כלי חינמי לבדיקת עבירות הדיוור

אחד האתגרים המרכזיים בדיוור אלקטרוני הוא לוודא שהדיוור אכן מגיע ליעדו ולא מסיים בתיקיית הספאם של המנוי. גם כשהלקוח מעוניין בדיוור שלכם, ואפילו טרח ונרשם בכוחות עצמו, עדיין ייתכן שהניוזלטר שלכם ימצא את עצמו בתיקיית הספאם, לאחר שיסומן בטעות כדואר זבל.

מרבית המשתמשים כלל לא בודקים את תיקיית הספאם שלהם ולכן הדיוור ילך למעשה לאיבוד. כדאי לזכור שהדיוור יכול להיעצר אצל ספק הדואר של הלקוח (למשל Gmail), בתוכנת הדואר של הלקוח (למשל Outlook) או אפילו בנקודה אחרת לאורך שרשרת הדיוור.

הסכנה הטמונה במשלוח דיוור שעלול להיחשב כדואר זבל הוא הכנסת הכתובת של המדוור לרשימה שחורה שתגרום לחסימת דיוורים אחרים בעתיד.

כדי לחסום ספאם, נוהגות ספקיות האימייל לבדוק כל מכתב שאתם מקבלים מול אלגוריתם מיוחד המזהה דפוסים שמאפיינים דואר זבל. בין הפרמטרים הנבדקים ניתן למצוא את קידוד הדיוור, מילים האופייניות לדואר זבל, תוכן, כמות לינקים ועוד.

אקטיב טרייל מציעה שירות שבודק עבורך את רמת העבירות

spam checker

כדי להימלט ממלכודות הספאם מומלץ להקפיד על בנייה נכונה של דיוור. הבעיה היא שביצוע אנליזה מלאה של התוכן דורשת ידע רב והיכרות עם תקנים ומערכות. הבשורה הטובה היא שניתן לבדוק את עבירות הדיוור במסנני הספאם גם באמצעות כלים אוטומטיים שמנתחים את הדיוור ומספקים הסברים על הנקודות החלשות ועצות לשיפור.

אקטיב טרייל מאפשרת לכם לבדוק בחינם את עבירות הדיוור שאתם עתידים לשלוח באמצעות כלי אינטרנטי. כל חלקי הדיוור מקבלים ציון על פי הסטנדרטים המקובלים בתעשייה, וניתן אבחון מלא הכולל את פירוט האזורים שיש לשפר וציון כולל לעבירות הדיוור. ציון של עד 7 נקודות אומר שהדיוור תקין (ונדרשים רק תיקונים ושיפורים מינוריים), בזמן שציון גבוה יותר דורש כבר טיפול מקיף יותר.

בדקו עכשיו את עבירות הדיוור שלכם (בחינם!) באמצעות אקטיב טרייל:

בדיקת ספאם