איך להגדיל את המכירות של העסק באמצעות שליחת סמס שיווקי

אם אתם משווקים את העסק שלכם בעצמכם אתם בטח כבר יודעים שהעתיד נמצא במכשירים הניידים. הלקוחות שלכם צמודים למכשירים הניידים שלהם כמעט בכל שעות היום ובשנים האחרונות המכשיר הסלולרי הוא הרבה מעבר לרק לטלפון נייד שרק מוציא ומקבל שיחות.

מערכת לשליחת סמס

במחקר שנערך לאחרונה נמצא כי רוב האנשים משתמשים במכשירים ניידים יותר מאשר במחשב הביתי. למעשה, הנתונים האלה לא מפתיעים כלל וכלל, נסו לחשוב בעצמכם מתי השארתם את הטלפון הנייד שלכם לבד או באיזו פאניקה הייתם כששכחתם את הטלפון בבית ותגיעו למסקנה הברורה: אנחנו מכורים לטלפון הסלולרי שלנו.

הטלפון הנייד תמיד נמצא לידנו: החל מהרגע שאנחנו מתעוררים בבוקר ובודקים הודעות, נכנסים לפייסבוק עם הקפה של  הבוקר, בודקים אימיילים באוטובוס בדרך לעבודה, והלאה במהלך כל היום, במשרד או בחוץ, ואנחנו לא מניחים לו אפילו בערב כשאנחנו נרגעים מול הטלויזיה. ואף יותר מזה, בסקר משנת 2015 נמצא כי אנשים יעדיפו לוותר על הטלויזיה לטובת המכשיר הסלולרי שלהם.

כמפרסמים אנחנו חייבים להיות שם, ומה יכול להיות יותר מועיל מלהגיע עם המסר שלנו ישירות ליד של הלקוח.

מעל 90% פתיחה

אין דרך להגיד את זה אחרת- אחוזי הפתיחה של הסמס הם מטורפים! מעל ל-90% מכלל האנשים שתשלחו אליהם הודעת סמס יפתחו את ההודעה בתוך 3 דקות מרגע הגעתה למכשיר ויחשפו למסר שלכם באופן אקטיבי. אנו חיים בעידן שבו המשתמשים עיוורים לפרסומות ובאנרים, כך שמבחינת חשיפה שליחת סמס הוא אחד הכלים הכי חזקים לפרסום.

בעזרת מערכת אקטיב טרייל תוכלו לבצע שליחת סמס מהמחשב לכל רשימת מספרי הטלפונים הניידים של הלקוחות שלכם, בעזרת מערכת שליחה פשוטה ואינטואיטיבית. בתוך מספר דקות בלבד תוכלו להגיע לעשרות אלפי לקוחות באופן מיידי.

דוגמאות ורעיונות לקמפיין סמס

כמובן שתוכלו לתזמן את השליחה לשעה שנוחה לכם. לדוגמא אם יש לכם מסעדה שמציעה מבצעים מיוחדים בשעות הצהריים, הרי שתוכלו לשלוח לכל לקוחות שלכם את התפריט העסקי המעודכן והמיוחד לאותו היום בשעה 12:00 באמצעות שליחה מתוזמנת אותה הכנתם בערב לפני.

חברת לייף-סטייל דאגה לשלוח לכל לקוחותיה תזכורת על תערוכת “ביוטי סיטי” שהתקיימה בגני התערוכה. היא שלחה את הודעת הסמס ביום תחילת התערוכה ודאגה גם להניע את הלקוחות עם מסר מיידי “היום זה מתחיל!” עם הפרטי התערוכה (“ימים ג’-ו'”) ומיקומה.

קמפיין סמס לייף סטייל

לא רק מבצעים

שליחת סמס ללקוחות לא חייבת להיות רק מבצע או הצעה מיוחדת אלא יכולה גם להיות כלי מצויין עבור חברות כדי לשלוח הודעה על אירועים מסויימים, ליידע את העובדים או הלקוחות על תקלה או הודעה חשובה או שליחת סמס לסטודנטים על ביטול שיעור.

בכנס GoCommerce של שנת 2015 מארגני הכנס שלחו הודעה לכלל המשתתפים עם פרטים נוספים על ההגרלות, הנטוורקינג והלו”ז. כך למשתתפים בכנס תמיד היה קישור לאתר שהמשיך להתעדכן בזמן אמת, ומארגני הכנס יכלו לחסוך כסף על הדפסת ברושורים ולשמור על הסביבה.

סמס כנס go ecommerce

 

בחברת פרופורציה ריכזו את מספרי הטלפון של כל הלקוחות שקבעו פגישת ייעוץ ולא הגיעו ושלחו להם הודעה אישית הכוללת לינק לקביעת תור חדש.

שליחת סמס מהמחשב

מסרים ארוכים בהודעה קצרה

מבין כל בעלי הטלפונים החכמים כ-97% מהם משתמשים בו כדי לגלוש באינטרנט. נצלו את הנתון הנה ושלחו לינק לעמוד נחיתה. כך אתם מרוויחים פעמיים- שלחו מסר קצר ומניע לפעולה בסמס ובכך תחסכו כסף במחיר ההודעה, וגם הלקוחות שלכם יוכלו להתרשם מעמוד מפורט עם ההצעה שלכם, בלי לחסוך בתווים.

שליחת SMS מהמחשב

בהודעה יש גם מימד אישי. נסו לתת נופח אישי לטקסט אותו אתם שולחים, כמו לדוגמא “רעבים? לחצו כאן להזמנת פיצה!” או פתחו הודעה עם שאלה קצרה כמו “מה נשמע? רצינו להזכיר לך על המבצע ברשת שלנו. לפרטים…”.

בגלל שאנחנו שולחים הודעה ישירות לפטלפון האישי של הלקוח נוכל לבקש ממנו גם שיענה לו בחזרה. בשורת “מאת” נוכל להכניס מספר טלפון לחזרה כך שלמקבל/ת ההודעה תהיה אפשרות לחזור אלינו עם תשובה. אפשרות נוספת היא להשתמש בשורת “מאת” כדי להציג את שם החברה שלנו ובכך לחסוך תווים בהודעה או לתת הצעת מבצע או פתיח מיוחד להודעה.

הרעיונות למשלוח סמס ללקוחות הם רבים וניתן לעשות מגוון פעולות מקוריות וחשובות לעסק באמצעות הכלי הזה. נסו לחשוב איך אתם יכולים להגדיל את המכירות או להציע הצעות אטרקטיביות ללקוחות שלכם דרך משלוח סמס, רק קחו בחשבון את נתוני הפתיחה המצויינים ואת ההענות הגבוהה להודעות מהסוג הזה והערכו בהתאם להגדלת המכירות.

רוצים לשלוח דף נחיתה בסמס? למדו איך לעצב דף נחיתה מקצועי!

לחצו כאן למאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט או הרשמו בחינם למערכת אקטיב טרייל.