“מאפשרים למנהלי השיווק לעבוד עם הדאטה ולמקסם אותה”
נאור מן, מנכ”ל אקטיב טרייל התארח שוב בפודקאסט “שיווק on the go”, של מנהלי שיווק מצייצים ובא לשפוך אור על הכיוונים החדשים באקטיב טרייל, מגמות בתחום השיווק וההתאמות שכולם צריכים לעשות כדי להישאר במשחק.
השינויים האחרונים שצמחו באקטיב טרייל הביאו בשורה לעולם השיווק, מרגישים את זה בשטח וגם רואים עד כמה זה משפיע על הסקרנות בקרב עולם השיווק. הוזמנו לפודקאסט המוביל של אנשי השיווק כדי לספר על ההשפעה של חיבור הקופות הפיזיות לחנויות האונליין מבחינה שיווקית, עסקית ואסטרטגית.
ואם כבר מגיעים לבמה המרכזית של מנהלי השיווק, איך אפשר שלא לדבר על מסעות לקוח ואוטומציות בהקשר של אקטיב טרייל. “הטיפ הכי גדול שאני יכול לתת למנהלי השיווק בהקשר של מסעות לקוח, תתחילו בקטן ומשם תגבירו”. מסביר נאור מן, “תתחילו בעגלה נטושה, סקר שביעות רצון, משם תקבלו את הדאטה ותבצעו את ההתאמות, ברגע שתראו את ההצלחות הקטנות ותצברו ביטחון תעברו לתהליכים מורכבים יותר: שדות מחושבים, אפסיילים, סגמנטציות, AI. לא צריך להתחיל באיפיונים גדולים, בנו מסעות לקוח קטנים, תבנו את עצמכם ומשם תגדלו.”