בלאק פריידי כבר כאן: הניוזלטרים שיעשו לכם חשק למכור

כמו בכל שנה, גם הפעם תקופת הסיילים של נובמבר מוציאה מהלקוחות שלנו את הטוב ביותר. בשנת 2022 לא מספיק להיות אטרקטיבי וזול – התחרות האמיתית היא על 7 שניות בתודעה של הלקוחות. בדיוק הזמן שלוקח להם כדי להחליט אם להמשיך או לסגור את המייל. כעת, רגע לפני שבלאק פריידי מגיע ושני רגעים לפני שהלקוחות מסיימים את תקציב השופינג לשנה הקרובה, החלטנו להעניק לכם השראה עם כמה ניוזלטרים שהשיגו שיעורי פתיחה גבוהים במיוחד. כדאי להזדרז או כמו שאומרים אצלנו: עדיין לא מאוחר לצאת למכירה מוקדמת.

פמינה בפלאס סייז ממכר

נורא בא לנו להתחכם ולומר שכל מילה מיותרת, אבל בכל זאת נגיד כמה מילים: שימוש בדוגמניות פלאס סייז בשלטי חוצות הוא לא ביג ניוז במבט מהיר על שלט חוצות או בספוט טלוויזיוני חולף, בניוזלטר מדובר בסיפור אחר לגמרי. המבט, שפת הגוף, הביטחון העצמי והאמירה הנוקבת לא מותירים מקום לספק – לא מדובר במיניות, מדובר באישיות. והיא בהחלט ממכרת.


פמינה. אישיות, לא מיניות.

לצפייה בניוזלטר המלא

מחסני תאורה קוראים לדגל

כיאה לשופינג IL רשת מחסני תאורה החליטה ללכת על שימוש בצבעי הדגל עם טוויסט קטן: במקום כחול-לבן, כחול-צהוב שמסמל את האור הבוקע מהשנדליר המעוצב. הניוזלטר עצמו בנוי בהנפשה שלא מעמיסה על הגולשים ותמונות מוצר המשתלבות נהדר באווירה הכללית.


האור הבוקר מהשנדליר של מחסני חשמל.

לצפייה בניוזלטר המלא

אורבניקה צבעונית כתמיד

איזה כיף לקבל את הניוזלטר של אורבניקה. השפה העיצובית תמיד מדויקת, המסר מיד עושה סדר בקהלי היעד השונים, והדוגמנים? הם כנראה נבחרו בקפדנות של קורס טיס. לא משנה כמה עולה חולצה באורבניקה וכמה חסכתם – הרשת משקיעה כדי שנרגיש כאילו סיימנו בילוי במקום הכי מגניב בעיר.


המקום הכי מגניב בעיר. אורבניקה

לצפייה בניוזלטר המלא

לוקיט’ן מתגעגעים לסנטה

רשת הטיפוח הצרפתית מקפידה שכל רכיב בפרסומיה ירגיש לנו כמו גאלרי לאפייט. הצבעים העזים, הפונטים הוינטז’יים וכמובן, התוכן הנהדר – מדבר אל מי שכבר נמצא עמוק בתוך הכריסמטס. אלא שאנחנו, פרובנציאלים שכמונו, מעדיפים את חנוכה והסופגניות.


לוקסיטן. עמוק בתוך הכריסמטס

לצפייה בניוזלטר המלא

הסוודרים של איסתא

כשבחוץ משתולל השרב הסתוי, אנחנו מתגעגעים לקצת צינה שתשכיח את העובדה שאנחנו חיים במדבר. איסתא עושה את זה נהדר, עם חופשות כריסמטס קצרות לוויקנד וחיבוק צמרי וחורפי על רק אח בוער. האמת? עושה חשק לעוף מכאן.


איסתא. עמוק בתוך החורף

לצפייה בניוזלטר המלא

הניחוח של סבון

ניוזלטר, כידוע, הוא חסר ריח וטעם, נכון? אז זהו שאולי. חדי האף יריחו את הסבון של רשת SABON מבעד לג’ימייל ויתענגו על הצבעים העזים הבוקעים ממנו. הרקע השחור הסטרילי הזה מזכיר לנו אבן קרירה במערה שכל מגע בה מותיר ריח ייחודי על האצבעות. או שבכלל מדובר בדימוי לבלאק פריידי?


כמו אבן במערה ריחנית. סבון

לצפייה בניוזלטר המלא

גוטקס בלי צבע

שמש, ים, חול, חוף פסטורלי או גרין סקרין – התפאורה המוכרת של קמפיין בגדי ים הוחלפה בעדשת שחור לבן, חדר שומם, דוגמניות היפסטריות ופונט זוהר שנועד להוציא את העיניים, לאו דווקא בקטע טוב. אלא שכל המישמש הזה דווקא עובד נהדר והניוזלטר של גוטקס בהחלט גרם לנו לעצור רגע ולשאול: איפה הפיג’מה שלנו?

 


גוטקס. שחור זוהר.

לצפייה בניוזלטר המלא