למה לא להשתמש בכתובת Gmail במערכת הדיוור האלקטרוני שלכם (תקן ה- DMARC החדש)

ג’ימייל נחשב לשירות הדואר הפופולארי ביותר ורבים משתמשים בכתובת הדוא”ל החינמית gmail.com@ אך כאשר זה מגיע לכתובת האימייל של העסק שלכם, זו שממנה יוצא הדיוור האלקטרוני לרשימות התפוצה שלכם, הדברים נעשים קצת יותר מורכבים.

no spam sign

ספאם.

אזור הדמדומים של האימיילים.

אף עסק לא רוצה לראות את הקמפיינים המושקעים שלו מגיעים לתיבת הספאם למות שם.

לכן, רכזנו עבורכם את כל הסיבות (רגולטוריות ושיווקיות) מדוע כתובת דוא”ל עם דומיין משלכם עדיפה מזו של ג’ימייל בהגעה לתיבת הדואר הנכנס:

תקן ה DMARC

גוגל הודיעה על שינוי במדיניות האבטחה שלה כדי למגר את תופעת ה-SPAM והפישינג (הונאה ש”דגה” מידע חסוי ופרטי של יוזרים , תוך התחזות לאתרים מזויפים), כך שאימייל שאינו מאושר כראוי באמצעות הטכנולוגיות שהותקנו, ייחסם ולא יגיע ליעדו.

מטרתה של גוגל היא להנהיג תקנים חדשים בתעשייה המיועדים להוריד את אחוזי הפשע המקוון, למנוע הגעה של אימיילים כוזבים ליעדם, לתת שכבה נוספת של הגנה (בנוסף ל-DomainKeys, DKIM, והגדרת  SPF) ולהעניק יתרון למי שיעמוד בכל התקנים כך שהדיוורים שלו יגיעו לתיבת הדואר הנכנס.

מה זה אומר? שכל אימייל שישלח באמצעות צד שלישי (מערכת הדיוור האלקטרוני למשל), ובשורת “מאת” תופיע כתובת ג’ימייל (myname@gmail.com) רוב ספקיות הדוא”ל ידחו את השליחה ויחסמו את הדיוור (“Bounce Back”).

עַבִירוּת (Email Deliverability)

כאשר רשימת הנמענים שלכם גדלה (חדשות טובות מאוד!!) ואתם מתחילים לשלוח קמפיינים של דואר אלקטרוני בתפוצה רחבה הרבה יותר, בהתאמה עולה גם הסבירות שהדיוורים שלכם ייחסמו או יגיעו לספאם. בנוסף, אם ספקי הדוא”ל (Yahoo, Hotmail, Gmail) אינם מכירים או מזהים את תוכנת השליחה שלכם, אז הדיוורים שלכם עשויים להישלח ישירות ל- ניחשתם נכון שוב…תיבת הספאם. באמצעות שילוב של כתובת אימייל עם דומיין משלכם ומערכת דיוור אלקטרוני כמו אקטיב טרייל, התומכת בתקנים המקובלים כיום בענף, אתם יכולים להבטיח שהקמפיינים שלכם יגיעו ליעדם, ולא לתיבת הספאם של הנמענים שלכם!

אימות אקטיב טרייל

המערכת של אקטיב טרייל מבצעת בדיקות אוטומטיות לפני שליחה של קמפיינים

אמינות

נניח שאתם מקבלים אימייל מ- jack.james21@gmail.com בטענה שהוא מומחה שיווק אונליין וכי החברה שלו יכולה לעזור לעסק שלכם להגדיל את הרווח שלה. האם תאמינו לו? בהחלט לא. עוד דבר שאתם יכולים לשאול את עצמכם – כמה מיילים מכתובות דואר חינמיות ראיתם בתיבת הספאם שלכם? הרבה. הסיבה לכך היא שמאוד קל ליצור כתובות דוא”ל בחינם ולשלוח ספאם לאנשים אקראיים. האם אתם רוצים להיחשב כאחד מה”דייגים” האלה? אם אתם רוצים שלקוחות פוטנציאליים ייקחו את העסק שלכם ברצינות ושתחשבו כמומחים בנישה או בתחום שבחרתם- תשקיעו ברכישת דומיין משלכם.

מיתוג (Brand Recall)

שימוש בכתובת ג’ימייל במקום הדומיין שלכם הוא פספוס של הזדמנות מיתוג מצוינת! תנו לאנשים לראות את השם של העסק שלכם שוב ושוב דרך שורת “מאת”. כך יש יותר אזכור של המותג שלכם ולנמענים קל יותר לזכור אתכם ואת השירותים/מוצרים שאתם מציעים. בנוסף, ידוע כי לכתובת דוא”ל כגון: jack@jackwebsite.com יש אתר מקביל: www.jackwebsite.com. אז אם נמען רואה את כתובת הדוא”ל שלכם, זה יכולים להצית את הסקרנות שלו ולגרום לו לגלוש לאתר האינטרנט שלכם.

תתחילו לחשוב על כתובת הדוא”ל שלכם כחלון ראווה עם השלט “OPEN

קרה לכם פעם שפתחתם אימייל בלי לבדוק מי השולח? כנראה שלא. באמצעות שימוש בכתובת דוא”ל כמו jack.james21@gmail .com, אתה מפרסמים בעצם את ג’ימייל במקום את העסק שלכם. בכל פעם שאתם שולחים דוא”ל אל נמענים אתם בעצם שולחים את כרטיס הביקור שלכם. יתרה מכך, באמצעות שימוש בכתובת אימייל שנמענים יכולים להשיב לה, מראה ללקוחות שאכפת לכם מהם ושאתם פתוחים לעסקים!

Open for business label

אז מה עושים?

1.  רוכשים דומיין

2. מעדכנים את כתובת הדוא”ל במערכת הדיוור האלקטרוני

היכנסו למערכת אקטיב טרייל (צד שמאל למעלה):

“חשבון”>>”הגדרות”>> “אימייל למשלוח הודעות”>> הזינו כתובת חדשה

כתובת אימייל למשלוח הודעות

**דומיין דה נט מציעים מחירים אטרקטיביים במיוחד ללקוחות אקטיב טרייל לרכישת דומיין, אז מלאו את הטופס הזה או גלשו לאתר הבית שלהם ותהנו מההטבה.**

לסיכום,

ישנן סיבות רבות מדוע עליכם להפסיק להשתמש בכתובת הג’ימייל במערכת הדיוור האלקטרוני שלכם ולהתחיל להשתמש בכתובת דוא”ל של דומיין משלכם, בראש הרשימה עומד כמובן תו התקן המחמיר של ה-DMARC אבל יש גם סיבות שיווקית לא פחות חשובות.

על מנת להבטיח שהאימיילים שלכם יגיעו לייעדם – תיבת הדואר הנכנס של הלקוח הפוטנציאלי שלך (ולא לספאם), מומלץ לרכוש דומיין משלכם ולהשתמש במערכת דיוור מומלצת כמו של אקטיב טרייל המבצעת בדיקות מקיפות על כל אחד ממסעות הפרסום לפני שליחה.

רוצים לדעת איך לייצר ניוזלטר אפקטיבי לחצו כאן

למאמרים נוספים היכנסו לבלוג שלנו