כתיבת ניוזלטר מוצלח ב-10 שלבים

ניוזלטרים יכולים לעסוק בנושאים שונים, להיות בעלי סגנון ייחודי ועיצוב אחר, אך בסופו של יום, על כולם חלים אותם כללים. אם תפעלו לפי עשרת השלבים הבאים, תוכלו להבטיח את הצלחתו של הניוזלטר שלכם, על גווניו השונים.

איך לכתוב ניוזלטר מוצלח?

1. גשו לעניין – דאגו שהנקודה הכי משכנעת שלכם תוצג בתמציתיות במשפט הראשון.

2. היו מומחים – כתבו על מה שאתם יודעים, או על הנושאים בהם החברה שלכם מתמחה.

3. צרו עניין – הגורם המכריע בהצלחת או בכישלון הניוזלטר טמון בתוכן עצמו. דקדוק נכון ועברית תקינה פשוט לא מספיקים. הניוזלטר צריך להיות נוח לקריאה, מעניין, כזה שאפשר להתייחס אליו ורלוונטי לתקופה.

4. קצר וקולע – יש למאמרים שלכם נטייה להיות ארוכים ומייגעים? אם כן, יכול להיות שהקוראים שלכם לא ישרדו את הפסקה הראשונה. מאמרים קצרים, שנונים ואינטליגנטים ימשכו את תשומת לבו של הקורא ואף יעודדו לקריאה שנייה.

5. תוכן בהתאמה אישית – שימוש בדיוור אלקטרוני מגיע עם הטבות רבות, ביניהן פרסונליזציה של הנמען. במערכת הדיוור אתם יכולים לאגור מידע אישי על הנמענים שלכם, כמו שם, מקום מגורים ואפילו תחביבים. מערכת אקטיב טרייל משתמשת במידע הזה ומאפשרת לכם להתאים את תוכן ועיצוב הניוזלטרים לכל קורא בהתאם לפרמטרים שאתם קובעים.

6. עיצוב ואסתטיקה – בני אדם הם יצורים מאד ויזואליים. כשאתם מגיעים לחלק של עיצוב הניוזלטר, חשבו כיצד למשוך את עין הקורא. תמיד אומרים לנו לא לשפוט ספר על פי כריכתו, אך אנו עדיין עושים זאת על בסיס יומיומי. בעזרת עורך הקמפיינים הידידותי של אקטיב טרייל תוכלו לעצב ניוזלטרים שיותירו רושם ראשוני על הקורא, ויעודדו אותו להמשיך ולקרוא.

7. רשימה – העבירו את מה שאתם רוצים להגיד – בנקודות. מחקרים מראים כי בממוצע, רק 19% מהנמענים קוראים את כל הניוזלטר שאתם שולחים. 35% מהזמן הם רק סורקים עם עיניהם בחיפוש אחר נקודות. במקום לכתוב טקסט שייראה ארוך ומייגע, ערכו אותו לנקודות קצרות כרשימה.

8. אל תתפזרו – הרבה כותבי ניזולטרים מאבדים את קו המחשבה באמצע הדרך ומה שיוצא להם בסוף זה תוצר מבולגן ולא קריא. אם לדוגמה מדובר בניוזלטר לקידום עסקי, ודאו שכל הנושאים אכן קשורים לעסק.

9. בדיקות – קראו את הניוזלטר ואז קראו אותו שוב. טעויות כתיב, שגיאות הקלדה או סתם טעויות של חוסר תשומת לב יכולות לגרום לניוזלטר שלכם להיראות חובבני.

10. תהנו – בסופו של דבר, כשנשאלת השאלה כיצד לכתוב ניוזלטר, היזכרו בשלבים הנ”ל, אך חשוב מכך – תהנו בהכנתו. היו יצירתיים, מתחשבים ואם אפשר, גם הומור אף פעם לא הזיק לאיש.

בעזרת עשרת השלבים ליצירת ניוזלטר מנצח, גם אתם תבטיחו את הצלחת הדיוור שלכם. אז למה אתם מחכים?

לחצו כאן כדי להתחיל לדוור