כנס גו-איקומרס 2024: אקטיב טרייל מחברת עולמות
בכל שנה אנחנו מגיעים לכנס האיקומרס הגדול של ישראל, השנה בחרנו לעמוד על הבמה הראשית ולספר על היכולת של המערכת שלנו לחבר בין החנות הפיזית לדיגיטלית. מה זה אומר בעצם?
כשלקוח נכנס לחנות בקניון, או ברחוב הראשי ורוכש מוצר, תהיה לכם היכולת להעביר אותו למסע לקוח דיגיטלי, לנהל את כל המידע שצברתם עליו במקום אחד, שבסופו של דבר ירכוש גם באונליין וגם יחזור לחנות הפיזית.
לכנס הגדול הגיעו מעל ל-1000 בכירים, כולם בעלי עניין בעולמות האונליין, יזמים ובעלי חנויות דיגיטליות.
פגשנו את כל מי שהגיע לכנס, עמדנו ונתנו תשובות להתפתחויות ולחידושים שאנחנו מביאים למשווקי איקומרס, והחלטנו לתת גם לכם טעימה מהאווירה שהייתה בכנס.
הצרכנות הדיגיטלית משתנה
נאור מן, מנכ”ל אקטיב טרייל הצליח לעורר סקרנות במשתתפים ולהצית את הדימיון ביכולות החדשניות של חיבור בין קופות החנות לחנות הדיגיטלית: “הצרכנות הדיגיטלית משתנה בשנים האחרונות. אם הפאזה הראשונה היתה המעבר למסחר דיגיטלי, היום אנחנו מדברים על כניסה לפאזה חדשה שמדגישה את הסינרגיה. אנחנו כבר לא מדברים על מעבר מהזירה הפיזית לדיגיטלית אלא על מודל היברידי שמשמש בין שני המרחבים. אם נצליח להבין באופן עמוק לא רק את האופן שבו הלקוח שלי מתנהג בכל אחת מהזירות אלא גם באיזה אופן הן משפיעות אחת על השניה, נוכל למקסם את הממשק מולו. הטכנולוגיה שעומדת לרשותנו, לצד תובנות צרכניות שנפתח על הלקוחות שלנו, יאפשרו לנו לבנות ראיה הוליסטית, להגדיל את ההכנסות, וכפועל יוצא גם את שורת הרווח”.
בכתבה שפורסמה במערכת “גלובס” נלקח הרעיון והתפיסה של חיבור העולמות בהקשר של צמיחת המכירות בשוק הגלובלי דווקא בזמן ניסיון לחרמות על ישראל. “אם נצליח להבין באופן עמוק לא רק את האופן שבו הלקוח מתנהג בכל אחת מהזירות, אלא גם באיזה אופן הן משפיעות אחת על השנייה, נוכל למקסם את הממשק מולו”, אומר מן. “השילוב בין טכנולוגיה לתובנות צרכניות מאפשר לבנות ראייה הוליסטית, להגדיל את ההכנסות, וכפועל יוצא גם את שורת הרווח”. הכתבה עוסקת בכך שעסקים וחברות הרחיבו את הפעילות לשוק הגלובלי והצליחו לצמוח בעזרת כלים כמו הפלטפורמה של אקטיב טרייל.
חוץ מזה, היה מעניין להיפגש ולדבר על שיווק חדשני
אתם שאלתם שאלות, אנחנו ענינו ונהננו מהסקרנות שלכם לגבי כל החידושים באקטיב טרייל.
זה לא סוד שאנחנו עובדים במרץ כדי לפתח את כל היכולות, להוביל במרקטינג אוטומיישן בארץ וגם בשווקים הגלובליים בהם כבר התחלנו לפעול. עוד המון הפתעות בדרך והשנה כדאי לכם לשמור על קשר כדי שנעזור לכם לנצל את הפוטנציאל הגלום בשימוש במערכת. לפגוש אתכם היה נהדר, כך זה היה נראה בתמונות.
רוצים שנעזור לכם לחבר את העולמות? דברו איתנו.