוור האלקטרוני ומנגנוני אבטחת המידע וחסימות הספאם שהיא מפעילה.
ככל שהמוניטין של מערכת הדיוור חיובי יותר וחומות ההגנה שלה מפני דוא”ל ”זבל” גבוהות יותר, כך המיילים השיווקיים היוצאים מהדומיינים שלה יזכו למעבר מהיר יותר בקרב ספקיות האינטרנט.
כשמדברים על שליחת מיילים עבירות היא אבן יסוד חשובה מאוד, ללא עבירות לא יהיה סיכוי להגיע לאינבוקס ולתפוס את תשומת לב הלקוח.

השורה התחתונה: השורה התחתונה: בחירת מערכת דיוור שעובדת בסקיילים גבוהים, תסייע לכם להגיע לעבירות גבוהה יותר, לנצח את הסטטיסטיקה ולהגיע להרבה יותר נמענים, בכל דיוור שתשלחו.

 

 

אחוזי פתיחה גבוהים הם סימן שבחרתם נכון!

 

אחרי שהצלחתם לעקוף את הסטטיסטיקות של אחוזי השליחה וההגעה ליעד של הדיוורים שלכם, עכשיו עליכם להתחיל לחשוב על אחוזי הפתיחה שלהם- כמה מתוך הדיוורים שלכם יפתחו על ידי הנמענים? מערכת דיוור מתקדמת, תאפשר לכם להגיע לאחוזי פתיחה גבוהים של כל הדיוורים שלכם, בעזרת מגוון פתרונות חכמים במיוחד:

כלי פרסונליזציה: טריגרים וחלוקה לקבוצות, שיאשפרו לכם לבצע סגמנטציה של הלקוחות שלכם לפי תחומי עניין והאינגייג’מנט שלהם עם המותג.
כלי אופטימיזציה: B/A טסטינג המאפשר לכם לשפר ולשדרג את פעילות האימייל מרקטינג שלכם בזמן אמת על פי מספר פתיחות האימייל, הקלקות וכו’..

השורה התחתונה: אל תתפשרו על פחות ממערכת דיוור המספקת לכם כמה שיותר מהפתרונות האלו, במקום אחד מרוכז ובאופן נגיש, ברור, פשוט וקל לתפעול.

 

 

ממשק קל ואינטואיטיבי

 

פרמטר חשוב נוסף שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים מערכת דיוור לעסקים, הוא התפעול הקל והאינטואיטיבי. כי בסוף, מי שעובד עליה באופן יומיומי גם צריך ליהנות מחווית שימוש טובה. אז מה כדאי לבחון בממשק לבניית קמפיינים?

נוחות ונגישות לכל פעולה: חשוב שתדעו איפה כל דבר נמצא ותוכלו להגיע אליו בקלות ללא הפרעות.

מגוון רחב של תבניות וצבעים: מגוון רחב יאפשר לכם לקבל השראה ולהתאים את התבנית בשיטת Drag&Drop ללא צורך במעצב גרפי.

לבנות אוטומציות בקלות: חשוב שתוכלו לבנו את האוטומציות על גבי מפה שמאחדת את כל השלבים ותוכלו לשלב את כל הערוצים באוטומציה אחת.

רספונסיביות: היכולת שלכם להכין עיצוב שונה גם לדסקטופ וגם למובייל כדי שהלקוחות יקבלו את המייל בצורה רספונסיבית בכל הערוצים, היא חשובה והיא זו שתכריע מה יהיה אחוז ההמרות שלכם.

מערכת דיוור מומלצת תביא לידי ביטוי את האינטואטיביות והמחשבה על המשתמש, היא תהיה נוחה לשימוש ותאפשר לכם לעשות הרבה יותר משליחת מיילים וסמסים, אלא בניית אוטומציות מורכבות בצורה פשוטה יחסית.

השורה התחתונה: תוכנת דיוור זולה עולה ביוקר – אל תשכחו את זה. וודאו שיהיה לכם קל ונוח לתפעול.

 

 

מערכת דיוור מומלצת
מערכת דיוור מומלצת: תנו דגש על אינטואיטיביות השימוש

 

ידע הוא כוח – אז השתמשו בו בחוכמה!

