רוצים לטפח את הלידים שלכם? תגמלו אותם על פעילות!

אימייל מרקטינג הוא כלי מעולה לטיפוח לידים. אספקה עקבית של תוכן רלוונטי ומותאם אישית דרך אימיילים יעזור לכם לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם. מחקר מ-Statiatica מראה ש 86% מהנמענים היו רוצים לקבל אימיילים שיווקיים מארגונים ועסקים שהם קשורים אליהם לפחות פעם בחודש, בעוד ש 15% היו רוצים לקבל אותם מידי יום.

happy lead

דרך אחת לטפח את הלידים שלכם דרך אימייל היא על ידי תגמול פעילות לקוחות. כולם אוהבים מתנות, אבל אתם חייבים לתת את הקרדיט למי שהרוויח אותו. תנו את התמריצים הטובים ביותר ללקוחות הפעילים ביותר שיש לכם וקרוב לוודאי שתשמרו את הנאמנות שלהם. זה סופר חשוב לשמר את הנאמנות של הלידים שלכם מפני שמשיכת לקוחות חדשים יקרה פי חמש משמירת לקוחות קיימים.

על מנת לעודד נאמנות לקוחות ושימור קל ואפקטיבי יותר, השתמשו במסנני פעילות, טריגרים מבוססי התנהגות, כלי דיווח מתקדמים, ופרסונליזציה אקטיבית.

הנה חמש טכניקות לטיפוח הלידים שלכם באמצעות פעילות מתגמלת:

1. הציעו שדרוגים בחינם

“חינם” היא מילה קסומה. הוסיפו את המילה “חינם” להצעה ויהיה כמעט בלתי אפשרי להתעלם מההודעה שלכם. לתת שדרוג חינם למוצר קיים שהלקוח רכש מכם היא דרך נהדרת לשמח אותו או אותה. לא רק שתוודאו שהם יישארו נאמנים, הם אפילו עשויים לקדם את המותג שלכם למכרים שלהם אם התגמול שלכם משמח אותם.

2. תנו הכרה מיוחדת

לאנשים יש צורך פסיכולוגי להכרה. ספקו את הכמיהה שלהם בכך שתראו ללקוחות שלכם שהם חשובים. אתם יכולים לציין את שמם במדיה חברתית בכדי להדגיש את הנאמנות שלהם. אתם יכולים אפילו לברך אותם ביום ההולדת שלהם.

3. תציעו אירועים ותכנים אקסקלוסיביים

אולי אתם יכולים ליצור וובינר חינמי או לתת תוכן אקסקלוסיבי לאלו שכבר רכשו את האי-בוק שלכם. השתמשו בכלי דיווח מתקדמים בכדי שיהיה לכם מידע מדויק על מנת לתת את התוכן או הפעילות הרלוונטיים ביותר עבור הלקוחות שלכם.

4. תגמלו אותם עם “חינמים” וקופונים

חינמים וקופוני הנחה הן דרכים מעולות להפוך לקוחות ישנים ללקוחות פעילים שוב. היכולת שלכם לזכות בנאמנות של הלקוחות שלכם תלויה ביכולת שלכם להתחבר אליהם ברמה הרגשית. שמחה היא רגש אחד שאתם יכולים להעניק להם ואתם יכולים לעשות זאת על ידי מתן קופונים. מחקר מראה שקופונים משמחים אנשים.

5. הפכו את האימיילים שלכם לאישיים

על מנת להיות אפקטיביים בהתאמה אישית של האימיילים שלכם, השתמשו במסנני פעילות, טריגרים מבוססי התנהגות, פרסונליזציה ודוחות השוואתיים. כשאתם משתמשים בכלי דיווח מתקדמים וסגמנטציה, אתם יודעים מה הנמענים שלכם פותחים ומקליקים. זה נותן לכם תובנות מעמיקות בנוגע למה שהם צריכים. אתם יכולים לתכנן את קמפיין האימייל שלכם בהתבסס על התובנות שאספתם מהאנליטיקס.

סיכום

טיפוח הלידים הוא קריטי עבור מאמצי השיווק שלכם. על מנת לוודא שהם יישארו לקוחות פעילים של המותג שלכם, אתם צרכים לתגמל את הנאמנות שלהם. אתם יכולים לעשות זאת על ידי תקשורת מתמדת איתם באמצעות אימיילים בהתאמה אישית.

אתם יכולים לרכוש תובנות בנוגע לנמענים שלכם על ידי שימוש בכלי הדיווח המתקדמים וסגמנטציה. כשאתם מכירים את הלקוחות שלכם היטב, אתם יכולים לספק את צרכיהם טוב יותר. השתמשו במידע שיש לכם בכדי לחזק נאמנות לקוחות על ידי מתן שדרוגים בחינם, הכרה מיוחדת, אירועים אקסקלוסיביים, קופונים, ואימיילים מותאמים אישית.

קראו עוד: איך לתקן טעות בשליחת קמפיין דוא”ל ולצאת גדולים!