יצירת כותרות ממירות למיילים

למרות כל האפליקציות והרשתות החברתיות הנוכחות בחיינו בשנים האחרונות, רובנו עדיין משתמשים במייל באופן יום-יומי: לצורכי עבודה; לתקשורת עם גופים וארגונים שונים; להתכתבות עם הגן או בית הספר של הילדים; לשמירה על קשר עם חברים וקרובי משפחה רחוקים; וכמובן, כדי לעקוב אחרי מותגים שונים שאנחנו אוהבים, ולקבל מהם עדכונים על מבצעים, אירועים והטבות.

כותרות לדיוור אלקטרוני

לכן, אם אתם חברה המשווקת את שירותיה/ מוצריה באמצעות המייל, יש לכם יתרון, כיוון שבעוד שלא כולם התחברו עדיין לרשתות החברתיות השונות (או שפשוט סולדים מהן ולא מוכנים להתחבר אליהן), רוב האנשים כן מציצים במייל שלהם לפחות פעם ביום.

ובכל זאת, אם עד כה לא הרגשתם שמאמצי השיווק שלכם במייל היו מוצלחים במיוחד, זה משום שאתם צריכים לוודא שהלקוחות שלכם יפתחו אותו. איך תעשו את זה? צרו כותרת אטרקטיבית, כזו שתגרום להם לחשוב שאם לא יפתחו את המייל, הם יפסידו משהו, כזו שתסקרן אותם ולא תשאיר להם ברירה אלא לפתוח אותו.

לפניכם שלושה טיפים מרכזיים שיעזרו לכם לכתוב כותרות למיילים ויעלו את אחוזי הפתיחה שלכם

כתבו קצר ולעניין

חשבו רגע על כותרת טיפוסית של מייל שיווקי לעומת זו של מייל אישי שאתם מקבלים. לרוב, למייל שיווקי תהיה כותרת ארוכה, כזו שמסבירה על איזה עדכון או מבצע, וכוללת בתוכה מספרים כמו אחוזי הנחה, תאריכים וכו' ("הזדמנות אחרונה לרכוש פריטים מקולקציית הקיץ ב-%25 הנחה – עד 31 באוגוסט בלבד"). ואילו במייל אישי, הכותרת תהיה קצרה ולעניין ("מי מגיע לחגיגות יום ההולדת של סבתא?").

מחקרים שונים מצאו שכותרות קצרות וענייניות של מיילים שיווקיים מצליחות יותר – ומביאות ליותר המרות. לכן, אל תתאמצו לכתוב את כל הפרטים הקטנים בכותרת – בשביל זה יש את גוף המייל. בכותרת קצרה הקורא ישר מבין את הפואנטה, וגם לא מרגיש שמנסים למכור לו בצורה אגרסיבית.

השתמשו בנימה אישית: פרסונליזציה

אנשים אוהבים להרגיש שמעניקים להם תשומת לב אישית. זה מקרב אותם למותג וגורם להם לחוש יותר אמון וידידותיות כלפיו. לכן, הפכו את כותרות המיילים שלכם לכמה שיותר אישיות: כיום ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות תוכנות דיוור אלקטרוני מתוחכמות. ניתן להכניס בכותרת המייל את שם הנמען, ולפנות אליו בהטיה המגדרית הנכונה (לדוגמא, "שרית, את מתכוונת לטוס בקרוב?").

בנוסף, אם מדובר במערכת מיילים אוטומטית, ניתן להגדיר כך שלאחר ביקור בעמוד מוצר מסוים הלקוח יקבל מייל שמתייחס ספציפית לביקורו בעמוד מוצר זה ומעניין אותו במוצרים דומים. הכותרת יכולה לאחל ללקוח יום הולדת שמח ביום הולדתו וכן הלאה. העיקר הוא שהלקוח ירגיש מיוחד ולא ירגיש שמתייחסים אליו כאילו הוא עוד נמען רנדומלי מתוך מאגר גדול.

הכניסו את מילות המפתח הרלוונטיות

אם המייל שלכם עוסק במוצר או שירות מסוים שאתם משווקים – הכותרת חייבת לכלול את שם המוצר/שירות ואף את שם הדגם, אם יש כזה. בהתאם, אם המייל הוא חלק מקמפיין שיווקי של עונה מסוימת או חג מסוים, יש לכלול גם את המילים האלה. וכמובן, לא לשכוח לכלול את מהות המייל בכותרת: האם זה עדכון? האם מדובר במבצע או בהנחה? האם זו הזמנה לאירוע?

מילות מפתח אלו עוזרות ללקוח גם להבין מייד במה המייל עוסק, וגם מסייעות לו בהמשך למצוא מחדש את המייל הספציפי אם ברצונו לעשות חיפוש בתיבת המייל שלו.

התחממתם? קראו איך לדוור נכון: 15 טעויות דיוור טראגיות שמחרבשות לכם את הניוזלטרים!

בקרו בבלוג שלנו