 

ככל שיש לנו יותר אינפורמציה על הביצועים של הדיוורים שלנו בקרב הנמענים, כך אנחנו יכולים לשפר אותם הרבה יותר ולחזק את אחוזי הפתיחה שלהם באופן משמעותי. לכן, במערכת הדיוור שתבחרו, פשוט חייבת להיות גישה לכמה שיותר מידע מקיף ומקצועי:

דוחות מעמיקים עם פילוחים מכל הסוגים.*
מפת הקלקות שמראה לכם מבחינה ויזואלית היכן בדיוור הנמענים לחצו יותר או פחות על קישורים.*
אפשרויות מעקב באופן שוטף ושליחת אוטומציות לפי תחומי העניין וההתנהגות של הנמענים, למשל נמען הקליק או ביקר בעמוד ספציפי באתר – שלחו לו סדרת דיוורים בנושא.*

כדי ליישם ולתפעל את כל המידע הזה, כמובן שחשוב שהמערכת תהיה אוטומטית ככל הניתן ותאפשר לכם לבנות משפך שיווקי יעיל ומדוקדק, עם אוטומציה מקיפה ומתקדמת- כך שתוכלו להגיע לכל לקוח ולקוח, לאסוף את המידע באופן יסודי יותר, לנתח, לפלח, לבחון, לשפר, להסיק ממנו מסקנות ולהפוך אותו להצלחה מסחררת, מבלי לבזבז זמן יקר, כוח אדם, משאבים או עלויות מיותרות.

 

דיוור מיילים זה לא כל הסיפור!

 

מערכת דיוור אלקטרוני מתקדמת תציע לכם הרבה מעבר לשליחת דיוור מיילים בלבד. מה לדוגמא?

אלה רק חלק ממגוון האפשרויות שישרתו אתכם ואת הצרכים של העסק שלכם באופן הרבה יותר מקיף, מקצועי ויעיל, ויעזרו לכם ליצור מהלכים שיווקיים הוליסטיים, מאוזנים וחכמים במיוחד, העוטפים את הלקוחות שלכם מכל הכיוונים ומביאים לתוצאות שאפשר לראות באופן מיידי.
בנוסף, ריכוז של מספר כלים שיווקיים במקום אחד,  מאפשר לכם לשלב כמה ערוצי שיווק התומכים זה בזה ומשלימים אחד את השני, ליצירת משפך שיווקי הרבה יותר חכם וטיפוח של אחוזי המכירות או ההמרות.

עוד תוספת נהדרת שכדאי לחפש במערכת הדיוור שלכם, היא החיבור למערכות E-Commerce פופולריות כמו Shopify, Magneto ו- Woo, ולמערכות CRM בהן אתם משתמשים. כך תוכלו ליצור משפכי שיווק חכמים למבקרים וללקוחות בחנות האונליין בצורה פשוטה ומהירה לאסוף עליהם מידע כדי לשפר ולייעל את משפכי השיווק וההמרות שלכם.
כמו שאתם מבינים, מערכת דיוור היא בעצם מערכת דיוורים, היא מכילה המון ערוצי דיוור ולא אחד, מאפשרת לשלב את הערוצים כדי לתת מקסימום ערך ללקוחות.

 

מערכת דיוור מומלצת
הרבה יותר ממערכת דיוור

ומה עם גמישות?

 

בסופו של היום, חשוב שנוודא כי העלות בגין מערכת לשליחת מיילים תואמת את תקציבי השיווק של העסק. כשאתם מבצעים השוואה בין מערכות דיוור, כדאי לבדוק את תנאי התשלום – לרוב ניתן לשלם במודל חודשי או במודל שנתי חד פעמי עליו לרוב ניתנת הנחה משתלמת.

בשורה התחתונה – תבינו קודם כל מה הצרכים של העסק שלכם ומה תרצו להשיג מהמערכת.

כשמדובר בתוכנית השיווקית של העסק ובמערכת הדיוור בה בוחרים לבסוף השוואה בין כל האפשרויות היא חשובה, אך מעל הכל, חשוב שתצרו לעצמכם סדר עדיפויות ברור- אילו מאפיינים חשובים לכם יותר במערכת הדיוור שלכם?
על מה אתם פשוט לא יכולים להתפשר ועל מה כן?
ברגע שתסמנו שתיים או שלוש דרישות העומדות בראש, בשילוב עם תקציב, כמות נמענים ודיוורים וכמובן, איכות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר- יהיה לכם הרבה יותר קל לאתר ולבחור במערכת הדיוור המתקדמת שהכי מתאימה לכם.